Waarom dat in godsnaam?quote:Op donderdag 2 november 2017 23:00 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed
Moet om 4:30 alweer op![]()
Dat is een kort nachtje dan. Trusten!quote:Op donderdag 2 november 2017 23:00 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed
Moet om 4:30 alweer op![]()
quote:Op donderdag 2 november 2017 23:01 schreef ToT het volgende:
Oeps, ik had met Queen gemute en vergeten weer te un-muten!
Ik moet morgen de hele dag in Rotterdam zijn voor mijn werkquote:Op donderdag 2 november 2017 23:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom dat in godsnaam?
Woon je ook ver van je werk?
Dank jequote:Op donderdag 2 november 2017 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een kort nachtje dan. Trusten!
En waar woon je dan?quote:Op donderdag 2 november 2017 23:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik moet morgen de hele dag in Rotterdam zijn voor mijn werk
Daarna wel Weekend
quote:
En nog 1quote:Op donderdag 2 november 2017 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zowaar een nummer van sig wat ik al ken.
Oh dat valt reuze meequote:
Ben van vele markten thuis, slaap lekker.quote:Op donderdag 2 november 2017 23:53 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Sig! Weer heel anders dan wat ik eerder van je gehoord heb.
Ik ga zo afsluiten (na dit mooie nummer)
Ik zou er 2 indoen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 02:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan ga ik oortje indoen en lekker luisteren
Ja maar zelfs als ik die player op stop druk ipv dat ik afsluit lijkt het alsof ik nog steed luisterquote:Op vrijdag 3 november 2017 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer er luisteraars zijn ga ik door.
Yo Raffie, ben nog wel ff bezig denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:08 schreef Rafeiro het volgende:
Mag bijna weer een wat zwaardere pijnstiller, dan toch maar weer proberen te slapen, maar dit is ook wel chill
Ik slaap sowieso al heel moeilijk, dus wacht nu even netjes tot ik weer pijnstiller mag en dan probeer ik het gewoon weer. Zit nu in ieder geval wat meer rust in mn kop omdat ik niet meer naar de kaakchirurg moet, haha. Was de laatste dagen/weken er al mee bezigquote:
Ben ondertussen wel wat gewend, maar tandarts en kaakchirurg vind ik verschrikkelijkquote:Op vrijdag 3 november 2017 03:24 schreef sig000 het volgende:
Ik word altijd para in ziekenhuizen, ben er beetje overheen sinds laatste 2x met mijn pa.
In Groningen ofzo.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:39 schreef chufi het volgende:
Ik als tandartszoon heb nog wel een addresje
Waarom ben je zo gehecht aan A'dam?quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:44 schreef chufi het volgende:
Kom er zelf nooit meer... Ik moest maar in A'dam blijven .. kon naar een maat van hem ..
Nee was meer praktisch ivm afstand en zo.. Vroeger toen mn Pa nog leefde kwam ik op vrijdag en zaterdag gingen we ff checken. Toen mn Pa er niet meer was. en mn broer niet woonde waar zn praktijk was werd dat lastiger.. Daarnaast ging ie me ook gewoon geld rekenen via de verzekering dan wel maar toch .. Was toch anders...quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gehecht aan A'dam?
Ja duidelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee was meer praktisch ivm afstand en zo.. Vroeger toen mn Pa nog leefde kwam ik op vrijdag en zaterdag gingen we ff checken. Toen mn Pa er niet meer was. en mn broer niet woonde waar zn praktijk was werd dat lastiger.. Daarnaast ging ie me ook gewoon geld rekenen via de verzekering dan wel maar toch .. Was toch anders...
Hij kende iemand hier en daar kon ik wel heen gaan. Iemand met zelfde obsessie voor snelle autos....quote:
Ik ben een echte Tilburger, die kom je overal tegen, voel me prima thuis in grote steden maar woon uiteindelijk toch liever met wat meer ruimte om me heen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kende iemand hier en daar kon ik wel heen gaan. Iemand met zelfde obsessie voor snelle autos....
Ja mn broer racete dan op een circuit.. Mijn tandarts parkeerde zn Porsche in de vangrail op de ring hierquote:Op vrijdag 3 november 2017 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben een echte Tilburger, die kom je overal tegen, voel me prima thuis in grote steden maar woon uiteindelijk toch liever met wat meer ruimte om me heen.
In Tilburg kregen mijn ouders boze buurtbewoners aan de deur toen ik net een motor had.quote:Op vrijdag 3 november 2017 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mn broer racete dan op een circuit.. Mijn tandarts parkeerde zn Porsche in de vangrail op de ring hier
Ik zag net bij Catawiki een leuk oud bakkiequote:Op vrijdag 3 november 2017 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Tilburg kregen mijn ouders boze buurtbewoners aan de deur toen ik net een motor had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt prima, met handigheid kun je hele set maken net zoals ik nu doe.quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe Gup werkt als ie werkt..
oplaadprogramma of zoiets... Als ie nu eens ook al die nummers op zou slaan en beschikbaar zou maken voor het keuze menu... Zal wel teveel gevraagd zijn van een commercieel pakket...quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werkt prima, met handigheid kun je hele set maken net zoals ik nu doe.
Er moet ook nog wel wat te draaien overblijven voor de DJ's.quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:21 schreef chufi het volgende:
[..]
oplaadprogramma of zoiets... Als ie nu eens ook al die nummers op zou slaan en beschikbaar zou maken voor het keuze menu... Zal wel teveel gevraagd zijn van een commercieel pakket...
Slaap ze Rafa... Hier zullen straks om 7:40 de heipalen wel weer klinken.. hoop dat ik dan ook gewoon in coma lig..quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:24 schreef Rafeiro het volgende:
Piet en Chuuf ik ga nu toch maar weer even liggen kijken of ik nog in slaap kan geraken voor het weer licht wordt.
En voor de vroegere vogels alvast goedemorgen![]()
Ik als niet DJ vind nooit mn keuzes .. dat is eigenlijk mn klacht aan de GUPquote:Op vrijdag 3 november 2017 04:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er moet ook nog wel wat te draaien overblijven voor de DJ's.
Daarom ben je ook geen DJ, handig toch dan zo'n radio.quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik als niet DJ vind nooit mn keuzes .. dat is eigenlijk mn klacht aan de GUP
Tis dat er nu refelijk vaak weer mensne draaien en aanvragen geen zin heeft.. Maar zolang je keuze sws niet beschikbaar is heeft het ook geen zin dus de animo voor aanvraag is gonequote:Op vrijdag 3 november 2017 04:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom ben je ook geen DJ, handig toch dan zo'n radio.
Wat ik aanvraag heeft alleen Knokkels misschien, draai het gewoon zelfquote:Op vrijdag 3 november 2017 04:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat er nu refelijk vaak weer mensne draaien en aanvragen geen zin heeft.. Maar zolang je keuze sws niet beschikbaar is heeft het ook geen zin dus de animo voor aanvraag is gone
Gup is genre gevoelig?quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:39 schreef sig000 het volgende:
In dit geval heb ik gup beetje bespeeld met wat erop staat.
Meer dan 5 nummers inmiddels?quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee zoeken en verzoeken, je ken ruim uur vullen dan.
Was gelijk mn verbinding kwijt....quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:49 schreef chufi het volgende:
Denk dat er nu meer gasten over de rooie zouen gaan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |