Is dit de fles wijn talking, Barreltje?quote:Op zondag 12 november 2017 15:26 schreef Barreltje het volgende:
Cocci.. maar zo'n test kan door 1000 factoren lichter zijn he ?
Als je iets anders gedronken hebt.. of meer.. of midden in de nacht al naar de filet geweest bent.. etc etc..
Een 3e test geeft pas een zekerheid.voorlopig ben je gewoon zes het hoor!!
Klinkt goed!quote:Op zondag 12 november 2017 15:34 schreef Barreltje het volgende:
De fles wijn staat nog op de planning. Dit is vooral mijn dikke vingers in combi met de t9...
Wij hebben een heerlijk weekendje gehad..![]()
Lekker slenteren door Parijs.. beetje eten.. beetje drinken.. beetje rugby kijken..
En nu op de terug weg lekker rustig aan en wat oorlogsgraven bekijken ...
Het Franse platteland is echt super mooi in herfst kleuren..
Ook met 50, dus straks 25. En dat hoop ik ook!quote:Op zondag 12 november 2017 15:29 schreef Philomijn het volgende:
Ik duim voor je cocci!!!
He Bertha wat vervelend! Heel frustrerend lijkt me. Bij mij begonnen ze met de laagste dosis, 50 mg. Welke dosis ben jij mee begonnen? Hopelijk heb je met een lagere dosis ook minder bijwerkingen, balen hoor!![]()
En nog even een verlate jompel voor de foetsiecyste van Peace
Lekker Barreltje, het is je gegund!quote:Op zondag 12 november 2017 15:34 schreef Barreltje het volgende:
De fles wijn staat nog op de planning. Dit is vooral mijn dikke vingers in combi met de t9...
Wij hebben een heerlijk weekendje gehad..![]()
Lekker slenteren door Parijs.. beetje eten.. beetje drinken.. beetje rugby kijken..
En nu op de terug weg lekker rustig aan en wat oorlogsgraven bekijken ...
Het Franse platteland is echt super mooi in herfst kleuren..
Twee of drie graag, maar zes toch maar niet neequote:Op zondag 12 november 2017 16:12 schreef Barreltje het volgende:
B.ertha.. ga je niet voor een verrassings 6-ling
Ik hoop al een tijdje (niet zo stiekem) op een tweeling .. de volgende de poging mogen ze 2 embryo's terugplaatsen.. dus de kans is dan iets groter..
Boven de 38 of bij de laatste pogingquote:Op zondag 12 november 2017 22:02 schreef Arja het volgende:
Ik wilde ook dat de eerste een tweeling was.
Maar nu niet meer. Dan heb ik straks 3 kindjes onder de 2,5.
Ik denk dat mijn man van zijn stokje zou gaan bij de echo.
Bij het umc plaatsen ze pas 2 eitjes terug als je dat wilt als je ten tijde van de punctie 37 was dacht ik.
Ja, altijd gezorgd dat mijn voeten warm waren. Ik had iets gelezen over een verband tussen je voeten en je baarmoeder, en warme voeten zijn niet bepaald vervelend. Geprobeerd dus!quote:Op zondag 12 november 2017 12:27 schreef Arja het volgende:
Ah nee cocci niet jij ook al. Ik duim zo hard dat je het mis hebt!
Hebben de meiden hier nog speciale dingen gedaan of gelaten na een punctie of tp?
Heb ik ook gehoord ja, ik ga ook lekker met mijn sokken aan in bed deze keerquote:Op maandag 13 november 2017 07:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, altijd gezorgd dat mijn voeten warm waren. Ik had iets gelezen over een verband tussen je voeten en je baarmoeder, en warme voeten zijn niet bepaald vervelend. Geprobeerd dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |