Voorgaande winnaars:quote:Vrijdagavond is ´The Voice´-avond bij RTL 4. Vanaf 20 oktober barst de concurrentiestrijd tussen de coaches weer in volle hevigheid los. In het achtste seizoen van ´The voice of Holland´ maakt de veelbesproken Anouk haar comeback als coach. Ali B, Sanne en Waylon nemen plaats op de andere rode stoelen. Waylon bewees zich vorig jaar als bevlogen coach, maar met de terugkomst van Anouk staan alle coaches op scherp. Ze luisteren kritischer dan ooit en draaien alleen voor de allerbesten. Dat maakt de audities spannender dan ooit. Welke muzikale talenten durven het aan en doen dit seizoen een gooi naar de titel?
Nieuw decor, nieuwe opzet
´The Voice´ wordt dit jaar gepresenteerd vanuit een spiksplinternieuw decor. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé, die ook dit jaar de presentatie op zich nemen, staan met de familie en de vrienden van de talenten nóg dichterbij de optredens. Waardoor zij niet alleen naar de talenten kunnen kijken, maar de talenten hen ook zien. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij overvalt talenten met een ticket voor de´Blind Auditions´ en staat tijdens de liveshows in de RedRoom.
Naast een nieuw decor is dit jaar ook de opzet van het programma aangepast. In plaats van zes ´Blind Auditions´ zijn dit jaar zeven van deze zenuwslopende rondes te zien. Na de ‘Blind Auditions’ volgen vier ‘The Battle’-uitzendingen, waar de talenten het tijdens een muzikaal duel tegen elkaar opnemen. Iedere coach neemt acht talenten mee naar ‘The Knockouts’. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows. Dit seizoen zijn er vier liveshows.
RedRoom-app
Dit jaar wordt de kijker weer via verschillende kanalen betrokken bij ‘The voice of Holland’. Zo kan de kijker uiteraard in de RedRoom-app weer meespelen via de ‘Thuiscoach Game’ en met de Virtual Reality-functie ervaren hoe het is om coach of talent te zijn.
Echt he, zwaar gênant hoe ze daar staanquote:
samen met Wendyquote:
Jaquote:
ze mogen The Voice Kids blijven presenteren, dat niveau halen ze welquote:
Dus datquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:32 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
count me in) echt he die man is sex
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 november 2017 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze mogen The Voice Kids blijven presenteren, dat niveau halen ze wel
Idd, moet hij voortaan even na elk nummer doen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:39 schreef Greys het volgende:
Oh en kan Waylon voortaan elke show even zestien keer voordoen hoe hij een lied zou zingen?
Die jongen/kandidaat zong het echt supergoed. Was best onder de indruk. En dan zingt Waylon het en dan denk je toch eigenlijk 'ja nu is die jongen toch niet zo héél goed meer, dit klinkt ineens nog veel lekkerder'quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Idd, moet hij voortaan even na elk nummer doen.
Ik vind het wel meevallen dit seizoen eigenlijk. Wie bedoel je? Zelfs die jongen met die piepstem als ie sprak vorige week zong daarna gewoon meer dan redelijk en normaal.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Maar wtf is het ineens met de retards
dit is toch niet Idols?
Jah, en hoe hij erbij kijkt terwijl hij zingt maakt het helemaal af.quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die jongen/kandidaat zong het echt supergoed. Was best onder de indruk. En dan zingt Waylon het en dan denk je toch eigenlijk 'ja nu is die jongen toch niet zo héél goed meer, dit klinkt ineens nog veel lekkerder'
Die kon nog wel eens een kans maken.quote:Op donderdag 9 november 2017 15:23 schreef Greys het volgende:
WAYLON GAAT NAAR HET SONGFESTIVAL MENSEN OMG OMG OMG
Jaaaaaaa, zo tof he!quote:Op donderdag 9 november 2017 15:23 schreef Greys het volgende:
WAYLON GAAT NAAR HET SONGFESTIVAL MENSEN OMG OMG OMG
Geldt voor mij ook.quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Ben nog niet heel enthousiast over de kandidaten eigenlijk, kan geen enkele voor de geest halen die ik echt supergoed vind.
Dit. Soort van Glennis Krijs.quote:
En de achtergrondzangeressen die haar absoluut overschreeuwen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Het is Wel Heel Veel.
Maar dat komt ook al door het lied.
Of over haar gezicht net na de vakantiequote:Op vrijdag 10 november 2017 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
En dan klagen mensen hier over Wendy haar jurk.
Van achter is het wel een 8/10. Bij Wendy niet.quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
En dan klagen mensen hier over Wendy haar jurk.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Van achter is het wel een 8/10. Bij Wendy niet.
Echt he, ik schatte hem 45quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat ie in de vijftig was
Oh dat zie ik dan weer anders.quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Van achter is het wel een 8/10. Bij Wendy niet.
Jaquote:
vorige week meer overduidelijkquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit zo’n iemand die ze meeneemt als kanonnenvoer? Denk het wel
nieuwe dingen meestal eerst hier geloof ikquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben ze in andere landen ook dat idiote glas of zijn wij weer de voorloper?
quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Doet me een klein beetje denken aan Churendy
Ja toen heb ik niet gekeken.... wtf weer knuffelen, wat heeft die vrouw met de echte Anouk gedaan?quote:
Dus datquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en daarom ook weer zielig. Een volwassen man vs. schattig...
ja, Anouk is al die weken d'r zelf nietquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja toen heb ik niet gekeken.... wtf weer knuffelen, wat heeft die vrouw met de echte Anouk gedaan?
Een smiley was niet genoeg?quote:
Hormonen en baby zijn eruit.quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja toen heb ik niet gekeken.... wtf weer knuffelen, wat heeft die vrouw met de echte Anouk gedaan?
misschien de laatste koter, en dat nu de echte Anouk is geborenquote:
TV / [The Voice of Holland 8] Adoptiespel/adopteer een kandidaatquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:55 schreef Truus1973 het volgende:
jaaa adopteer rosemary, ander topic maar goed
Overgangquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus dit is de echte Anouk denk je?
gelukkig nietquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:55 schreef Truus1973 het volgende:
jaaa adopteer rosemary, ander topic maar goed
Ja hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus dit is de echte Anouk denk je?
Valt vandaag nog mee....quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat normaal en kennelijk oké hier, die opmerkingen over piemels en negers icm Anouk? Vrij bizar.
1e keer hier?quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat normaal en kennelijk oké hier, die opmerkingen over piemels en negers icm Anouk? Vrij bizar.
Beetje eentonig op den duur.quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Hmmm okéquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ze heeft ook al vaak genoeg korte rake opmerkingen gemaakt.
En nu is er nog amper competitie.
ik lach me suf hi ha hoquote:Op vrijdag 10 november 2017 20:59 schreef potjecreme het volgende:
Is er iemand die dit item leuk vindt?
Jamai?quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:59 schreef potjecreme het volgende:
Is er iemand die dit item leuk vindt?
Too soonquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi begint aan de gechocolateerde pepernoten
ik had net Bossche bollen vlaaiquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi begint aan de gechocolateerde pepernoten
Jaar, de sint is er nog niet.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
op de avond? Of te vroeg in het jaar?
ach, het is weekendquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
omg calorieënbom2... maar wel lekker
Ik heb geen idee. Ik verstond ook dat ze uit Oslo gevlucht was in het voorstuk, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk :’)quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:10 schreef Truus1973 het volgende:
wtf? welke taal zong ze uberhaupt???
kosovo, de oudersquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik verstond ook dat ze uit Oslo gevlucht was in het voorstuk, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk :’)
Kosovoquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik verstond ook dat ze uit Oslo gevlucht was in het voorstuk, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk :’)
Yepquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat vriendinnetje van is alweer ex toch?
nee dr ouders, maar echt t was engels maar ik verstond er geen ruk van!quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ja, dat zag ik ook. Ze zaten omgekeerd te praten.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Spoiler dat die jongen niet doorgaat gok ik zo
een soort van Engels.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:10 schreef Truus1973 het volgende:
1522 kJ / 365 kcalquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
omg calorieënbom2... maar wel lekker
Soms kletsen ze ook nog nadat iemand door is. Maar toch. Teveel kritiek.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, dat zag ik ook. Ze zaten omgekeerd te praten.
Dat heb ik ook met het origineel maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:10 schreef Truus1973 het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met het origineel maar dat kan aan mij liggen
En dat jasje..quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:24 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Haarkleur en huidskleur is rare combi
Dat ja. Te blond en te zonnebankbruin.quote:
Zeven jaar geleden wilde ze al meedoen!quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft aan drie talentenjachten meegedaan maar is al zeven jaar niet klaar voor the voice? Tuuuuuuuuuuuuuurlijk :’)
Toen was ze 14 en mocht ze nog niet eens meedoenquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zeven jaar geleden wilde ze al meedoen!
En nepwimpers.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat ja. Te blond en te zonnebankbruin.
Knapquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toen was ze 14 en mocht ze nog niet eens meedoen
Oh ja, ook dat nog. Als ik iets echt ranzig vies vind, is dat het wel.quote:
Ja maar ze was er niet klaar voor zei ze. Tikje ongeloofwaardig :’)quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zeven jaar geleden wilde ze al meedoen!
Ja, underneath it all, is ze vast best knap.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is wel stukken knapper dan bij Popstars
Even buiten beschouwing gelaten dat zilver jasje en wittig haar niks vind.
Nee, de dame van net had een leukere stem.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:27 schreef Greys het volgende:
Drukken zeg. Verdomme. Interessantste stem by far tot nu.
neee man!!!quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, de dame van net had een leukere stem.
Die van vorige week? Was ik ook erg van onder de indruk. Ed Sheeran factor.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:30 schreef potjecreme het volgende:
Die albino vond ik mooier klinken.
Ja, weet helaas zijn naam niet.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van vorige week? Was ik ook erg van onder de indruk. Ed Sheeran factor.
Zo ging het bij Boy/Girl band ook alquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh Ja lekker zaniken met je zielige verhaal
Al zijn dingen hadden die blik.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft soms net zo een popperige blik als dat ding van Johnny de Mol
Toonquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, weet helaas zijn naam niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |