Sukkel, altijd startkabels bij je hebben hé.quote:Op maandag 6 november 2017 14:05 schreef Atak het volgende:
Wat is deze?
Altijd netjes verzorgd laat de auto mij in de steek van ochtend.
Ik moest gewoon met de OV tussen al de pauper-studenten en werknemers zonder auto.
Klacht: auto start niet meer
En wie zegt dat ik dat niet heb?quote:Op maandag 6 november 2017 14:10 schreef Pendule het volgende:
[..]
Sukkel, altijd startkabels bij je hebben hé.
heb je het niet over je scooter?quote:Op maandag 6 november 2017 14:19 schreef Atak het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat niet heb?
Er is niks met de accu, pik. Het is iets anders. Kikstarter waarschijnlijk.
Mijn auto is meer waard dan jouw nettowaarde suf***.quote:Op maandag 6 november 2017 14:07 schreef hugecooll het volgende:
Krijg je he als je voor vijfhonderd euro een brik koopt om high-class zelf naar je werk te kunnen rijden
Kickstarterquote:Op maandag 6 november 2017 14:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Elektronische start, whatever. Ik ben geen automonteur.quote:Op maandag 6 november 2017 14:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
heb je het niet over je scooter?
Waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 november 2017 14:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kickstarterhet is geen motor/brommer. Heb je een slinger bij de bumper ofzo waaran je moet draaien om hem te starten
Of je moet de startmotor bedoelen...
ja ik ook niet maar aan de naam zie je toch wat dat ding doetquote:Op maandag 6 november 2017 14:22 schreef Atak het volgende:
[..]
Elektronische start, whatever. Ik ben geen automonteur.
Mag ik op jouw kickstarter?quote:Op maandag 6 november 2017 14:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja ik ook niet maar aan de naam zie je toch wat dat ding doet
Ben jij niet die chick op je avatar?quote:Op maandag 6 november 2017 14:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nee je mag me niet proberen te kickstarten
quote:Op maandag 6 november 2017 14:19 schreef Atak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2017 14:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Zit je ook te zeuren als ik je vagina zit te kick starten?
quote:Op maandag 6 november 2017 14:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Zit je ook te zeuren als ik je vagina zit te kick starten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |