Oke.quote:Op zondag 5 november 2017 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er staat al uren een lijst in NWS Sky....
Het lid dat zojuist is ontslagen door de nieuwe baas.quote:Op zondag 5 november 2017 08:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen.
Welk lid van het koningshuis Saoud is die meneer?
Van je eigen familie moet je het hebben...quote:Op zondag 5 november 2017 09:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het lid dat zojuist is ontslagen door de nieuwe baas.
Nee, heb al 2 kerstmarkten op het oog. Weet de data's al. 1 zit in Duitsland. Waar ik dit jaar al 5x ben geweest. Ben wel bekend daar.quote:Op zondag 5 november 2017 09:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het al tijd om te gaan klagen dat kerstmis te vroeg is begonnen?
Welke?quote:Op zondag 5 november 2017 09:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, heb al 2 kerstmarkten op het oog. Weet de data's al. 1 zit in Duitsland. Waar ik dit jaar al 5x ben geweest. Ben wel bekend daar.
Düsseldorf. Is echt een love or hate stadje 600k inwoners (best ruw). Ik val in de categorie love it.quote:
In mijn buurt heb ik vorige week al drie kerstbomen geteld, plus wat van de kerstlampjes.quote:Op zondag 5 november 2017 09:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben ik ook wel eens een weekendje geweest, leuk stadje idd.quote:Op zondag 5 november 2017 10:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Düsseldorf. Is echt een love or hate stadje 600k inwoners (best ruw). Ik val in de categorie love it.
Maar ja als oud Tilburger, ga je alles snel prachtig vinden.
Valkenburg is echt hel met die kerstmarkt.quote:Op zondag 5 november 2017 10:08 schreef Drugshond het volgende:
De andere, weet ik nog niet. Eindhoven overdekt. Valkenburg, Maastricht, of weer terug naar Aken. In Polen is Wroclaw wel erg mooi (2x geweest).
Haha en die staan er vast in maart nog.quote:Op zondag 5 november 2017 10:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
In mijn buurt heb ik vorige week al drie kerstbomen geteld, plus wat van de kerstlampjes.
Was daar dit jaar zowat 1x in de maand. Heel leuke foto's gemaakt.quote:Op zondag 5 november 2017 10:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben ik ook wel eens een weekendje geweest, leuk stadje idd.
Mijn pleinvrees kan het ook niet goed aan.quote:
Ik weet niet, wanneer komt Sinterklaas eigenlijk aan?quote:Op zondag 5 november 2017 09:57 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2017 10:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn pleinvrees kan het ook niet goed aan.
Herkenbaar, ik heb dat verder nooit trouwens, maar in dat soort omgevingen (en de V&D de dag voor kerst) wel.quote:Op zondag 5 november 2017 10:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn pleinvrees kan het ook niet goed aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |