Altijd...die moeten met de neus vooraanquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
wat supergaaf, vrolijke stofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wel?
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
bijna 3 meter voor totaal 5 euroquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
bijna 3 meter voor totaal 5 euro"och meissie, neem maar mee" op de markt
Oh bij Bel'etoile staan ook echt leuke dingen !quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:46 schreef E.T. het volgende:
Leuk!
Ik heb net het patroon van de Rea-jurk geprint/geplakt en geknipt. Stof is binnen, dus van de week even in elkaar zetten(is een gratis patroon van Bel'etoile)
Wat leuk, Just Me ook weer aan het naaien! Leuke dingetjes gemaakt! (en al grote kleinkinderen!)
Wow! Heel mooi geworden muis!quote:Op maandag 11 mei 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben alweer een tijd bezig met een jas.
Eerst een gedoe met patroon vinden, uiteindelijk 2 patronen van Burda gecombineerd en een paar aanpassingen gedaan. Proef gemaakt en die beviel.
Door corona gingen natuurlijk alle markten niet door, dus dat werd online shoppen. Verschillende staaltjes besteld. Juiste stof gevonden was hij op. Verder zoeken. Bij een andere webshop iets gelijkend gevonden.
Toen had ik het garen natuurlijk niet, en alles lokaal zit dicht. Dus ook maar online besteld met een boel andere kleuren. Je wilt in deze tijd immers niet zonder zitten.
Maargoed hij zit nu in elkaar, nu nog een boel afwerken. De helemaal af foto zal dus nog volgen.
Jas is geïnspireerd door historische jassen uit de Jane Austen periode, en ook later.
Voorkant op de afwerking verder af.
[ afbeelding ]
Achterkant toen ik het net in elkaar had zitten. Ik denk nog steeds na of ik niet een klein beetje moet borduren op het taille stuk achter, dan valt het iets meer op
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:02 schreef just me het volgende:
mijn frutselsWat een ontzettend leuke stofjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Inderdaad met katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wel?
Zullen we van je username maar Katje1 maken?
Daarom mis ik de lapjesmarktquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
bijna 3 meter voor totaal 5 euro"och meissie, neem maar mee" op de markt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nee, maar wel familie in IJsselstein? Da’s wel omgeving Utrecht waar ik wel komquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:55 schreef trui het volgende:
je gezicht komt me wel heel bekend voor, Kaatje. Woon je in de omgeving van Utrecht?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:52 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Hier ook weer is met naaimachine bezig geweest. Vind het erg leuk. Maar doe het te weinig om echt handig in te zijn.
Ik werk liefst op zolder vanwege mijn kleine kids. Naalden, scharen en spelden zijn mega boeiend.
Maar ik heb een gypsy jurk van la maison victor in maat 86 gemaakt:
[ afbeelding ]
Hier is een apart topic voor gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
O, en ik vind de great british sewing bee weer zo leuk. Vooral de vermaak opdracht vind ik zo spannend en knap lm te zien wat ze eruit maken. Wat een creativiteit.
Heb het idee dat niveau ook behoorlijk hoog is met voorgaande jaren😊
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |