*fixedquote:Op zondag 5 november 2017 11:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niks kant-en-klaars te eten in huis
Thanks. Maar dat verandert niets aan dat ik niets te eten heb.quote:
gewoon niks meer halenquote:Op zondag 5 november 2017 11:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: nu moet ik zometeen naar de supermarkt
quote:
Je hebt het hier tegen de grote vogeltjesdansgod he! Buig. Buig, voor je fok master.quote:Op zondag 5 november 2017 13:01 schreef computerprobleems het volgende:
Niet zoveel topics aanmaken, je hebt je energie nodig.
Buig jij maar bij de halvemaan steegquote:Op zondag 5 november 2017 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen de grote vogeltjesdansgod he! Buig. Buig, voor je fok master.
quote:Op zondag 5 november 2017 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen de grote vogeltjesdansgod he! Buig. Buig, voor je fok master.
waarom zo'n creepy UI?quote:
Eet vogelzaad van je buren.quote:Op zondag 5 november 2017 11:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jij krijgt zometeen wat vogelzaad van mequote:
Heb je dat gekocht bij de supermarkt?quote:Op zondag 5 november 2017 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij krijgt zometeen wat vogelzaad van me
Niet een week voor de komende week (weken) alles inslaan zodat je altijd genoeg in huis hebt en lachend ergens kunt acclimatiseren terwijl anderen elke dag zich haastend naar de super begeven en jij nog een mooi sigaartje opsteekt en een slok van je drankje neemt.quote:Op zondag 5 november 2017 11:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Neuken?quote:
Nee ik doe nog liever boodschappen.quote:
Doe voor mij ook meteen even aub.quote:Op maandag 6 november 2017 12:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee ik doe nog liever boodschappen.
Een grote boodschap dat valt te combineren. VD is daar vast niet vies vanquote:Op maandag 6 november 2017 12:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee ik doe nog liever boodschappen.
Nietquote:Op maandag 6 november 2017 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En, hoe heb je het opgelost TS?
Oeh, gefrituurd, met zeezoutquote:Op maandag 6 november 2017 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NietIk zit al drie dagen op water en kakkerlakken
Nee helaas, ik weiger. Ik hoop dat er zometeen wat slakken over de ruit kruipen.quote:Op maandag 6 november 2017 18:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oeh, gefrituurd, met zeezout![]()
Al bij de plaatselijke super geweest?
Rustig aan he vriend.quote:Op zondag 5 november 2017 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet aan je eigen hotwings kluivenquote:Op maandag 6 november 2017 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben niet je vriend, gastquote:
Niets mis mee.quote:Op maandag 6 november 2017 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2017 01:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Niet aan je eigen hotwings kluiven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |