abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 september 2019 @ 23:14:31 #76
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_188966358
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat denk jij dat het nut is van de opzettelijke ontworteling van maatschappelijke fundamenten zoals geslacht? Inderdaad gewoon wegens een cultuur-marxistische inslag of dient het nog een doel daarachter? Ook voor @:Gary_Oak.
Ik denk niet dat er een vooropgezet complot achter zit. Het is de ultieme uiting van de slavenmoraal. En in deze moderne tijd waar alles zo dicht met elkaar verbonden is, kan het snel impact hebben. Zestig jaar geleden zouden zulke gekkies niet verder komen dan wat opiniestukken in obscure bladen. Verder denk ik dat die figuren zichzelf graag als een Robin Hood zien of eeuwige martelaar. Het heeft iets egovoedends, zeker in deze individualistische tijden waar social media van iedereen een narcist maakt. Virtue signalling.
pi_188966542
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat denk jij dat het nut is van de opzettelijke ontworteling van maatschappelijke fundamenten zoals geslacht? Inderdaad gewoon wegens een cultuur-marxistische inslag of dient het nog een doel daarachter? Ook voor @:Gary_Oak.
Ik denk niet dat het een doel of nut heeft, het is meer een gevolg van de manier waarop wij in westerse landen politiek bedrijven, een gevolg van "people pleasing" wat tot in het belachelijke wordt doorgetrokken. Dergelijke dingen komen dan ook buiten de westerse samenleving niet of nauwelijks voor.

Ik ben sowieso van mening dat de enige doelen ooit geld en macht zijn, en alles daar (indirect) uit voortvloeit, dus wat dat betreft sluit het aan op gewin voor politieke partijen.
pi_188966736
Telleurstellend dit gasten :P. Ik ben het eens met de analyses in zover het uitlegt waarom mensen er in meegaan, maar er wordt niet mee uitgesloten dat er een snood plannetje achter schuil gaat. De tijd(sgeest) maakt de mensen rijp om als nuttige idioten te dienen. Ik vond de analyses m.b.t. de opkomst van bepaald jargon zoals 'white privilige' in Amerikaanse media, met de NYT als epicentrum, wel intressant. Het gaf het geheel een georkestreerd smaakje. (Ik zal het even opzoeken).
pi_188966824
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:35 schreef LelijKnap het volgende:
Telleurstellend dit gasten :P. Ik ben het eens met de analyses in zover het uitlegt waarom mensen er in meegaan, maar er wordt niet mee uitgesloten dat er een snood plannetje achter schuil gaat. De tijd(sgeest) maakt de mensen rijp om als nuttige idioten te dienen. Ik vond de analyses m.b.t. de opkomst van bepaald jargon zoals 'white privilige' in Amerikaanse media, met de NYT als epicentrum, wel intressant. Het gaf het geheel een georkestreerd smaakje. (Ik zal het even opzoeken).
Als er een plan achter zit, welk doel dient het dan?
pi_188967330
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Als er een plan achter zit, welk doel dient het dan?
Het einddoel zou ik je niet kunnen aanwijzen maar als er een plan achter zit dan staat het niet los van het vervagen van (culturele) grenzen en de verheerlijking van diversiteit. Het identiteits-component met de blanke in de rol van de bourgeoisie waartegen het getinte proleteriaat in opstand moet komen heeft te maken met het scheppen van de benodigde context (een motief om over te gaan tot een volgende stap) en het zaaien van altijd te misbruiken verdeeldheid. Ik weet niet hoe ik het effenen van geslacht moet plaatsen. Het opbreken van traditionele rolpatronen drukt waarschijnlijk de ontwikkeling van families (en daarmee de geboortecijfers) en verhoogt de afhankelijkheid van de staat. Het economische aspect van cultureel-marxisme; het verlangen naar een gelijke uitkomst, kan een aanzetje zijn tot de introductie van een (social) credit-systeem, dat -wie weet- gebaseerd zal zijn op arbitraire identiteitskenmerken en deugpunten. Klimaatcommunisme kan in deze ontwikkeling een significante rol gaan spelen.

Ik ben ter plekke een beetje in het wilde weg aan het schieten hoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 00:06:55 ]
  maandag 16 september 2019 @ 00:13:54 #81
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_188967477
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het einddoel zou ik je niet kunnen aanwijzen maar als er een plan achter zit dan staat het niet los van het vervagen van (culturele) grenzen en de verheerlijking van diversiteit. Het identiteits-component met de blanke in de rol van de bourgeoisie waartegen het getinte proleteriaat in opstand moet komen heeft te maken met het scheppen van de benodigde context (een motief om over te gaan tot een volgende stap) en het zaaien van altijd te misbruiken verdeeldheid. Ik weet niet hoe ik het effenen van geslacht moet plaatsen. Het opbreken van traditionele rolpatronen drukt waarschijnlijk de ontwikkeling van families (en daarmee de geboortecijfers) en verhoogt de afhankelijkheid van de staat. Het economische aspect van cultureel-marxisme; het verlangen naar een gelijke uitkomst, kan een aanzetje zijn tot de introductie van een (social) credit-systeem, dat -wie weet- gebaseerd zal zijn op arbitraire identiteitskenmerken en deugpunten. Klimaatcommunisme kan in deze ontwikkeling een significante rol gaan spelen.

Ik ben ter plekke een beetje in het wilde weg aan het schieten hoor.
Die doelen klinken plausibel. Maar als het een vooropgezet plan is, moet er ook een groepje mensen zijn die aan alle touwtjes trekt. Vooralsnog zijn die culturele marxisten alleen verenigd in hun enigszins coherente gedachtegoed, maar er is geen georganiseerde structuur om middels hun opiniemakers de maatschappij structureel te ontwikkelen. Het is meer een soort ideologische guerrilla-oorlog. Ook de rechtse tegenbeweging is niet verenigd. Je hebt de gematigde mensen als Jordan Peterson en de echte complotdenkers als Alex Jones.
pi_188967728
quote:
99s.gif Op maandag 16 september 2019 00:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Die doelen klinken plausibel. Maar als het een vooropgezet plan is, moet er ook een groepje mensen zijn die aan alle touwtjes trekt.
Op zich hoeft dat niet, als je mensen zo gek kan krijgen om met je plannetje mee te doen omdat ze hert uit maatschappelijk oogpunt een goed en ethisch verantwoord idee vinden.
  maandag 16 september 2019 @ 00:36:41 #83
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_188967803
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Op zich hoeft dat niet, als je mensen zo gek kan krijgen om met je plannetje mee te doen omdat ze hert uit maatschappelijk oogpunt een goed en ethisch verantwoord idee vinden.
Hmmm, heb je wel gelijk in. Dat gedram over klimaat bijvoorbeeld. Maar goed, ik ben eigenlijk op een punt in mijn leven gekomen dat ik een beetje klaar ben met politiek en de maatschappij. Al mijn tijd investeer ik in mezelf. Mensen die constant met culturele marxistische ideeën strooien heb ik al een paar jaar geleden uit mijn leven gegooid. De paar linksgeoriënteerde vrienden die ik heb, daar ga ik niet in mee als ze weer eens ergens over verontwaardigd zijn. Zodra ik word afgeschilderd als een rechtse boosmens, is het doei vriendschap. Ben echt klaar met politiek.
pi_188969312
Doel is wat mij betreft: Orde uit Chaos. Chaos creëren om nog meer macht te vergaren.

[ Bericht 36% gewijzigd door The_answer_is_within_you op 16-09-2019 08:50:15 ]
  maandag 16 september 2019 @ 19:14:17 #85
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:33:59 #86
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_188986706
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 08:43 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Doel is wat mij betreft: Orde uit Chaos. Chaos creëren om nog meer macht te vergaren.
Duizendmaal dit. Het doel is om de eenheid te breken. De nationale identiteit moet verdwijnen zodat weerstand tegen toenemende tirannie afneemt. Verbondenheid door middel van een homogene cultuur leidt tot meer bereidheid elkaar te helpen. En daarmee bedoel ik echte hulp, niet die virtue signal onzin. Het massaal importeren van mensen die geen interesse hebben in de heersende cultuur en niet mee willen of kunnen doen, die horen hier niet. Wat dragen ze bij? Hoe maken ze het land beter? En als die vragen niet positief te beantwoorden zijn, dan rest de vraag waarom het toch door wordt gezet. Dan is het of bestuurlijke onkunde, of het is kwade opzet. En ik geloof niet dat het onkunde is.


Verdrr wordt door de cultureel marxisten de nadrul gelegd op (grotendeels) irrelevante verschillen als ras of geslacht. Hierdoor worden groepen tegen elkaar opgezet, omdat er gekeken wordt naar zaken die niet te veranderen zijn, in plaats van te oordelen op acties/gedrag en ideeën. Hierdoor wordt er geen verantwoordelijkheid meer genomen voor ongewebste zaken. Persoonlijke ontwikkeling wordt ontmoedigd. Je ziet die agressieve antifa-malloten waarbij je gewoon weet dat zij de broodnodige opvoedkundige tik nooit hebben gekregen. Tel daarbij op het vaderloze gezin en je hebt een kutgeneratie die niks kan, maar wel op basis van irrelevante demografische kenmerken recht op van alles meent te hebben. Ook de schijnbare willekeur bij wetshandhaving/rechtspraak leidt tot wrok. Beetje bij beetje wordt de normaal zelfredzame burger uitgeperst en op de knieën gedwongen. Er moet ons worden aangeleerd dat alleen de Staat ons kan helpen. Het is buitengewoon kwaadaardig.

De bevolking kan niks meer, en de staat wordt de reddende engel. Het probleem dat zij hebben gecreëerd gaan ze wel even oplossen. Daarvoor moeten wel even wat rechten in worden geleverd. En dit moet op mondiaal niveau gebeuren, anders zien mensen dat leven in een vrij land beter is. Als dat nog mogelijk is met bedrijven als Google en de Lügenpresse.

Het doel lijkt me een teruggang naar (globaal) communisme. Waar alleen een kleine elite is, en de rest een onderklasse vormt die praktisch als slaaf fungeert. De gelijkheid die wordt geopperd leidt altijd tot hetzelfde. Niet iedereen even goed, maar iedereen even slecht, of arm, of zwak. Het is veel makkelijker (en gewenster vanuit het machthebbersperspectief), om de sterken naar beneden te trappen dan de zwakken omhoog te helpen.


En ook met de klimaathoax zie je duidelijk dat het is om het volk te verzwakken en verarmen, ten gunste van diegenen die ervan profiteren. Marginale opbrengsten zijn buitengewoon klein in het Westen, en toch moeten wij alles doen? Dat zegt toch genoeg. En als Obama een leuk huisje aan het strand betrekt, dan kunnen we er ook wel vanuit gaan dat het met de zeespiegel ook wel meevalt.
pi_188986958
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:33 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Duizendmaal dit. Het doel is om de eenheid te breken. De nationale identiteit moet verdwijnen zodat weerstand tegen toenemende tirannie afneemt. Verbondenheid door middel van een homogene cultuur leidt tot meer bereidheid elkaar te helpen. En daarmee bedoel ik echte hulp, niet die virtue signal onzin. Het massaal importeren van mensen die geen interesse hebben in de heersende cultuur en niet mee willen of kunnen doen, die horen hier niet. Wat dragen ze bij? Hoe maken ze het land beter? En als die vragen niet positief te beantwoorden zijn, dan rest de vraag waarom het toch door wordt gezet. Dan is het of bestuurlijke onkunde, of het is kwade opzet. En ik geloof niet dat het onkunde is.

Verdrr wordt door de cultureel marxisten de nadrul gelegd op (grotendeels) irrelevante verschillen als ras of geslacht. Hierdoor worden groepen tegen elkaar opgezet, omdat er gekeken wordt naar zaken die niet te veranderen zijn, in plaats van te oordelen op acties/gedrag en ideeën. Hierdoor wordt er geen verantwoordelijkheid meer genomen voor ongewebste zaken. Persoonlijke ontwikkeling wordt ontmoedigd. Je ziet die agressieve antifa-malloten waarbij je gewoon weet dat zij de broodnodige opvoedkundige tik nooit hebben gekregen. Tel daarbij op het vaderloze gezin en je hebt een kutgeneratie die niks kan, maar wel op basis van irrelevante demografische kenmerken recht op van alles meent te hebben. Ook de schijnbare willekeur bij wetshandhaving/rechtspraak leidt tot wrok. Beetje bij beetje wordt de normaal zelfredzame burger uitgeperst en op de knieën gedwongen. Er moet ons worden aangeleerd dat alleen de Staat ons kan helpen. Het is buitengewoon kwaadaardig.

De bevolking kan niks meer, en de staat wordt de reddende engel. Het probleem dat zij hebben gecreëerd gaan ze wel even oplossen. Daarvoor moeten wel even wat rechten in worden geleverd. En dit moet op mondiaal niveau gebeuren, anders zien mensen dat leven in een vrij land beter is. Als dat nog mogelijk is met bedrijven als Google en de Lügenpresse.

Het doel lijkt me een teruggang naar (globaal) communisme. Waar alleen een kleine elite is, en de rest een onderklasse vormt die praktisch als slaaf fungeert. De gelijkheid die wordt geopperd leidt altijd tot hetzelfde. Niet iedereen even goed, maar iedereen even slecht, of arm, of zwak. Het is veel makkelijker (en gewenster vanuit het machthebbersperspectief), om de sterken naar beneden te trappen dan de zwakken omhoog te helpen.

En ook met de klimaathoax zie je duidelijk dat het is om het volk te verzwakken en verarmen, ten gunste van diegenen die ervan profiteren. Marginale opbrengsten zijn buitengewoon klein in het Westen, en toch moeten wij alles doen? Dat zegt toch genoeg. En als Obama een leuk huisje aan het strand betrekt, dan kunnen we er ook wel vanuit gaan dat het met de zeespiegel ook wel meevalt.
Mooie comment. Ik doe al geen moeite meer om die klimaathysterie te ontkrachten, vind het te belachelijk voor woorden.
  dinsdag 17 september 2019 @ 11:07:49 #88
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_188987236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:51 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

Mooie comment. Ik doe al geen moeite meer om die klimaathysterie te ontkrachten, vind het te belachelijk voor woorden.
Het heeft ook geen nut. Zoals Biden al zei: Truth over facts. En de linkse propagandakanalen zorgen er wel voor dat "de waarheid" wordt verspreid. Je kan niet met iemand discussiëren als ze geen feiten/data of logica accepteren. Vermoeiende mensen die je het beste links (hihi) kan laten liggen.
pi_189044879
quote:
SER wil mannenverbod in top bedrijfsleven

De Sociaal-Economische Raad heeft helemaal kotsbeu van mannen. "Het kabinet moet met ingang van 2020 een verplichtend ‘ingroeiquotum’ invoeren voor meer topvrouwen bij beursgenoteerde bedrijven. Als de raad van commissarissen van een bedrijf nog niet uit minimaal 30 procent vrouwen bestaat, mag er geen man benoemd worden." Een mannenverbod dus, dat er uiteindelijk toe moet gaan leiden dat de verhouding overal 50/50 wordt, want diverse bedrijven zijn nu eenmaal winstgevender diverser. En nu moet u niet gaan roepen 'en de allochtonen dan!', want daar wil de SER óók een quotum voor. "De SER wijst er in dat verband op dat het advies niet alleen gaat over vrouwen, maar ook over mensen met een niet-westerse achtergrond. Van hen zou er, gezien de samenstelling van de beroepsbevolking (hun aandeel is 11 procent), een op de tien in de top moeten zitten." En waarom hier ophouden? Kom maar door met die quota voor PVV-stemmers, mensen van wie de voornaam met een A begint, roodharigen, Limburgers, jongens die vroeger niet naar Telekids keken, linkshandigen, dyslectici en mensen met een moeilijke suikerspiegel. Bedrijven die zelf beslissen wie ze aannemen. Bah bah. Dat moet maar eens afgelopen zijn. En waar blijft eigenlijk dat SER-advies over mannen onder de 30?

https://www.geenstijl.nl/(...)n-top-bedrijfsleven/
pi_189045009
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:33 schreef Ensiferum het volgende:
Het doel lijkt me een teruggang naar (globaal) communisme. Waar alleen een kleine elite is, en de rest een onderklasse vormt die praktisch als slaaf fungeert. De gelijkheid die wordt geopperd leidt altijd tot hetzelfde. Niet iedereen even goed, maar iedereen even slecht, of arm, of zwak. Het is veel makkelijker (en gewenster vanuit het machthebbersperspectief), om de sterken naar beneden te trappen dan de zwakken omhoog te helpen.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je dan weer juist niet stemt op partijen die zijn voor meer gelijkheid, maar warm loopt voor partijen die wars zijn van de 'transgendergekte' en vinden dat 'het kerngezin' de norm moet worden en alle bewegingen die de laatste tijd te zien zijn onze samenleving zouden ondermijnen en te ver zouden zijn doorgeslagen.
  zaterdag 21 september 2019 @ 08:07:53 #91
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189050823
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je dan weer juist niet stemt op partijen die zijn voor meer gelijkheid, maar warm loopt voor partijen die wars zijn van de 'transgendergekte' en vinden dat 'het kerngezin' de norm moet worden en alle bewegingen die de laatste tijd te zien zijn onze samenleving zouden ondermijnen en te ver zouden zijn doorgeslagen.
Gelijkheid is een gevaarlijk woord om te gebruiken. Bedoel je gelijkheid als in gelijke kansen en gelijke behandeling? Ja, dan ben ik voor gelijkheid. Bedoel je gelijkheid als in iedereen hetzelfde, dan niet. Als iedereen hetzelfde is, betekent dat een inbreuk op rechten, creativiteit, productie en vrijheid. Hoe meer gelijkheid, des te meer dwang van het regime komt. Prima hoor, als je niet in vrijheid en rechten voor het individu gelooft, maar dat maakt jou wel het autoritaire figuur. Als je gelooft in gelijke kansen, dan geloof je wel in vrijheid, ontwikkeling en rechten voor het individu. En aangezien iedereen anders is, leidt dat vanzelfsprekend tot verschillende uitkomsten. Iedereen heeft de mogelijkheid zijn talenten te gebruiken. Dat is toch mooi?

En ja, een functioneel gezin helpt enorm bij de ontwikkeling van een persoon. De staat kan geen vader/moeder vervangen.
pi_189127444
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat doet de overheid dus niet. In dit geval zeggen ze alleen: we vinden de categorisering van speelgoed voor jongens of meisjes onwenselijk. Als jij graag met een medewerker wil delen dat je een jongetje hebt gehad en stiekem op een meisje had gehoopt dan is er niemand die jou of de winkelmedewerker tegenhoudt. Alleen willen ze dus niet dat de winkelmedewerker a.d.h.v. gesprek zegt: "kijk eens, speelgoedauto's, vinden jongens hartstikke leuk".
:{ :{ :{ :{

https://fee.org/articles/(...)-to-control-thought/

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 13:25:56 ]
pi_189205742
quote:
Swedish schools to erase ancient history from history class

No more Plato or Aristotle. No Rome, no more teaching of Swedish Great Power era in Swedish upper grade history classes. This is the new move from the Swedish Board of Education, which wants Swedish pupils to focus on Hitler, World War 2 and the following postmodern era in the late 20th century instead.

Recent days, the Swedish debate has focused on the social democratic next move to make the Swedish people less historically aware. Due to lack of lesson time, the Board of Education now suggests that the History subject must be radically changed.
Gender issues, climate and migration are of course included elements in the new suggested revised course plans of social sciences, which includes history.

At the upper grades 7-9, where pupils are 13-15 years old, there will no longer be any history taught dated older than the year 1700. All studying of the democratic cradle in ancient Greece, Rome, or The Swedish Great Power era (1611-1718) when Sweden ruled the countries surrounding the Baltic Sea, will be erased from history class.

“Sweden will be embarrassed”
”It’s horrible, bizarre and absurd, Dick Harrison professor of History and author outbursted when the suggestion was presented to the public previously this week.

“As a historian, who knows some about this, I am forced to react. Only the idea that the Ancients are unimportant to understand the present is bizarre and absurd.
Everything that surrounds us is a legacy from the ancient Greeks, he claimed and said that if the suggestion becomes reality, ”Swedes will be embarrassed worldwide”.

“Excuse me, but it’s so f*** sick, I find it hard to believe it. Naturally, I expect the suggestion to be withdrawn, the upset professor said.

More postmodernism
The revised course plans are the result of lack of history lesson time in Swedish schools, the School Board claims. Pupils in the upper grades must focus more on the 19th century, with particular focus on the Holocaust, the cold war and the ideas that have formed Sweden during the post war era. This includes raising awareness about gender issues, migration and racism. There will however, be time enough to cover Western slavery and colonialism during the 18th century and onwards.

However, the 100 million dead from communism in the 20th century, are not mentioned as an important subject to study in the revised course plans. Neither are Mao’s and China’s demolition of books during the Culture war.
https://voiceofeurope.com(...)-from-history-class/
pi_189205894
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je dan weer juist niet stemt op partijen die zijn voor meer gelijkheid, maar warm loopt voor partijen die wars zijn van de 'transgendergekte' en vinden dat 'het kerngezin' de norm moet worden en alle bewegingen die de laatste tijd te zien zijn onze samenleving zouden ondermijnen en te ver zouden zijn doorgeslagen.
Partijen als D66 en GL zijn absoluut niet voor meer 'gelijkheid' en al helemaal niet van gelijkheid van kansen, maar van uitkomst. Die ze dwingend op willen leggen.

En het kerngezin IS de norm, dat is al eeuwen bewezen dat het letterlijk de hoeksteen van de samenleving is en de beste manier om kinderen op te voeden en op een gezonde manier klaar voor het leven te maken. Alle 'communes' en ellende die geprobeerd is, was letterlijk dat: ellende. Voor zowel de ouders als de kinderen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189207724
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Partijen als D66 en GL zijn absoluut niet voor meer 'gelijkheid' en al helemaal niet van gelijkheid van kansen, maar van uitkomst. Die ze dwingend op willen leggen.

En het kerngezin IS de norm, dat is al eeuwen bewezen dat het letterlijk de hoeksteen van de samenleving is en de beste manier om kinderen op te voeden en op een gezonde manier klaar voor het leven te maken. Alle 'communes' en ellende die geprobeerd is, was letterlijk dat: ellende. Voor zowel de ouders als de kinderen.

Dat dat de beste manier is is een fabeltje. Gay sex parenting blijkt niet slechter, integendeel zelfs.
pi_189207975
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat dat de beste manier is is een fabeltje.
:')
Nee.
Jullie sprookjesfantasieën, dat zijn fabeltjes.
quote:
Gay sex parenting blijkt niet slechter, integendeel zelfs.
He: die paar rijke uitzonderingen in het Westen die zonder heterohulp of medisch ingrijpen helemaal geen kinderen kunnen krijgen kan je niet extrapoleren naar de 99,9% hetero-gezinnen!

Maar je laat wel een duidelijk inzicht in de volledig verknipte 'progressieve' mindset zien:
Homo-gezinnen zijn volgens jou te prefereren boven het gewone gezin.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189208149
quote:
WTF?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189208195
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Zweden kan er ook wat van, die zijn het hele land gender-neutraal aan het maken. 8)7

Was laatst op het vliegveld in Stockholm, geen heren (noch dames) wc te zien hoor. :P
Dat heb ik ook meegemaakt! Ik was 5 minuten dat vliegtuig uit en in Zweden en moest pissen, ik pak de 1e plee die ik zie en daar staat een rij vrouwen, ik denk: das alleen voor de vrouwen wc en wil er langs lopen. 1 of andere Zweedse gozerin spreekt me aan en zegt dat ik moet wachten: ik zeg: ik wil naar de mannen-wc, dit is toch de rij voor de vrouwen wc? Nee zegt hij/zij, die hebben we niet. Welkom in Zweden!
Ik ontplofte zowat, 5 minuten in Zweden en het nu al zat!

Afijn, gebouw uitgelopen en bij de tram was ook een plee, daar kon ik wel direct in.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Onnoembare op 01-10-2019 13:58:17 ]
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189208301
Ook dit weer:



https://www.nbcnews.com/f(...)cVdxLOhoULn79D2Gdn34

Alles om maar bestaande, daadwerkelijke structuren te ontmantelen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189209154
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:35 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

:')
Nee.
Jullie sprookjesfantasieën, dat zijn fabeltjes.
[..]

He: die paar rijke uitzonderingen in het Westen die zonder heterohulp of medisch ingrijpen helemaal geen kinderen kunnen krijgen kan je niet extrapoleren naar de 99,9% hetero-gezinnen!

Maar je laat wel een duidelijk inzicht in de volledig verknipte 'progressieve' mindset zien:
Homo-gezinnen zijn volgens jou te prefereren boven het gewone gezin.
Dat begrijp je dan verkeerd. Er valt niet zoveel te prefereren, het enige wat je als overheid dient te doen is mensen vrij laten in hun persoonlijke leven. Daar hoort ook een homo-huwelijk of het kunnen adopteren door gay parents bij.

Figuren die zo marchanderen met 'het kerngezin' blijken daar doorgaans toch wat moeite mee te hebben terwijl dat enkel is gebaseerd op vage onderbuikgevoelens. Feit is nu eenmaal dat gay parents niet onder doen t.o.v. 'het kerngezin'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')