Ja hoor, met je telefoonquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:35 schreef Themonk5 het volgende:
Nooit problemen gehad. Ik doe contactloos pinnen altijd met mijn telefoon.
INGquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:39 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
anno 2017 nog met je pinpas pinnen![]()
Geen ING Betalen app hebben.!!!
Waarom maar 50, kun je die limiet niet verhogen naar 500 oid?quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:37 schreef Aethereal het volgende:
Je kunt maar tot een totaal van 50E contactloos betalen totdat je weer je pincode 1x moet intoetsen. Dit had je gewoon kunnen weten --> onterechte klacht.
Dat kan idd al een tijd.quote:
Na E 50 niet meerquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dan kom je bij winkels met goedkope pruts pinautomaten.
Een fatsoenlijke pinautomaat kun je gewoon je pinpas al weer weggestopt hebben en daarna alsnog je pincode intoetsen.
Bij 9 van de 10 winkels waar ik kom werkt dat prima.
Ja soms werkt dat ook idd, daar kan ik nog vrede mee hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dan kom je bij winkels met goedkope pruts pinautomaten.
Een fatsoenlijke pinautomaat kun je gewoon je pinpas al weer weggestopt hebben en daarna alsnog je pincode intoetsen.
Bij 9 van de 10 winkels waar ik kom werkt dat prima.
Idd, je staat zwaar voor lul.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit had ik vandaag ook.ik schaamde mij kapot.
Een andere bank dan ING hebben.quote:
Alsof je die mensen in de rij ooit nog tegen gaat komen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit had ik vandaag ook.ik schaamde mij kapot.
Dit argument slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op zaterdag 4 november 2017 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Idd, je staat zwaar voor lul.
Heel die rij die je nastaart als je wegloopt, alsof je een pauper bent met te weinig saldo oid.
Ik krijg regelmatig uitnodigingen van kassa-rij reünieën.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:45 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Alsof je die mensen in de rij ooit nog tegen gaat komen.
Het is een sub-argument, hoofd argument is dat het meer tijd kost dan regulier pinnen op deze manier.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit argument slaat natuurlijk helemaal nergens op
Als je toch gewoon alsnog je pas insteekt, code intikt en betaald dan is dat hele te-weinig-saldo-gelul toch niet waar.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is een sub-argument, hoofd argument is dat het meer tijd kost dan regulier pinnen op deze manier.
Nee, kan niet.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:48 schreef terrorsjaak het volgende:
Je kan je limiet toch gewoon ophogen lijkt me
Betaalt bedoel je. En nee het is ook niet waar, maar zo komt het wel over de eerste 5 secs als je keihard aan het falen bent, terwijl heel die rij achter je staat te wachten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je toch gewoon alsnog je pas insteekt, code intikt en betaald dan is dat hele te-weinig-saldo-gelul toch niet waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |