SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
dit is 11 nog nietquote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een prachtige start, 11. Muis vond dit ook een erg fraai nummer.
Dat hoorde nog bij de show van Peacemanquote:Op zondag 5 november 2017 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een prachtige start, 11. Muis vond dit ook een erg fraai nummer.
Schep zequote:Op zondag 5 november 2017 14:16 schreef MadMaster het volgende:
Even op pad, lucht (en regen) scheppen...![]()
Zolang het geen sneeuw is, of op iPad...quote:Op zondag 5 november 2017 14:16 schreef MadMaster het volgende:
Even op pad, lucht (en regen) scheppen...![]()
Maak er anders een soort Showaddywaddy van.quote:Op zondag 5 november 2017 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik deze show gevuld krijg, dus jullie suggesties en verzoekjes zijn meer dan welkom
Showaddywaddyquote:Op zondag 5 november 2017 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maak er anders een soort Showaddywaddy van.
Hmm? Ik heb denk ik iets gemist. Sowwy.quote:Op zondag 5 november 2017 14:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
MainJingle is ook Drents. *wacht op spijkerbroek's commentaar*
Dat was ooit een band.quote:
Ik draai ook wat jullie leuk vinden, dus noem gerust titels.quote:Op zondag 5 november 2017 14:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was ooit een band.Long Tall Ernie & The Shakers zit jij ook niet zo op te wachten, denk ik.
quote:Op zondag 5 november 2017 14:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik stuur mezelf net ff een emailtje met kopietjes van documenten, komt ie in de Spamfolder terecht
Ja, best welquote:
Röyksopp - So Easy past wel bij de TT.quote:Op zondag 5 november 2017 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draai ook wat jullie leuk vinden, dus noem gerust titels.
Gelukkig breng ik mezelf ook op ideeën, want door de lange uithaal in dit nummer moet ik ineens aan een ander nummer denken....
Dat nummer is sowieso lekkerquote:Op zondag 5 november 2017 14:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Röyksopp - So Easy past wel bij de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |