ChelseaAIDS en MourinhoAIDSquote:Op zondag 5 november 2017 18:21 schreef Wicky15 het volgende:
Je zou maar naar Chelsea - Man Utd kijken
Moet Ajax even een goede linksbuiten kopen, want Kluivert ipv Younes is ook kudtquote:Op zondag 5 november 2017 18:22 schreef KingRoland het volgende:
Ajax kan kampioen worden als ze Keizer en Younes eruit gooien
dit gaat niet gebeuren, dus het zal PSV wel worden
Ik heb net tien minuten gekeken, viel niet mee.quote:Op zondag 5 november 2017 18:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk het niet. Maar 0-0 bij rust
??????quote:Op zondag 5 november 2017 18:23 schreef Wicky15 het volgende:
Ik kan wel niet leren met deze topshow in achtergrond
zelfde probleem hier en morgen tentamenquote:Op zondag 5 november 2017 18:23 schreef Wicky15 het volgende:
City toch al dik kampioen daar.quote:Op zondag 5 november 2017 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chelsea welaardig. United weer zoals altijd
quote:Op zondag 5 november 2017 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zelfde probleem hier en morgen tentamen
Ik ook tentamen jaquote:Op zondag 5 november 2017 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik woensdag en vrijdag nog. Medelijden graag.quote:Op zondag 5 november 2017 18:24 schreef KingRoland het volgende:
daarna de rest van de week vrij dus ik hoef geen medelijden van jullie
quote:Op zondag 5 november 2017 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gewoon naar deze topshow blijven kijkenquote:Op zondag 5 november 2017 18:23 schreef Wicky15 het volgende:
ik krijg een extra punt op mijn tentamen, dus thanks maat.quote:Op zondag 5 november 2017 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
gewoon naar deze topshow blijven kijken
jullie halen toch een 5
Bedankt Klaas. We kunnen niet allemaal op Harvard zittenquote:Op zondag 5 november 2017 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
gewoon naar deze topshow blijven kijken
jullie halen toch een 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |