SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dan waren ze vast snel naar de fillipij..filistijnenquote:Op donderdag 2 november 2017 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had vast geen schoenen met stalen neuzen
is waar, maar ik moet weer muziek maken van de dokterquote:Op donderdag 2 november 2017 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mij staat dat ding niet in de weg hoor, hij overwoog zelf om 'm weg te doen wegens nooit gebruiken. Plek zat hier in huis
Daar was het wel gezellig toch?quote:Op donderdag 2 november 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
Ik zat weer eens nog in het vorige topic
ik stem tegenquote:Op donderdag 2 november 2017 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Keuzeplaat:
a) Erasure - Blue Savannah
b) Erasure - Blue Savannah
c) doe toch maar a
Keuzestressquote:Op donderdag 2 november 2017 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Keuzeplaat:
c) doe toch maar a
Heb je toevallig ook iets van ABC?quote:Op donderdag 2 november 2017 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Keuzeplaat:
c) doe toch maar a
* OscarMopperkont pakt CindieY vast voor een dansjequote:
You spin me right round, babyquote:Op donderdag 2 november 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont pakt CindieY vast voor een dansje
quote:Op donderdag 2 november 2017 20:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round round round
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round round round![]()
die zagen er pas belachelijk uitquote:Op donderdag 2 november 2017 20:43 schreef CindieY het volgende:
Als totaal niet 80's-mens heb ik goede herinneringen aan dit nummer
Mag Rick Astley er ook wel achteraanquote:Op donderdag 2 november 2017 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stock, Aitken & Waterman, dit
Ach, vlak voor z'n dood zag ie er nog belachelijker uitquote:Op donderdag 2 november 2017 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zagen er pas belachelijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |