Nog nooit van gehoord bij Bittrex, maar die afweging moet je toch echt zelf maken...quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:20 schreef zaadvak het volgende:
[..]
Vertrouwen komt niet echt aan de pas, in hoeverre is er kans dat er misbruik gemaakt gaat worden van mijn gegevens?
Wil je je coins terug?quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:25 schreef zaadvak het volgende:
Ben er zelf ook zeker geen fan van, moest helaas dan maar toch. Meer mensen die dit hebben gedaan?
Als je dat zegt heb je er echt weinig kijk op imo.quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:32 schreef fathank het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ETH de troon gaat overnemen van BTC.
Deel de marketcap van Bitcoin ff door 3 + kleine correctiequote:Op dinsdag 7 november 2017 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je dat zegt heb je er echt weinig kijk op imo.
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat december WAVES maand is!quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:32 schreef fathank het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ETH de troon gaat overnemen van BTC.
Maar ik heb dan niet ineens btc én b2x toch als ik het bv in Electrum heb staan?quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet te splitten. Je Bitcoin adress wordt na de fork een BTC1x adres en een BTC2x adres. Zelfde adres, zelfde private key.
Zoals ik, maar ik heb dan ook geen woord naar mij vernoemd hier op fok (bijv. Een' Nattekat' doen = slechte keuze maken maar er het volste vertrouwen in hebben).quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Aan de andere kant, er zijn nog steeds mensen die Bitcoin kopen omdat fork
quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Zoals ik, maar ik heb dan ook geen woord naar mij vernoemd hier op fok (bijv. Een' Nattekat' doen = slechte keuze maken maar er het volste vertrouwen in hebben).
Gedaan en zonder problemen binnen 20 minuten de goedkeuring gehad.quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:25 schreef zaadvak het volgende:
Ben er zelf ook zeker geen fan van, moest helaas dan maar toch. Meer mensen die dit hebben gedaan?
4 hele procentjesquote:Op dinsdag 7 november 2017 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Maar even serieus... wederom verneukt een derde partij de ETH-koers. Waarom zijn mensen zo dom?
Aan de andere kant, er zijn nog steeds mensen die Bitcoin kopen omdat fork
Several original signers of the agreement have since formally dropped their support. Most notably amongst these are the mining pools Slush and F2Pool, which together account for nearly 13% of hash power at time of publication.quote:Op dinsdag 7 november 2017 14:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Redelijk realistisch scenario. Op dit moment is 30% van de miners over naar BCH, 62% van de miners zeggen naar B2X te gaan. Dan blijft er 8% over voor BTC1(Segwit).
Dat denk ik niet, hun waarde is meer dan verdubbeld de afgelopen periode. Zij kochten dacht ik op 3300 dollar, dus tel uit je winst.quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:09 schreef Brybry het volgende:
Behoorlijk veel rode cijfers als ik zo ff kijk. Ik moet nu denken aan dat gezin dat alles in bitcoin heeft gestopt. Die zullen nu wel flink zweten...auch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |