Ja hoor, met je telefoonquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:35 schreef Themonk5 het volgende:
Nooit problemen gehad. Ik doe contactloos pinnen altijd met mijn telefoon.
INGquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:39 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
anno 2017 nog met je pinpas pinnen![]()
Geen ING Betalen app hebben.!!!
Waarom maar 50, kun je die limiet niet verhogen naar 500 oid?quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:37 schreef Aethereal het volgende:
Je kunt maar tot een totaal van 50E contactloos betalen totdat je weer je pincode 1x moet intoetsen. Dit had je gewoon kunnen weten --> onterechte klacht.
Dat kan idd al een tijd.quote:
Na E 50 niet meerquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dan kom je bij winkels met goedkope pruts pinautomaten.
Een fatsoenlijke pinautomaat kun je gewoon je pinpas al weer weggestopt hebben en daarna alsnog je pincode intoetsen.
Bij 9 van de 10 winkels waar ik kom werkt dat prima.
Ja soms werkt dat ook idd, daar kan ik nog vrede mee hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dan kom je bij winkels met goedkope pruts pinautomaten.
Een fatsoenlijke pinautomaat kun je gewoon je pinpas al weer weggestopt hebben en daarna alsnog je pincode intoetsen.
Bij 9 van de 10 winkels waar ik kom werkt dat prima.
Idd, je staat zwaar voor lul.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit had ik vandaag ook.ik schaamde mij kapot.
Een andere bank dan ING hebben.quote:
Alsof je die mensen in de rij ooit nog tegen gaat komen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit had ik vandaag ook.ik schaamde mij kapot.
Dit argument slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Idd, je staat zwaar voor lul.
Heel die rij die je nastaart als je wegloopt, alsof je een pauper bent met te weinig saldo oid.
Ik krijg regelmatig uitnodigingen van kassa-rij reünieën.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:45 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Alsof je die mensen in de rij ooit nog tegen gaat komen.
Het is een sub-argument, hoofd argument is dat het meer tijd kost dan regulier pinnen op deze manier.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit argument slaat natuurlijk helemaal nergens op
Als je toch gewoon alsnog je pas insteekt, code intikt en betaald dan is dat hele te-weinig-saldo-gelul toch niet waar.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is een sub-argument, hoofd argument is dat het meer tijd kost dan regulier pinnen op deze manier.
Nee, kan niet.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:48 schreef terrorsjaak het volgende:
Je kan je limiet toch gewoon ophogen lijkt me
Betaalt bedoel je. En nee het is ook niet waar, maar zo komt het wel over de eerste 5 secs als je keihard aan het falen bent, terwijl heel die rij achter je staat te wachten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je toch gewoon alsnog je pas insteekt, code intikt en betaald dan is dat hele te-weinig-saldo-gelul toch niet waar.
Bedankt voor de correctie.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Betaalt bedoel je. En nee het is ook niet waar, maar zo komt het wel over de eerste 5 secs als je keihard aan het falen bent, terwijl heel die rij achter je staat te wachten.
Bedankt voor je opbeurende woorden.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bedankt voor de correctie.
Ik kan er echt totaal niet mee zitten als 'ie eerst weigert, ook niet als het bij anderen gebeurt. Het is nieuwe techniek en dit soort gestuntel hoort er bij.
Hahahaha. Goeie man. 🤯quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Op zich een ideale uitvinding, ware het niet dat je om de zoveel keer contactloos pinnen ineens een foutmelding krijgt met zo'n kruis dat het mislukt is. En dat je dan tegen het kassa-trutje moet zeggen dat het niet lukt, waardoor ze alles weer moet resetten je alsnog het pasje erin moet steken en de pincode in moet typen.![]()
Godver, ik maak dit zo vaak mee dat ik overweeg om maar gewoon te stoppen met dat contactloos gedoe en gewoon standaard m'n pincode invoer. Uiteindelijk bespaart me dat meer tijd dan om de 3x contactloos betalen dat ding te moeten laten resetten en alsnog op de ouderwetse manier te pinnen.
Snapte het niet? Nog een keer lezen dan.
Dat kassa meisje ken ik wel. Dus weet niet.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:45 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Alsof je die mensen in de rij ooit nog tegen gaat komen.
Hoe heet ze dan?quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat kassa meisje ken ik wel. Dus weet niet.
Had ik maar een paar van die kankerdingen gekocht toen ze na die eerste piek op een paar honderd Dollar stonden. Was het van plan, maar is nooit iets van gekomen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Niet betalen met cyrpto in de winkels.
Ik betaal louter in Bitcoin en Litecoin.
Je kunt ze nu nog kopen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Had ik maar een paar van die kankerdingen gekocht toen ze na die eerste piek op een paar honderd Dollar stonden. Was het van plan, maar is nooit iets van gekomen.
Nu ben ik aan het gokken met ouderwetsche dingen als aandelen en afgeleide producten
Zit wat in wat je zegt. Maar ik heb een bloedhekel aan hoog kopen. Ben verslaafd aan bodemvissen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je kunt ze nu nog kopen.
Als je dat niet durft dan had je ze ook nooit zo lang durven laten staan zonder uit te cashen.
Vreemd trouwens dat je 5 jaar lang niks hoort over die digitale kutmunten en die hype nu ineens weer op komt zetten.
Voor je gevoel ja, maw je kunt het nooit voorspellen. Koers kan verdubbelen of halveren, blijft gewoon gokwerk.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zit wat in wat je zegt. Maar ik heb een bloedhekel aan hoog kopen. Ben verslaafd aan bodemvissen.
Echter je kunt prima geld verdienen als je pas halverwege in stapt. Alleen voor mijn gevoel is het feestje dan al voorbij.
In ieder geval voor heel groot deel is het gokken. Iedereen die dat ontkent (ik ken ze persoonlijk) snapt er geen kont van.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Voor je gevoel ja, maw je kunt het nooit voorspellen. Koers kan verdubbelen of halveren, blijft gewoon gokwerk.
Winst maken in de traidtionele financiele marktquote:Op zaterdag 4 november 2017 21:35 schreef Puntenjager het volgende:
Nu ben ik aan het gokken met ouderwetsche dingen als aandelen en afgeleide producten
Mwoah, ene Warren B. heeft een slordige 70 miljard verdiend met die slome aandelen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:06 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Winst maken in de traidtionele financiele markt. Veel succes daarmee. Misschien heb je over 5 jaar 10% winst op je portfolio, terwijl je binnen een paar uur tientallen procenten winst kan maken met een crypto portfolio.
Het is nooit te laat om weer in te stappen. Een munt a la Bitcoin zal hoogstwaarschijnlijk nooit komen. Maar een nieuwe Ethereum (een munt twv pak 'm beet ¤300) is nog steeds mogelijk.
Ja of binnen een paar tientallen procenten zien verdampen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:06 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Winst maken in de traidtionele financiele markt. Veel succes daarmee. Misschien heb je over 5 jaar 10% winst op je portfolio, terwijl je binnen een paar uur tientallen procenten winst kan maken met een crypto portfolio.
Het is nooit te laat om weer in te stappen. Een munt a la Bitcoin zal hoogstwaarschijnlijk nooit komen. Maar een nieuwe Ethereum (een munt twv pak 'm beet ¤300) is nog steeds mogelijk.
Ter info: de Nasdaq heeft +150% gedaan de afgelopen 5 jaar. Niet echt slecht imo.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:06 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Dit. Riscmanagement enzo.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja of binnen een paar tientallen procenten zien verdampen.
Leuk als je met een paar k gokt, maar niet met een paar ton. Dan liever slome aandelen/fondsen die enkel bij een beurscrash hard kunnen kelderen.
Pro-tip, ik ga kijken of dit werkt.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:21 schreef Fer het volgende:
Je trekt hem te snel weer terug. Het is een wat langzamer systeem, gewoon pas erop, wachten tot het betaald is, terugtrekken.
Faalklacht. 'Eckte' bazen laten de Staat niet meekijken bij elke transactie en hebben die dus altijd genoeg cash op zak om te kunnen "rollen".quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[pinnen = voor sloebers die teveel in marketing verhalen geloven]
Snapte het niet? Nog een keer lezen dan.
Ik word niet contant uitbetaald, dus dat zou betekenen dat ik elke keer naar zo'n pinautomaat moet om geld op te nemen. En dan zit je met dat kleingeld te kutten. Zeer onhandig als het ook gewoon direct met een pasje kan. De Staat boeit het geen fuck of ik bij Appie of Jumbo heb gepind.quote:Op zondag 5 november 2017 11:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Faalklacht. 'Eckte' bazen laten de Staat niet meekijken bij elke transactie en hebben die dus altijd genoeg cash op zak om te kunnen "rollen".![]()
Pinnen..
En dat kun je bij de goedkope pruts pinautomaten dus niet zien aangezien je daar het pasje voor het scherm moet houdenquote:Op zaterdag 4 november 2017 22:21 schreef Fer het volgende:
Je trekt hem te snel weer terug. Het is een wat langzamer systeem, gewoon pas erop, wachten tot het betaald is, terugtrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |