Qua stijl is er weinig wat er op lijkt. Beetje Thief, beetje BioShock.. Steampunk. Veel nadruk op stealth, veel vrijheid in aanpak (good/evil), etc. En belangrijker, veel vrijheid in hoe je iemand vermoord, zie:quote:Op dinsdag 7 november 2017 19:12 schreef HansvanOchten het volgende:
Dishononered 2 of Deus ex hmm.
Wat is dishononered voor een soort game, vergelijkbaar met?
Combat is in deze AC niet hetzelfde dan de voorgaandequote:Op dinsdag 7 november 2017 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja dat mag, maar in welk aspect dan?
Ik vind de combat in de Ac games persoonlijk altijd erg slecht.
No shit, maar het is nog steeds matig. Sterker nog denk ik dat het vorige systeem zelfs beter was in sommige aspecten.quote:Op dinsdag 7 november 2017 19:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Combat is in deze AC niet hetzelfde dan de voorgaande
maar, defineer even in welke aspecten danquote:Op dinsdag 7 november 2017 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
No shit, maar het is nog steeds matig. Sterker nog denk ik dat het vorige systeem zelfs beter was in sommige aspecten.
Ik vond het parry combat systeem beter dan wat ze nu hebben dat je perse moet dodgen enz. Nu heb je alleen heavy en light attack enz, tuurlijk kan je meer skills unlocken. Maarja ik vond een beetje die Batman style uit de vorige games gewoon goed bij de assassins passen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 19:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar, defineer even in welke aspecten dan
en, hoe voelde je daarbij?quote:Op dinsdag 7 november 2017 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond het parry combat systeem beter dan wat ze nu hebben dat je perse moet dodgen enz. Nu heb je alleen heavy en light attack enz, tuurlijk kan je meer skills unlocken. Maarja ik vond een beetje die Batman style uit de vorige games gewoon goed bij de assassins passen.
En nummers die omhoog komen als je iemand smacked vind ik ook niet bij AC passen maar dat is persoonlijk. Ze hebben RPG achtige elementen toegevoegd maar het is geen RPG.
damage nummers mogen van mij ook wel weg jaquote:Op dinsdag 7 november 2017 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond het parry combat systeem beter dan wat ze nu hebben dat je perse moet dodgen enz. Nu heb je alleen heavy en light attack enz, tuurlijk kan je meer skills unlocken. Maarja ik vond een beetje die Batman style uit de vorige games gewoon goed bij de assassins passen.
En nummers die omhoog komen als je iemand smacked vind ik ook niet bij AC passen maar dat is persoonlijk. Ze hebben RPG achtige elementen toegevoegd maar het is geen RPG.
jaquote:Op dinsdag 7 november 2017 18:45 schreef 2dope het volgende:
Gaan we op PSX gameplay te zien krijgen van die Samoeraizooi van Sucker Punch?
[ afbeelding ]
en diablo 4 toch?quote:
jij mag ook wel weg van mij jaquote:Op dinsdag 7 november 2017 19:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
damage nummers mogen van mij ook wel weg ja
quote:
nee, die niet. Maar de Sucker Punch game welquote:
'mehquote:Op dinsdag 7 november 2017 20:08 schreef Pheno het volgende:
Ook Dreams komt langs, al twee jaar zo stil als wat geweest bij MediaMolecule
deze game wil ik spelenquote:
Q1/Q2 2018quote:Op dinsdag 7 november 2017 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deze game wil ik spelen
zal sowieso tegenvallen, maar als ie net zo lekker beweegt als de oude PSX spidermans met een snufje infamous, ben ik verkocht
wanneer komt ie uit eigenlijk? q1 2018 ?
Wat is er mis met je opvoeding?quote:Op dinsdag 7 november 2017 20:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wonderboy gekocht (via de PS4 uiteindelijk, dat is de enige manier die nog werkt ) zag er wel geinig uit. remake van een oud nes spel ofzo.
Ja dat wordt hopelijk wel een mastergame.quote:
Zo ga ik er ook precies inquote:Op dinsdag 7 november 2017 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deze game wil ik spelen
zal sowieso tegenvallen, maar als ie net zo lekker beweegt als de oude PSX spidermans met een snufje infamous, ben ik verkocht
wanneer komt ie uit eigenlijk? q1 2018 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |