sowieso niet lang maar dat ligt niet aan de muziekquote:Op maandag 6 november 2017 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang je nog blijft luisteren.
Ik ook. Paardenhoofd doet me niks.quote:Op maandag 6 november 2017 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
IRL zou ik justme ook durven te plagen
Ik ben meer dan een paardenhoofdquote:Op maandag 6 november 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ook. Paardenhoofd doet me niks.
Nóg niet.quote:Op maandag 6 november 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
sowieso niet lang maar dat ligt niet aan de muziek
Dan zal ik die volgende keer gebruiken...quote:Op maandag 6 november 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was het zeker. Met mic erbij was nóg leuker.
quote:Op maandag 6 november 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zal ik die volgende keer gebruiken...
Geen idee, dat haalde ik er niet uit.quote:Op maandag 6 november 2017 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Die 'nom nom nom' sample ken ik ergens anders van, maar ik kom er even niet op...
quote:Op maandag 6 november 2017 22:34 schreef just me het volgende:
W bedankt voor de muziekjes Lucky, het viel mee![]()
fijne avond nog allemaal
Ook trusten, ik maak het ook niet zo laat vandaag...quote:Op maandag 6 november 2017 22:34 schreef just me het volgende:
W bedankt voor de muziekjes Lucky, het viel mee![]()
fijne avond nog allemaal
quote:
Een goede nachtrust is broodnodig als je met mic gaat draaien.quote:Op maandag 6 november 2017 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook trusten, ik maak het ook niet zo laat vandaag...
Met wat, lego?quote:Op maandag 6 november 2017 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Op naar huis. Jason Isbellwat kan die gozer spelen
Ik ben al lang blij dat ik af en toe iets door dat ding weet te stamelen...quote:Op maandag 6 november 2017 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een goede nachtrust is broodnodig als je met mic gaat draaien.
Een gitaarquote:
Het valt bijzonder mee met het 'stamelen'.quote:Op maandag 6 november 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik af en toe iets door dat ding weet te stamelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |