die diagnose heeft ze zelf al gesteldquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Is deze mevrouw al eens getest op borderline?
Dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:51 schreef Skittles het volgende:
De bank niet af kunnen komen, maar wel geregeld om 10 uur 's avonds nog macaroni staan koken. Oké
Zonde..sinds zij de baarmoeder heeft verlaten is zij steeds iets gekker geworden. Ik vind haar wel een goed voorbeeld van het narcisme van BN'ers. Volgens mij komt zij al jaren niet meer op tv maar nog steeds denkt zij dat de wereld om haar draait.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:18 schreef Mryc het volgende:
Ze denkt nu ook dat ze autistisch is.
https://www.instagram.com/p/B_LrHTOlb0b/?igshid=k6rjli19v56n
Yep:quote:Op zondag 17 mei 2020 12:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze ziet er wel goed uit,![]()
.
Maar autisme stond inderdaad nog niet op de lijst (heb net de OP gecheckt). Ze zegt in een van haar Insta posts dat een gastric bypass alleen geschikt is als je absoluut geen verstoorde relatie met eten of een eetstoornis hebt.
Maar zei zij toentertijd juist niet dat ze BED had of emo-eter was? Of verzonnen wij die BED erbij?
quote:Ik moet toegeven dat ik een emo-eter ben.
zoveel te zeggen hier, als ervaringsdeskundige van overprikkeling en serieuze overprikkeling, met een vriendin die met cliënten werkt uit het autisme spectrum is dit echt onbestaanbaar wat we lezenquote:Op zondag 17 mei 2020 11:18 schreef Mryc het volgende:
Ze denkt nu ook dat ze autistisch is.
https://www.instagram.com/p/B_LrHTOlb0b/?igshid=k6rjli19v56n
Jaquote:Op zondag 17 mei 2020 12:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Denk je alles gehad te hebben, komt zij weer aan
Nee ze lag de hele tijd in bed omdat ze ME had!quote:Op zondag 17 mei 2020 12:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze ziet er wel goed uit,![]()
.
Maar autisme stond inderdaad nog niet op de lijst (heb net de OP gecheckt). Ze zegt in een van haar Insta posts dat een gastric bypass alleen geschikt is als je absoluut geen verstoorde relatie met eten of een eetstoornis hebt.
Maar zei zij toentertijd juist niet dat ze BED had of emo-eter was? Of verzonnen wij die BED erbij?
quote:Op zondag 17 mei 2020 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wordt gestoord als ze een gebrek aan aandacht heeft?
Moest even zoeken, maar valt wel mee toch? Ja, ze heeft volgens mij wel veel pigmentvlekken (zon?).quote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Rupibma het volgende:
Sonja heeft nu niet bewerkte foto's geplaatst. Moest even slikken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |