SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
dit is 11 nog nietquote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een prachtige start, 11. Muis vond dit ook een erg fraai nummer.
Dat hoorde nog bij de show van Peacemanquote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een prachtige start, 11. Muis vond dit ook een erg fraai nummer.
Schep zequote:Op zondag 5 november 2017 14:16 schreef MadMaster het volgende:
Even op pad, lucht (en regen) scheppen...![]()
Zolang het geen sneeuw is, of op iPad...quote:Op zondag 5 november 2017 14:16 schreef MadMaster het volgende:
Even op pad, lucht (en regen) scheppen...![]()
Maak er anders een soort Showaddywaddy van.quote:Op zondag 5 november 2017 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik deze show gevuld krijg, dus jullie suggesties en verzoekjes zijn meer dan welkom
Showaddywaddyquote:Op zondag 5 november 2017 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maak er anders een soort Showaddywaddy van.
Hmm? Ik heb denk ik iets gemist. Sowwy.quote:Op zondag 5 november 2017 14:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
MainJingle is ook Drents. *wacht op spijkerbroek's commentaar*
Dat was ooit een band.quote:
Ik draai ook wat jullie leuk vinden, dus noem gerust titels.quote:Op zondag 5 november 2017 14:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was ooit een band.Long Tall Ernie & The Shakers zit jij ook niet zo op te wachten, denk ik.
quote:Op zondag 5 november 2017 14:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik stuur mezelf net ff een emailtje met kopietjes van documenten, komt ie in de Spamfolder terecht
Ja, best welquote:
Röyksopp - So Easy past wel bij de TT.quote:Op zondag 5 november 2017 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draai ook wat jullie leuk vinden, dus noem gerust titels.
Gelukkig breng ik mezelf ook op ideeën, want door de lange uithaal in dit nummer moet ik ineens aan een ander nummer denken....
Dat nummer is sowieso lekkerquote:Op zondag 5 november 2017 14:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Röyksopp - So Easy past wel bij de TT.
Goed planquote:Op zondag 5 november 2017 14:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Röyksopp - So Easy past wel bij de TT.
Wist ik helemaal nietquote:Op zondag 5 november 2017 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat jullie hoorden, was Gals And Pals met Blue On Blue, het nummer waar Röyksopp deze track op gebaseerd heeft
Ah, toch hoorde ik het niet.quote:Op zondag 5 november 2017 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat jullie hoorden, was Gals And Pals met Blue On Blue, het nummer waar Röyksopp deze track op gebaseerd heeft
Is er ook een iets kortere versie?quote:Op zondag 5 november 2017 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je trouwens iets wilt draaien dat érg lazy is: Simeon ten Holt - Canto Ostinato.
Ik heb een versie van 1 uur 39 min.
Héérlijk om bij weg te doezelen.
Vast wel, maar dat doet het muziekstuk geen goed. Het is juist het repeterende (met verschillende details) dat het zo goed maaktquote:Op zondag 5 november 2017 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er ook een iets kortere versie?
quote:Op zondag 5 november 2017 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er ook een iets kortere versie?
Hier nog steeds zonquote:Op zondag 5 november 2017 14:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Simon&Garfunkel - The sun is burning.
Terwijl de donder door het Zaanse rolt.
quote:
Tot laterquote:Op zondag 5 november 2017 14:55 schreef CindieY het volgende:
Dank voor de relaxte zondagmuziekjes![]()
Ik ben ervandoor
Later, CindieY.quote:Op zondag 5 november 2017 14:55 schreef CindieY het volgende:
Dank voor de relaxte zondagmuziekjes![]()
Ik ben ervandoor
Bedankt voor de leuke suggestiesquote:
quote:Op zondag 5 november 2017 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
Perfecte samenzang... ook in het volgende nummer. Twee onovertroffen broers...
Zeker een mooi nummer; dank voor de suggestiequote:Op zondag 5 november 2017 15:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind haar een hele goede (beginnende) singer-songwriter. Is al wel een jaar of wat bezig, maar is niet erg bekend. Helaas. Aan de andere kant, ze maakt nu elke zondag een "Sunday Morning with Reina del Cid"-liedje. Meestal een cover, maar soms ook originals. Dat zou ze niet kunnen doen als ze beroemd was.
Lekker kleinschalig, doet wat optredens in Minneapolis e.o.
Ik steun haar via Patreon.
Alstuquote:Op zondag 5 november 2017 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zeker een mooi nummer; dank voor de suggestie
Dat vond ik ook.quote:
Ik ga strijken, dus dat zal niet meer gaan gebeuren. Maar ik blijf wel luisterenquote:Op zondag 5 november 2017 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
Blijf gerust verzoekjes indienen of suggesties doen
Strijk zequote:Op zondag 5 november 2017 15:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga strijken, dus dat zal niet meer gaan gebeuren. Maar ik blijf wel luisteren
Common Linnets - Still lving after you.
Geeft niet dat Patreon er zelf ook iets mee opschiet in dit geval. Als ze het niet deden, beurden de artiesten ook niets. Best over nagedacht in ieders belang.quote:Op zondag 5 november 2017 15:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vond ik ook.
Beetje 'voor wat, hoort wat'. Artiesten krijgen geld, mensen die steunen krijgen kunst. Om het zo maar even te zeggen.
Het liefst zou ik rechtstreeks geld sturen naar de artiest, maar als honderden/duizenden mensen dat doen, komt de artiest niet meer toe aan wat ze willen doen, maar zijn ze constant bezig met de boekhouding.
Dus nu haalt Patreon zelf ook wat geld binnen. Nou ja, het zij zo.
Zekerquote:Op zondag 5 november 2017 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die mogen ze wel eens een standbeeld geven.
quote:Op zondag 5 november 2017 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
Deze speciaal gekozen vanwege de duidelijk hoorbare gitaarsnaren
Toevallig heet ze ook Kate: Kate Bush had prima in dat nummer mee kunnen zingen. Naja, zo toevallig is die naam nu ook weer niet. Zal ze van haar ouders hebben gekregen.quote:Op zondag 5 november 2017 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
Dat ik in de voorgaande 109 shows nog nooit eerder op het idee ben gekomen om Unlike Me en Unlike Me achter elkaar te draaien...
Dit is trouwens Kate Havnevik, uit Noorwegen, die onder meer het nummer Only This Moment van Röyksopp inzong.
Wie weet is ze er wel naar vernoemdquote:Op zondag 5 november 2017 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toevallig heet ze ook Kate: Kate Bush had prima in dat nummer mee kunnen zingen. Naja, zo toevallig is die naam nu ook weer niet. Zal ze van haar ouders hebben gekregen. [ afbeelding ]
Ja. Ik zie wel hoe lang het gezellig en leuk blijft. En of zich iemand anders aandient die wil draaien. Ik heb trouwens dat Den Helderse koffieboertje ook al even niet gezien hier...quote:
Mwoah, altijd, altijd... Ze heeft wel een berg schreeuw ende blèr-nummers buiten de pareltjes om gemaakt. Imo.quote:Op zondag 5 november 2017 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
Maar Kate Bush is natuurlijk altijd een goed idee
(Hierna een nummer van een paar jaar geleden dat er qua gevoel erg op lijkt, vind ik dan)
Sommige nummers van haar zijn altijd een goed ideequote:Op zondag 5 november 2017 16:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mwoah, altijd, altijd... Ze heeft wel een berg schreeuw ende blèr-nummers buiten de pareltjes om gemaakt. Imo.
Dát zeker.quote:Op zondag 5 november 2017 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige nummers van haar zijn altijd een goed idee
Ha Raf! Het begint erop te lijken.quote:Op zondag 5 november 2017 16:06 schreef Rafeiro het volgende:
Knok verzopen in een zwembad van koffie?
Geen ideequote:Op zondag 5 november 2017 16:06 schreef Rafeiro het volgende:
Knok verzopen in een zwembad van koffie?
Hmmm, dat komt zo te horen sowieso al van de drums. Het hele sfeertje en de stem, enigszins.quote:Op zondag 5 november 2017 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
Van dit nummer van SPiON krijg ik altijd een enorm Running Up That Hill-gevoel
Zet de tv op de laptop?quote:Op zondag 5 november 2017 16:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben nog even voetbal kijken, maar daarna tune ik weer in.
Best wel hè? Toch zit ik met smart op meer werk van dit trio te wachten. Tot nu toe is dit het enige dat ze hebben uitgebracht, eind 2015.quote:
Tot zoquote:Op zondag 5 november 2017 16:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben nog even voetbal kijken, maar daarna tune ik weer in.
quote:Op zondag 5 november 2017 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best wel hè? Toch zit ik met smart op meer werk van dit trio te wachten. Tot nu toe is dit het enige dat ze hebben uitgebracht, eind 2015.
*naar jam rent en lepel grijpt*quote:Op zondag 5 november 2017 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een muzikale verrassing voor L2B...
Kloptquote:Op zondag 5 november 2017 16:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*naar jam rent en lepel grijpt*
Zat al met gespitste oren, voor zover mogelijk.quote:Op zondag 5 november 2017 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
KloptMaar deze keer zoals je ze niet kent....
Weer iets van 1,5 uur?quote:Op zondag 5 november 2017 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand heeft mij behoorlijk weten te verrassen met een muzikaal verzoekje via DM...
Nee, iets van een artiest die ik nogal goed vind, maar waarvan ik niet zou verwachten dat het wordt aangevraagd. Komt straks, als diegene terug is in het topic.quote:
Ik heb niks aangevraagd...quote:Op zondag 5 november 2017 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, iets van een artiest die ik nogal goed vind, maar waarvan ik niet zou verwachten dat het wordt aangevraagd. Komt straks, als diegene terug is in het topic.
Vaak gejat..quote:Op zondag 5 november 2017 16:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is net dat riedeltje van I Feel Love.
Iets, tikkie langzamer...quote:Op zondag 5 november 2017 16:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is net dat riedeltje van I Feel Love.
Dit klinkt weer als Pet Shop Boys.quote:Op zondag 5 november 2017 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar een heel stuk recenter dan de plaat die Peaceman draaide
Ja hoor.quote:Op zondag 5 november 2017 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ik je verzoekje hierna instarten?
Ze hebben qua sound nooit heel erg ver van elkaar af gezeten. Ze zijn wederzijds fan en hebben ook samengewerkt binnen Electronic.quote:Op zondag 5 november 2017 16:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit klinkt weer als Pet Shop Boys.
Je mag zo uitleggen hoe je op dit verzoekje komt, waar je dit nummer van kent.... aangezien het een b-kant uit 1988 betreft.quote:
Nee ik liep al wel. toenquote:Op zondag 5 november 2017 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja Raf, toen moest je nog geboren worden.
Maar hoe ken je dit nummer überhaupt? (Fijne keuze hoor, daar niet van. Eén van de betere PSB b-kanten, die op zich best een single had kunnen zijn)quote:Op zondag 5 november 2017 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
Een echte verklaring heb ik niet trouwens.
Maar een verzoekje dat bij de DJ past is soms ook wel leuk
Geen idee, ik heb bijna altijd muziek opstaan en had een behoorlijk brede collectie. En om bij jou go west aanvragen leek me suf, dus doen ging ik een beetje zoeken en kwam ik uit bij dit nummerquote:Op zondag 5 november 2017 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar hoe ken je dit nummer überhaupt? (Fijne keuze hoor, daar niet van. Eén van de betere PSB b-kanten, die op zich best een single had kunnen zijn)
Fijne keuzequote:Op zondag 5 november 2017 16:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb bijna altijd muziek opstaan en had een behoorlijk brede collectie. En om bij jou go west aanvragen leek me suf, dus doen ging ik een beetje zoeken en kwam ik uit bij dit nummer
quote:Op zondag 5 november 2017 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
In de tijd dat ik nog platen kocht sloeg ik geen B-kant over.
Een tikkeltje ouder: The Commodores hadden een aardige B-kant, maar welke?quote:Op zondag 5 november 2017 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Een band die ook veel mooie b-kanten heeft gemaakt, is Keane
Geen idee. Roept u maar?quote:Op zondag 5 november 2017 16:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een tikkeltje ouder: The Commodores hadden een aardige B-kant, maar welke?
Dacht dat het Brick House was, dat bleek de a-kant.quote:
Hoor hier geen gebrek.quote:Op zondag 5 november 2017 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Is het geluid bij jullie trouwens in orde? Ik heb soms net het idee alsof het wat kraakt.
Soms worden nummers in bepaalde landen een hit en in andere landen totaal niet...quote:Op zondag 5 november 2017 16:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Om het nog iets ingewikkelder te maken:
In het Verenigd Koninkrijk werd Zoom een top 40-hit en de titelsong van het naamloze album dat verder de hits Easy en Brick House voortbracht. B-kant is het door drummer Walter Orange gezongen Too Hot ta Trot.
Ja, dat begrijp ik, maar je zou verwachten dat er een titel tussen zou zitten die ik meteen herken, maar niet dus. Toch hebben ze een leuke B-kant. Ergens.quote:Op zondag 5 november 2017 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms worden nummers in bepaalde landen een hit en in andere landen totaal niet...
quote:Op zondag 5 november 2017 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
Zal ik er nog een halfuurtje bij aan plakken?
Ja meneer 11.quote:Op zondag 5 november 2017 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
Let op de verwijzing naar Crazy die zo komt...
Dacht dat je ging eten?quote:Op zondag 5 november 2017 16:51 schreef Rafeiro het volgende:
Welke lul gaat op een tijdstip als dit met een betonboor aan de gang
Moet ik zo Thousand van Moby even draaien, zodat je tegenwicht kunt bieden?quote:Op zondag 5 november 2017 16:51 schreef Rafeiro het volgende:
Welke lul gaat op een tijdstip als dit met een betonboor aan de gang
Erg vreemd ja. Nog vreemder dat ze dat dan niet alsnog deden. Hoewel wat dat betreft de platenmaatschappij ook een grote vinger in de pap heeft.quote:Op zondag 5 november 2017 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de beste b-kanten van Keane. Niemand begreep waarom dit niet gewoon een single was: Fly To Me
quote:Op zondag 5 november 2017 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet ik zo Thousand van Moby even draaien, zodat je tegenwicht kunt bieden?
quote:Op zondag 5 november 2017 16:52 schreef Rafeiro het volgende:
Is er een hardcore muziek DJ aanwezig, anders graag elf hoor, maar dan ga ik terug pesten
Ja, potver... wat is dit nou...quote:
2 Unlimited.quote:Op zondag 5 november 2017 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna nog een aanvullende boodschap voor de buurman van Rafeiro. En tevens een voorbeeld dat niet overal een hit is geweest. Bijvoorbeeld NIET in Engeland, waar dit nummer niet op single werd uitgebracht. Maar wél in Nederland, want nergens ter wereld kwam het eerder op single uit dan hier....
Ook niets mis mee.quote:Op zondag 5 november 2017 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit lijkt wel een Knokkels-show zo. Van een rustige cover naar het extreme gebeuk van Moby en nu weer een vrolijk popliedje.
Deze uitvoering heeft mijn aandacht ende voorkeur.quote:Op zondag 5 november 2017 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
De tweede reïncarnatie van What Time Is Love, afkomstig uit 1997, uitgebracht als 2K - Fuck The Millennium
Klinkt beter dan het origineel.quote:Op zondag 5 november 2017 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sterker nog, het *is* gewoon The KLF
Mijne ook. Erg goedquote:Op zondag 5 november 2017 17:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze uitvoering heeft mijn aandacht ende voorkeur.
12 minuten pieptonen.quote:Op zondag 5 november 2017 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijne ook. Erg goedEr is ook een 13-minuten-versie én een radio edit die heel opzichtig is gecensureerd
We zijn in het fuck-hoekje van de show beland...quote:Op zondag 5 november 2017 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En ook dit nummer klinkt niet onaardig.
Oh ja.quote:Op zondag 5 november 2017 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, de radio edit is korterNet zo lang als de versie die je net hoorde
2 live crew - fuck martinez.quote:Op zondag 5 november 2017 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn in het fuck-hoekje van de show beland...
Heb ik helaas niet bij de hand en ik ga eerlijk gezegd ook richting een einde breien. Heb nog een paar tracks klaarstaan.quote:
Je bent al een aardig tijdje aan het draaien ook.quote:Op zondag 5 november 2017 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik helaas niet bij de hand en ik ga eerlijk gezegd ook richting een einde breien. Heb nog een paar tracks klaarstaan.
Voor iemand die zich met munten bezighoudt, is Melting een gevaarlijke username....quote:Op zondag 5 november 2017 17:17 schreef Melting het volgende:
Ik ben al een tijdje ingetuned, maar ben even wat 2 euro munten aan het uitzoeken, uit welke landen ze komen.
8574 stuks?quote:Op zondag 5 november 2017 17:17 schreef Melting het volgende:
Ik ben al een tijdje ingetuned, maar ben even wat 2 euro munten aan het uitzoeken, uit welke landen ze komen.
Ja, meer dan 3 uur inmiddels. En dat vind ik doorgaans ook wel maximaalquote:Op zondag 5 november 2017 17:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent al een aardig tijdje aan het draaien ook.
quote:Op zondag 5 november 2017 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor iemand die zich met munten bezighoudt, is Melting een gevaarlijke username....
Nee.... nog geen idee hoeveel. Maar denk tussen de 30-50.quote:
Ik gok zo'n 2 euro per munt.quote:Op zondag 5 november 2017 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... nog geen idee hoeveel. Maar denk tussen de 30-50.
Kijken of er nog wat munten van waarde tussen zitten.
Herkenbaar.quote:
De meeste wel. Maar je weet nooit......quote:
Het is dat ik alles via iTunes ooit op mijn iPod heb gezet, anders was het al lang uit beeld verdwenen...quote:Op zondag 5 november 2017 17:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik gebruik meestal Media Monkey. Iets beter. Maar blijft vaag.
ik heb heel lang de schoonmaakhulp met 2-euromunten betaald. Ik geloof dat we inmiddels zo ongeveer door de voorraad heen zijnquote:Op zondag 5 november 2017 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... nog geen idee hoeveel. Maar denk tussen de 30-50.
Kijken of er nog wat munten van waarde tussen zitten.
Dank voor het draaien en inroosteren! Was leuk.quote:Op zondag 5 november 2017 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna om 17:30 uur: Lucky's Verrassingsmix
Heb er nauwelijks iets van meegekregen wegens reorganisatie van mijn iPod, maar bedankt!quote:Op zondag 5 november 2017 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is dus mijn slotsong; bedankt voor het luisteren
quote:Op zondag 5 november 2017 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Is Vout in de buurt?
Ik vind hier nog een Foute Mix...
Maar die saaie pier draait meer dan het dier van plezierquote:Op zondag 5 november 2017 17:30 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Als Melting er is, ben ik nooit ver weg.
quote:Op zondag 5 november 2017 17:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar die saaie pier draait meer dan het dier van plezier
En da's maar goed ook...quote:Op zondag 5 november 2017 17:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar die saaie pier draait meer dan het dier van plezier
Oh gelukkig, ik dacht dat mn buurvrouw bezwangerd werdquote:
Ik heb het heel lang rustig gehouden vanmiddag. Het is pas echt ontspoord toen de buurman van Rafeiro even muzikaal gestraft moest worden.quote:
quote:Op zondag 5 november 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het heel lang rustig gehouden vanmiddag. Het is pas echt ontspoord toen de buurman van Rafeiro even muzikaal gestraft moest worden.
We weten nu in elk geval wat we moeten doen om jou te triggerenquote:Op zondag 5 november 2017 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het gaf toch de aanleiding en nu zit de rest er maar mee.
Oeh! Zuinig op zijn, Mad!quote:Op zondag 5 november 2017 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom net 124 Bond Van Doorstarters mixen tegen uit de jaren 80...![]()
Klinkt lekker hoorquote:Op zondag 5 november 2017 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De verrassing is dat ik geen idee heb wat ik draai.Oh ja en nog wel een paar dingen.
Vertering gaat stukken sneller op deze beat.quote:Op zondag 5 november 2017 18:01 schreef Rafeiro het volgende:
De .... Fijne muziek hoor, maar moet even bijkomen van het eten
Heb er nu een ijsje en een biertje bij, helpt vast ook welquote:Op zondag 5 november 2017 18:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vertering gaat stukken sneller op deze beat.
quote:
Goeie combi.quote:Op zondag 5 november 2017 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb er nu een ijsje en een biertje bij, helpt vast ook wel
Ruilen tegen een zak drop?quote:Op zondag 5 november 2017 18:06 schreef Melting het volgende:
Als ik de verkoopwaardes zo zie, dan zijn ze bij elkaar toch nog een leuke cent waard.
Maar ja...... dan moet ik ze wel verkopen.![]()
Iemand interesse?
Geen zin om 2x te lopen. De nep mini magnum is bijna op, biertje komt daarnaquote:
no tnx, er liggen hier genoeg munten ergens op zolderquote:Op zondag 5 november 2017 18:06 schreef Melting het volgende:
Als ik de verkoopwaardes zo zie, dan zijn ze bij elkaar toch nog een leuke cent waard.
Iemand interesse?
quote:
Zak drop en een ijsje?quote:Op zondag 5 november 2017 18:06 schreef Melting het volgende:
Iemand interesse?
Eigenlijk is dit gewoon een heel slecht nummer.quote:Op zondag 5 november 2017 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo eens kijken of er nog iets te doen valt met dit nummer.
Oh, dat zijn van die 1-haps ijsjes.quote:Op zondag 5 november 2017 18:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen zin om 2x te lopen. De nep mini magnum is bijna op, biertje komt daarna
Ben niet zo van het snoepen en de ijsjes, dus dan zijn die primaquote:Op zondag 5 november 2017 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat zijn van die 1-haps ijsjes.
Gebonk!?!quote:Op zondag 5 november 2017 18:24 schreef Melting het volgende:
Dio? Dat is iets heel anders dan dat gebonk van net, Lucky.
Vanaf half zeven niet meer.quote:Op zondag 5 november 2017 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
Het stuitert nogal heen en weerLijkt haast Knokkels wel.
Een bellende vogel die na het crashen herrijst uit de as.quote:
quote:Op zondag 5 november 2017 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een bellende vogel die na het crashen herrijst uit de as.
[..]
[..]
Okee dan!quote:Op zondag 5 november 2017 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ruim 3 uur show gedaan vanmiddag. Nu lekker naar L2B aan het luisteren. En jij?
Fryslan of Limboland? hahaquote:Op zondag 5 november 2017 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Wij komen net terug van een vriend bezoeken. Iets van 5 kwartier enkele reis.
Wat zoek jij je vrienden ver weg.quote:Op zondag 5 november 2017 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Wij komen net terug van een vriend bezoeken. Iets van 5 kwartier enkele reis.
quote:
quote:
Omgeving Amersfoort. Ikzelf ben gewoon degene die ver weg woont!quote:
Had je ook wel bij Raf op bezoek kunnen gaan.quote:Op zondag 5 november 2017 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]Yow man!
[..]
[..]
Omgeving Amersfoort. Ikzelf ben gewoon degene die ver weg woont!
En we hebben elkaar in Deventer leren kennen toen ik daar woonde.
Zit ook wat in, ja!quote:Op zondag 5 november 2017 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je ook wel bij Raf op bezoek kunnen gaan.
Waarom zou hij er anders mee venten.quote:
Ah!quote:Op zondag 5 november 2017 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou hij er anders mee venten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |