On.quote:
Ah, Del Shannon?quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:21 schreef pipster het volgende:
En Jump Around, maar hierna eerst Ah, del (niet de funkee homosapien)
Ja, das wel teringdom.quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:33 schreef pipster het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon 11 als die ander 10 heeft gekozen.....
enne netjes hoor, ik dacht aan 54.
quote:Butt-head: Hey, check it out, it's Jeremy.
Beavis: He's still running. How come Jeremy's always hanging out in the woods?
Butt-head: Uh, I don't know.
Zeeuwse Zooi was al langs geweest.quote:
Dat maakt het nog ergerquote:Op vrijdag 3 november 2017 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeeuwse Zooi was al langs geweest.
Toto, hold the linequote:Op vrijdag 3 november 2017 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd wat de Tobsong wordt
Ik vrees iets van Nederlandse makelij. Twee Engelstalige platen achter elkaar nu....quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd wat de Tobsong wordt
Zou kunnen, maar de echte Nederlandstalige kanshebbers hebben we wel gehad als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees iets van Nederlandse makelij. Twee Engelstalige platen achter elkaar nu....
denk tquote:
Dat valt met dit liedje te betwisten.quote:
Ja bah.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat valt met dit liedje te betwisten.
Dat van net? Sign of the times? Jaaaa maar zo vaak gehoord en ken je wel na 2 keer luisteren.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een erg vlak liedje, maar vind de setting erg tof en de zang erg goed
Alweer van 3 terug, maar ja. Vond het een hoog U2 gehalte hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:43 schreef Cee het volgende:
Dat was Marillion net? Wat een jengelplaat was dat zeg.
Ja klopt, je moet m niet te vaak horen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat van net? Sign of the times? Jaaaa maar zo vaak gehoord en ken je wel na 2 keer luisteren.
Mwah, prima uitsmijter hoor.quote:
Haha true.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, prima uitsmijter hoor.
quote:
Dat ze niet gewoon konden stoppen na de Kinks...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |