SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastL2B's Mixcloud
Dat zegt me niets.quote:Op zondag 5 november 2017 00:27 schreef livelink het volgende:
Ik schrok even; ik dacht eerst dat er van 3JS tot Love Songs stond.
Trusten, livelink.quote:Op zondag 5 november 2017 00:28 schreef livelink het volgende:
Ik ga het trouwens niet volhouden tot 01.00.
Dank je wel Elf dat je de late avond nog wilde vullen met vrolijke muziek
Graag gedaan en welterustenquote:Op zondag 5 november 2017 00:28 schreef livelink het volgende:
Ik ga het trouwens niet volhouden tot 01.00.
Dank je wel Elf dat je de late avond nog wilde vullen met vrolijke muziek
Geen idee wie of wat het is, maar het had er eentje van Piet kunnen zijn. Lekker!quote:Op zondag 5 november 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Even een experimentele track uit 2015, die zeer hoog in mijn jaarlijst is geëindigd.
Empress Of, jonge zangeres die alles zelf produceertquote:Op zondag 5 november 2017 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wie of wat het is, maar het had er eentje van Piet kunnen zijn. Lekker!
Hmm, interessant.quote:Op zondag 5 november 2017 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Empress Of, jonge zangeres die alles zelf produceert
Haar debuutalbum "Me" uit 2015 is zeker het beluisteren waard. Staat wel op Spotify.quote:
Heb je rap gedaanquote:Op zondag 5 november 2017 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb gewoon het biertje al achterover geklapt.
OMD, altijd oké en Empress Of's debuutalbum "Me" staat nu bij de nog te zoeken muziek onder "Grouch - Cheeky Darky"quote:Op zondag 5 november 2017 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haar debuutalbum "Me" uit 2015 is zeker het beluisteren waard. Staat wel op Spotify.Ondertussen: OMD, gewoon uit 2017.
Het zou 20 min. kunnen duren.quote:Op zondag 5 november 2017 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geen idee hoe lang deze track interessant blijft, maar dat gaan we merken
De versie op Spotify is ingekort, deze versie duurt bijna 7 minuten...quote:Op zondag 5 november 2017 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zou 20 min. kunnen duren.![]()
Klinkt als Rush met een vleugje Yes.
Komt lekker binnen in het gehoor.quote:Op zondag 5 november 2017 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De versie op Spotify is ingekort, deze versie duurt bijna 7 minuten...
Ik smijt wel ff wat kruidnoten naar je toequote:Op zondag 5 november 2017 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal zo'n gek plan niet.
quote:Op zondag 5 november 2017 00:44 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik smijt wel ff wat kruidnoten naar je toe
Ik zit al een uur te kanenquote:Op zondag 5 november 2017 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, je bent nog wakker?Ik dacht dat je in slaap was gesust...
Eet smakelijkquote:Op zondag 5 november 2017 00:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik zit al een uur te kanenen praten met volle mond mag niet
Je gaat weer lekker vanavond.quote:Op zondag 5 november 2017 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
Nog maar een track die uit hetzelfde vaatje is getapt; eerder dit jaar uitgebracht
Hartig?quote:Op zondag 5 november 2017 00:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Van de Stadsbakker uit een niet nader te noemen gehucht
Deze kende ik niet. Wat een artiest toch hè.quote:Op zondag 5 november 2017 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
Nog een keer Moby, maar deze keer als remixer. Van een onbekende Pet Shop Boys b-kant. Dit stamt uit 1991, toen Moby amper nog bekend was.
Begrijpelijk en het was allang mooi dát je ging draaien.quote:Op zondag 5 november 2017 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga trouwens wel echt rond 01:00 uur stoppen; wellicht doe ik morgen nog een show, maar voor vandaag vind ik het wel weer mooi geweest. Dit stond namelijk helemaal niet gepland of zo
Geen wonder, want het origineel is een b-kant (en overigens één van mijn 10 favoriete PSB-tracks) en de single waar het op stond, was ook niet bijster succesvol (Was It Worth It?)quote:Op zondag 5 november 2017 00:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze kende ik niet. Wat een artiest toch hè.
Vroeger had ik het wel degelijk geweten, al was het een b-kant. Ruim vóór Moby dus.quote:Op zondag 5 november 2017 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen wonder, want het origineel is een b-kant (en overigens één van mijn 10 favoriete PSB-tracks) en de single waar het op stond, was ook niet bijster succesvol (Was It Worth It?)
Die laatste kom je regelmatig tegen tijdens de speurtochten in The Boiler Room.quote:Op zondag 5 november 2017 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dit komt dan weer uit 2017: de Noorse artiest Carl Louis, die erg in het straatje van Röyksopp zit.
Je husselt alleen wat lettersquote:Op zondag 5 november 2017 00:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oh.. Zit nu een punt brie weg te schoffelen.
Altijd goed, één van mijn favoriete bands. Helaas een beetje rustig nu...quote:Op zondag 5 november 2017 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die laatste kom je regelmatig tegen tijdens de speurtochten in The Boiler Room.
In ieder geval tijdens deze show als laatste.quote:Op zondag 5 november 2017 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Hoog tijd om Bruno Major nog eens te draaien. Zal één van de laatste nummers zijn in mijn laatste show van 2017.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |