SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Wat zei je?quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:11 schreef peaceman het volgende:
Over 18 minuten al richting voetbalveld
Die tijd heb ik achter me 5u in de ochtend peerden op de trailer en dan op pad.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:11 schreef peaceman het volgende:
Over 18 minuten al richting voetbalveld
5 uur? Wtf?!quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die tijd heb ik achter me 5u in de ochtend peerden op de trailer en dan op pad.
No problem wanneer ik de vibes heb.quote:
Weet het Piet, maar het blijft bizar om te zien op het rooster. De tijd dat jij aan het draaien was heb ik bijna compleet verslapen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
No problem wanneer ik de vibes heb.
Hoewel je man er ook wat van kan, al draait ie nooit 's nachts. Toch? In ieder geval vaak.quote:
Het is geen wildrooster.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:19 schreef Xenofiel het volgende:
Een rooster...
Ok. O Nieuw voor mij..
Sorry!
.
,quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:22 schreef sig000 het volgende:
Drink nooit koffie, begin met kraanwater, daarna variatie op Engels ontbijt.
Nee nooit 's nachts. Ik denk dat hij gemiddeld 2x per week draait. Max 3 uur. Heel uitzonderlijk draait hij 4 uurtjes achter elkaar.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoewel je man er ook wat van kan, al draait ie nooit 's nachts. Toch? In ieder geval vaak.
dat komt vooral door gebrek aan tijdquote:Op zaterdag 4 november 2017 07:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee nooit 's nachts. Ik denk dat hij gemiddeld 2x per week draait. Max 3 uur. Heel uitzonderlijk draait hij 4 uurtjes achter elkaar.
Da's toch ook een halve dag.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee nooit 's nachts. Ik denk dat hij gemiddeld 2x per week draait. Max 3 uur. Heel uitzonderlijk draait hij 4 uurtjes achter elkaar.
Dát is ontbijten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:22 schreef sig000 het volgende:
Drink nooit koffie, begin met kraanwater, daarna variatie op Engels ontbijt.
quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat komt vooral door gebrek aan tijd
[edit] Foute smiley.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dát is ontbijten.Dat water hoef ik niet.
kwart dag toch? maar wel sporadisch.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's toch ook een halve dag.
Is leuk om te doen zo af en toe. Kwam wel uit bed en dan was Sig nog aan het draaien. Had ie een hele nacht achter de rug en vulde ik het weer aan. En dan 's morgens vroeg meteen met house starten. Vonden sommige mensen toch niet zo'n prettig gehoor vlak na het ontwaken.quote:
Gingen jullie net zo tekeer als Mad destijds?quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:36 schreef sig000 het volgende:
1e keer dat ik er was eind jaren 70 op schoolreisje, dat was vet lachen toen.
quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
kwart dag toch? maar wel sporadisch.
Goedemorgen. Hier exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:37 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Ik ging slapen met een show van Sig en word wakker met diezelfde show
Wel leuk dat dat nachtdraaien weer terug is. Het geeft toch een extra dimensie aan R49. Niet dat ik er heel veel van mee krijg, verder.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hier exact hetzelfde.
Het begon al in België, een andere bus vol met schoolmeisjes was gestrand, die gingen op andere bus wachten in de onze.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gingen jullie net zo tekeer als Mad destijds?
Ja, dat is tof. Gup lag destijds een aantal dagen plat en dat werd heel mooi opgevangen door alle DJ's. Waren erg leuke en gezellige dagen. Volle roosters.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel leuk dat dat nachtdraaien weer terug is. Het geeft toch een extra dimensie aan R49. Niet dat ik er heel veel van mee krijg, verder.
Dat laatste hoef je niet zo lang over na te denken.quote:Op zaterdag 4 november 2017 07:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het begon al in België, een andere bus vol met schoolmeisjes was gestrand, die gingen op andere bus wachten in de onze.
Later in dezelfde hoovercraft en ook nog zelfde hotel, het vervolg laat zich raden.
erin!quote:
ff bijkomen en dan val ik om.quote:Op zaterdag 4 november 2017 08:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, Sig en welterusten.
quote:
Oeis, dat is minder!quote:Op zaterdag 4 november 2017 09:36 schreef peaceman het volgende:
Eindstand 6-4 verloren en koude voeten
ja vind het ook vervelend dat ik koude voeten heb.quote:
alleen koud of koud en natquote:Op zaterdag 4 november 2017 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja vind het ook vervelend dat ik koude voeten heb.
alleen koud gelukkig.quote:
Verdronken?quote:Radio 49
Gup zwemt even niet meer
Probeer het later nog eens...
Could not connect to MySQL server
Ik hoor nu we can work it outquote:
Ik zie het, dan maar boodschappen doen, daar heb ik ook even geen zin inquote:Op zaterdag 4 november 2017 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor ook wel wat, maar de website heeft er even geen zin in...
Klinkt als mijn weekend.quote:
vermoeiend hoorquote:
quote:Wordt nu afgespeeld : ABC - 4 Ever 2 Gether
2 luisteraars
Programma van vandaag
14:05 - 15:00 MadMaster - Tralala...
quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben even het spook van de opera...
ik ging even naar de stad en het was niet droogquote:Op zaterdag 4 november 2017 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanochtend was het nog wel lekker weer...
Nee, het plenst hier nu ook.quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik ging even naar de stad en het was niet droog
Dat is het gewoon nietquote:Op zaterdag 4 november 2017 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij ook...![]()
In Nederland vond ik er niet veel aan, met Ben Cramer...
Les Miserables en Cats hebben we ook in Londen gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:12 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is het gewoon niet
Merel wilde naar de Phantom toen ooit en
Junior naar Arsenal, was een top weekendje !
Cats heb ik ook in Londen gezien en ook in Nederlandquote:Op zaterdag 4 november 2017 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Les Miserables en Cats hebben we ook in Londen gezien.
Klinkt toch net even beter dan hier...
Vorig jaar hebben we Cats met een Engelse cast nog in Antwerpen bezocht.quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:13 schreef just me het volgende:
[..]
Cats heb ik ook in Londen gezien en ook in Nederland
Les Miserables alleen in Nederland
Moet kunnenquote:Op zaterdag 4 november 2017 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we Cats met een Engelse cast nog in Antwerpen bezocht.
De verborgen kant van mijn muziek voorkeuren...
Die heb ik in Carré al 2 keer gezien...quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
Moet kunnen
Ik wil ook naar The West Side Story
Mijn broer had tijdens het tekenen van zijn trouwaktie ook een nummer uit de West Side Storyquote:Op zaterdag 4 november 2017 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik in Carré al 2 keer gezien...
Nice.quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn broer had tijdens het tekenen van zijn trouwaktie ook een nummer uit de West Side Story
mijn huwelijksaanzoek gekregen tijdens het kijken naar die filmquote:Op zaterdag 4 november 2017 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice.
Het was de favoriete musical van mijn moeder, zo ben ik een beetje besmet geraakt...
Er gebeurt nog eens wat tijdens die film...quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:19 schreef just me het volgende:
[..]
mijn huwelijksaanzoek gekregen tijdens het kijken naar die film
quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gebeurt nog eens wat tijdens die film...
quote:
Ik zit te genietenquote:Op zaterdag 4 november 2017 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even in sneltrein vaart de Les Mis...
bewuste keuze om hier te komen of verdwaald ?quote:
En ik?quote:
liefde voor muziek is altijd goedquote:
ze weten niet wat ze missenquote:Op zaterdag 4 november 2017 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand durft mee te luisteren...
als een echte zigeunerinquote:
wat een temperamentquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na al die jaren teert hij nog steeds op deze musical...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar stond hij nog 2 maanden in Nederland op de planken er mee...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige stukken uit deze musical wel aardig vind, maar het geheel vind ik matig...quote:
het kunnen niet allemaal toppers zijnquote:Op zaterdag 4 november 2017 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige stukken uit deze musical wel aardig vind, maar het geheel vind ik matig...
True...quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:11 schreef just me het volgende:
[..]
het kunnen niet allemaal toppers zijn
quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peace Man (en Diaan)...
Beetje vrolijk eindigen moest wel...quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:15 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
bedankt voor de sunshine MadMaster
Ow net gemist....quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peace Man (en Diaan)...
quote:
gelukkig nog iemand die luisterde en het mooie nummer hebben gehoord.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
* just me was de enige luisteraar
Ik kwam op het juiste moment binnen, het begin was heel anders maar was ook super leukquote:Op zaterdag 4 november 2017 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gelukkig nog iemand die luisterde en het mooie nummer hebben gehoord.
Zometeen in het Sportjournaal op NPO1 iets over speedgolf.quote:
Ja echtquote:
Dat is helemaal geen onaardig plan, heer 11.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien wil ik later op de avond nog wel wat muziekjes draaien, anders.
Wordt zeker niet eerder dan 22:30 uur danquote:Op zaterdag 4 november 2017 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onaardig plan, heer 11.
Oké, dan blijf ik af en toe even kijken hier.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt zeker niet eerder dan 22:30 uur dan
Zit hier ook braaf te wachten, maar het is akelig stil.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:56 schreef Tuned22 het volgende:
Daar rij je dan met 250 km/uur voor naar huis
Gaat het verder een beetje met je..?quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit hier ook braaf te wachten, maar het is akelig stil.
Jawel hoor, dank je. Op onverwachte momenten en vaak om de kleinste dingen is het weer even terug bij af. Hoort bij het proces.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:05 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gaat het verder een beetje met je..?
quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:56 schreef Tuned22 het volgende:
Daar rij je dan met 250 km/uur voor naar huis
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 november 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel hoor, dank je. Op onverwachte momenten en vaak om de kleinste dingen is het weer even terug bij af. Hoort bij het proces.
Ik zou jezelf ook maar snel indekkenquote:
Op 11 blijf ik wachten. Die heb ik de afgelopen maanden al te vaak moeten missen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:30 schreef Tuned22 het volgende:
Geen idee wat Lucky doet, maar ik ben rond die tijd al onder zeil vrees ik
Oké, ik zie rond die tijd hier wel of er nog animo is. Ik ga zo eerst even De Kwis kijken.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:30 schreef Tuned22 het volgende:
Geen idee wat Lucky doet, maar ik ben rond die tijd al onder zeil vrees ik
quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op 11 blijf ik wachten. Die heb ik de afgelopen maanden al te vaak moeten missen.
Ik heb volgens mij ook al maanden geen Elf meer gehoordquote:Op zaterdag 4 november 2017 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op 11 blijf ik wachten. Die heb ik de afgelopen maanden al te vaak moeten missen.
Zonde hè. Maar ja, soms, omstandigheden en zo.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook al maanden geen Elf meer gehoord
Des te meer reden om straks toch nog even in te tunenquote:Op zaterdag 4 november 2017 21:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook al maanden geen Elf meer gehoord
Das laat. Geen Meltingquote:
hij is niet thuis vanavondquote:Op zaterdag 4 november 2017 22:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das laat. Geen Melting
Had hij zich wel afgemeld?
Dan had Vout toch kunnen draaien?quote:
Ja hoor, dat wil ik wel.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Nog mensen behoefte aan wat muziekjes?
Ik ga wel luisteren als je draaitquote:Op zaterdag 4 november 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Nog mensen behoefte aan wat muziekjes?
Dit is in de plaats van Adelequote:Op zaterdag 4 november 2017 22:43 schreef Tuned22 het volgende:
Krijgen we Adele en Lionel Richie ook nog
Iets van Moby, waarbij ik u de vrije hand geef wat het nummer aangaat, gaarne.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekjes / suggesties? Maak ze kenbaar en ik kijk wat ik kan regelen. Ik heb bijna geen muziek op voorhand klaargezet, dus ruimte genoeg.
Altijd goedquote:Op zaterdag 4 november 2017 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets van Moby, waarbij ik u de vrije hand geef wat het nummer aangaat, gaarne.
Nee hoor, doe maar iets wat aansluit bij wat je op dat moment al aan het draaien was.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd goedNog voorkeur voor iets snels of iets rustigs?
Ik heb al een idee welk nummer het straks wordtquote:Op zaterdag 4 november 2017 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, doe maar iets wat aansluit bij wat je op dat moment al aan het draaien was.
Dat is snel.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb al een idee welk nummer het straks wordt
Hallo Rafeiro. Hoe gaat het met de napijn?quote:
Inmiddels een nummertje voor dat vuilnisbakkenrasquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:09 schreef livelink het volgende:
Zo, Tuned22 krijgt wel waar voor haar verzoekje.
quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:09 schreef livelink het volgende:
Zo, Tuned22 krijgt wel waar voor haar verzoekje.
Nee, dan krijg ik een weigering van Elfquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:10 schreef Tuned22 het volgende:
[..]![]()
Aan jou de eer om het Wilhelmus aan te vragen
Of iets dat van smaak getuigtquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:10 schreef Tuned22 het volgende:
[..]![]()
Aan jou de eer om het Wilhelmus aan te vragen
quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inmiddels een nummertje voor dat vuilnisbakkenras
Hierna iets voor L2B. Uiteraard komt er nog meer voor L2B, verderop in de show
Nou leg je de lat meteen wel erg hoogquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of iets dat van smaak getuigt
Elf kort 'm vast 4 coupletten inquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik een weigering van Elf
Iets dat jij leuk vindt mag natuurlijk ookquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou leg je de lat meteen wel erg hoog
Ik heb zelfs "Er wordt gepaard in de gang" gedraaidquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik een weigering van Elf
Ja, nou leg je de lat weer erg laag. Ik onthoud me van verzoekjes.quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets dat jij leuk vindt mag natuurlijk ook
quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zelfs "Er wordt gepaard in de gang" gedraaid
Wisselend haha.quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Hallo Rafeiro. Hoe gaat het met de napijn?
Het wijkt aardig af van de doorsnee nummers. Klonk leuk.quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het zijn helaas bijzonder magere weken wat nieuwe muziek betreft. Vandaag weer heel wat uurtjes zitten luisteren, met een schrale oogst. Maar dit plaatje is wel leuk en eigenzinnig. Cloud 9 heet het
Ik heb straks nog een wazige track. Ik heb het amper goed kunnen horen en het duurt lang, dus we zullen zien hoe lang het boeiend blijft.quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het wijkt aardig af van de doorsnee nummers. Klonk leuk.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:25 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik wel leuk van Jamiroquai.
Die wazige tracks zijn vaak zeer de moeite van het luisteren waard.quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb straks nog een wazige track. Ik heb het amper goed kunnen horen en het duurt lang, dus we zullen zien hoe lang het boeiend blijft.Blijf gerust verzoekjes spuien
Generieke meuk wordt er al genoeg gemaaktquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die wazige tracks zijn vaak zeer de moeite van het luisteren waard.
Tropical house, wat moet ik me daar bij voorstellen? Zoetgevooisde klanken die aan stranden en palmbomen doen denken, maar dan met een bonk erdoor?quote:
Zoietsquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tropical house, wat moet ik me daar bij voorstellen? Zoetgevooisde klanken die aan stranden en palmbomen doen denken, maar dan met een bonk erdoor?
Zekerquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het begin is alweer helemaal oké. Raar nummer voor ze om te mixen trouwens.
Dit klinkt behoorlijk prettig en eigenlijk zou verder niemand zijn vingers aan zo'n nummer willen branden. Knap hoor, zulke talenten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ZekerZe hebben hier meerdere remixes van gemaakt, trouwens. Ik had eigenlijk een andere remix van ze willen draaien, maar door het Clouds-gedoe moest ik ineens aan deze denken.
Pioniers waren het. Zo jammer dat Spoon zo jong is overleden. Jam El Mar is nog steeds actief, trouwens.quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit klinkt behoorlijk prettig en eigenlijk zou verder niemand zijn vingers aan zo'n nummer willen branden. Knap hoor, zulke talenten.
Ja, dat is zéker zonde. Op één of andere manier vergelijk ik het qua talent met Ben Liebrand, terwijl dat helemaal geen goede vergelijking is.quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pioniers waren het. Zo jammer dat Spoon zo jong is overleden. Jam El Mar is nog steeds actief, trouwens.
Ben Liebrand deed meer met mixen; heeft overigens ook een Jam & Spoon-track geremixt. Wil ik straks wel voor je draaien, als je wilt?quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is zéker zonde. Op één of andere manier vergelijk ik het qua talent met Ben Liebrand, terwijl dat helemaal geen goede vergelijking is.
Oh?quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben Liebrand deed meer met mixen; heeft overigens ook een Jam & Spoon-track geremixt. Wil ik straks wel voor je draaien, als je wilt?
Ga er even speciaal voor verzitten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb besloten tot een mini-special rondom Ben Liebrand: die remixes van zijn hand op rij
Zou zomaar kunnen, geen ideequote:Op zaterdag 4 november 2017 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
In het begin hoorde ik een sample die overduidelijk van The Art of Noise was.
Ik vind dat Liebrand hier een heel lekkere vibe aan mee heeft gegevenquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:59 schreef livelink het volgende:
Dit nummer spreekt me sowieso wel meer aan dan Englishman in New York.
Ik ken ook niet zo veel van hem, maar zo gaandeweg kom je dingen tegenquote:Op zondag 5 november 2017 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van Liebrand ken ik niets slechts. Ja, dat zijn muziek ooit tijdelijk uitverkocht was.
De 1e jaarmixen van zijn hand waren echt te gek. Hij zette de toon destijds.quote:Op zondag 5 november 2017 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken ook niet zo veel van hem, maar zo gaandeweg kom je dingen tegen
Dat is het handige aan Moby, het kan gewoon.quote:Op zondag 5 november 2017 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
En nog een keertje Moby, gewoon omdat het kan
Dit is door een bepaald duo geremixt...quote:Op zondag 5 november 2017 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is het handige aan Moby, het kan gewoon.
quote:Op zondag 5 november 2017 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is door een bepaald duo geremixt...
Dit klinkt wel vrolijk, ja.quote:Op zondag 5 november 2017 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had 'm al aangekondigd, vroeg in de show: de nieuwe single van Sean Bradford; een artiest die niks anders doet dan leuke dancetracks uitbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat het om Level 42 zal gaan.quote:Op zondag 5 november 2017 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Gisteren was ik op een feest, waar een filmpje was te zien met een terugblik op de geschiedenis. De jaren 90 werden begeleid door het nummer dat hierna komt. Het kwam eigenlijk best hard bij me binnen, zo van... wat is dit eigenlijk ontzettend goed...
Ik hoef het nummer helemaal niet aankondigen, jullie zullen het geheid herkennen.
Ik heb hier diverse cd-singles van, waar ook deze 12-inch mix op staat. Maar ik vind het eigenlijk nog beter dan ik het altijd al vond.quote:Op zondag 5 november 2017 00:20 schreef livelink het volgende:
Haddaway![]()
Dit nummer luister ik eigenlijk echt heel vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |