Verschilletje dan ja. Bij mij woont iedereen op loopafstand eigenlijk en alles wat ik nodig heb zit in de buurt. Zo klein is ons dorp gelukkig nietquote:Op vrijdag 3 november 2017 11:10 schreef Nolita het volgende:
haha, 1ste keer is spannend hè! Valt allemaal mee.![]()
klinkt als een prima avondje lesage!
mja ik heb de auto straks nodig voor werk...werken beiden op 50 km afstand (beiden de andere kant op) vandaar nu in verlof even zonder kunnen doen. In het dorp doe ik ook alles lopend (eerder fietste ik dat), maar even naar mijn ouders / andere familie / vrienden kunnen is zo fijn ipv dat iedereen dan naar hier moet komen. Het is ook echt maar een dorps dorp waar verder niet veel te beleven valt. Zelfs voor het cb moet ik een kwartier rijden...
Ik hou van jouw dorp.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:21 schreef LeSage het volgende:
[..]
Verschilletje dan ja. Bij mij woont iedereen op loopafstand eigenlijk en alles wat ik nodig heb zit in de buurt. Zo klein is ons dorp gelukkig niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:15 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik hou van jouw dorp.Jazeker! Ik hou er ook vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geboren en getogen, dat scheelt natuurlijk ook een hoop.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Jups, geen speentje is steeds harder huilen en dan wakker worden. Had ik helaas al geprobeerdquote:Op vrijdag 3 november 2017 13:43 schreef Nolita het volgende:
wat sneu voor ella sylver, hopelijk voelt ze zich snel beter nu met de antibiotica!
kazy hier geen jammerende baby snachts. Lijkt me idd vermoeiend als je er steeds wakker van wordt. Is het echt nodig het speentje terug te stoppen aangezien hij het slapend doet zeg je?
tralalalalallala dit heb ik niet gelezenquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:10 schreef Sylver_ het volgende:
Een jaar of 3, Fazz. Mijn oudste is er net een beetje van af
Ja, daarom baal ik ook dat we al begonnen zijn, maar het voelt zo slecht om 't erin te stoppen als het niet nodig isquote:Op zaterdag 4 november 2017 14:01 schreef Skittles het volgende:
Is het niet slimmer om de ab-kuur af te maken ivm resistentie?
Heel fijn dat de koorts weg is!
Gefeliciteerd snoenk
Geen idee hoe ik hier ben beland, maar vlakke hand in de ballen al geprobeerd?quote:Op zondag 5 november 2017 06:55 schreef Stormqueen het volgende:
Sylver, wat een gedoe met Ella! Hoe gaat het nu?
Mijn baby is misselijk. Hij kokhalst en dan komt er speeksel uit. Kei sneu
(Ook voor mama want die zit natuurlijk weer met baby beneden. Mama doet ok altijd alle nachten al. Mama zou best een dagje papa willen zijnlekker in bed knorren en elke dag uitgebreid in bad poedelen
)
ik probeer zo veel. Maar hij is als hij moe is niet voor rede vatbaar. Ik ook niet, maar ik uit het andersquote:Op zondag 5 november 2017 06:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik hier ben beland, maar vlakke hand in de ballen al geprobeerd?
Consequent na 5 seconden huilen een pets op de ballen zorgt niet voor baby oppakken na 4 seconden binnen afzienbare tijd?quote:Op zondag 5 november 2017 06:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer zo veel. Maar hij is als hij moe is niet voor rede vatbaar. Ik ook niet, maar ik uit het anders(boos de kamer uit stampen met wakkere baby in plaats van je zuchtend omdraaien met een kussen op je oor
)
hier wassie op vrijdagmiddag om half eenquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:30 schreef Nanuke het volgende:
Is zo'n voorstelling dan ook gewoon overdag? Het klinkt wel als een leuk iets, maar ik denk toch dat ik persoonlijk eerder oppas zou vragen dan dat ik mijn baby meeneem naar de film.
Loving vincent was hetquote:Op zaterdag 4 november 2017 22:48 schreef Lemijn het volgende:
Leuk he LDG! Ik ga maandag ook weer, het is hier iedere twee weken en ik ge echt graag naar de film. Welke heb je gezien?
Fijn dat de koorts weg is Sylver. Die zesde ziekte is een stomme indrinker. Je denkt dagen lang wat is er nou, en je snapt het pas achteraf. Hard huilen geeft ook rode trommelvliezen trouwens, dat maakt de diagnose middenoorontsteking lastig te stellen soms.
hahaha mooie pavlov welquote:Op zondag 5 november 2017 07:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Consequent na 5 seconden huilen een pets op de ballen zorgt niet voor baby oppakken na 4 seconden binnen afzienbare tijd?
Wel iets beter, ze is geen dood vogeltje meer, ze wil nu wel af en toe even 10 min spelen (al kukelt ze wel elke keer om 😌)quote:Op zondag 5 november 2017 06:55 schreef Stormqueen het volgende:
Sylver, wat een gedoe met Ella! Hoe gaat het nu?
Awwh, wat rot dat Noud ziek is. Misselijkheid is altijd al zo vervelend, voor baby's vind ik het extra sneu er uit zien.quote:Mijn baby is misselijk. Hij kokhalst en dan komt er speeksel uit. Kei sneu
(Ook voor mama want die zit natuurlijk weer met baby beneden. Mama doet ook altijd alle nachten al. Mama zou best een dagje papa willen zijnlekker in bed knorren en elke dag uitgebreid in bad poedelen
)
Sinterklaas vind ik ook heel leuk hoor. Ik volg al jaren trouw het Sinterklaasjournaal. Gewoon omdat ik zo´n fijne herinneringen heb aan mijn Sinterklaas tijd vroeger. En dat die kindjes zich zorgen maken om Sint en de Pieten, vind het heel aandoenlijk.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:05 schreef Nanuke het volgende:
Oh wat naar Sylver, van de antibiotica. Wel fijn dat ze zich beter voelt!
RF, kerst!Ik ben ook al zo'n liefhebber. Sinterklaas negeer ik (behalve de pepernoten
) als het even kan, maar ooooh kerst. December is echt mijn favoriete maand.
Mijn baby wordt al groot! Maat 50 wordt echt al te kort. Helaas is 56 aan shirts vaak nog te breed, dus ik moet nog even op zoek naar geschikte merken die wel mooi vallen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |