toch zonde en hij is ondanks alles nog redelijk ver gekomen sportief gezien, er zijn talentvollere voetballers die nog eerder ten onder gaanquote:Op zaterdag 4 november 2017 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Net even het interview met Drenthe gelezen. Een verstandelijke beperking in combinatie met een volkomen Kritiekloze naaste omgeving zijn een garantie voor dit soort gedrochten. Wat een domheid..en dat gaat jeugdtrainer worden.
Hij zat gisteren bij de DWDD. Stuitend dom, inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Net even het interview met Drenthe gelezen. Een verstandelijke beperking in combinatie met een volkomen Kritiekloze naaste omgeving zijn een garantie voor dit soort gedrochten. Wat een domheid..en dat gaat jeugdtrainer worden.
Royston is niet de slimste van de klas inderdaad.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je eenmaal per ongeluk een topclub op je cv hebt staan gaat alles makkelijker.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch zonde en hij is ondanks alles nog redelijk ver gekomen sportief gezien, er zijn talentvollere voetballers die nog eerder ten onder gaan
Ik heb het gemist.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij zat gisteren bij de DWDD. Stuitend dom, inderdaad.
Zijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het gemist.
Wat was het hoogte (of diepte-)punt?
quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij zat gisteren bij de DWDD. Stuitend dom, inderdaad.
quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch zonde en hij is ondanks alles nog redelijk ver gekomen sportief gezien, er zijn talentvollere voetballers die nog eerder ten onder gaan
Ik denk dat hij iedereen uitlacht als hij naar zijn bankrekening kijkt en het leventje dat hij heeftquote:Op zaterdag 4 november 2017 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Maar voor iemand zoals jij is Theo Lucius nog intelligent.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Persoonlijk denk ik dat hij Royston nog best een intelligente gast als ik 95 procent van de huidige voetballers hoor praten
Eerlijk gezegd schat ik zelfs Lucius nog wel wat hoger in dan Drenthe.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar voor iemand zoals jij is Theo Lucius nog intelligent.
Dat denk ik ook niet nee. Het is niet dat de meeste voetballers verstandige keuzes maken financiëel gezienquote:Op zaterdag 4 november 2017 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat zijn bankrekening niet meer zo erg overloopt van de euro's eerlijk gezegd.
Als je al zo leest wat er naar buiten komt, vliegtuigjes hier, horloges daar. En het meeste blijft natuurlijk nog binnenskamers.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Het is niet dat de meeste voetballers verstandige keuzes maken financiëel gezien
Plus domme investeringen, zie van der wielquote:Op zaterdag 4 november 2017 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je al zo leest wat er naar buiten komt, vliegtuigjes hier, horloges daar. En het meeste blijft natuurlijk nog binnenskamers.
Ja, dat is ook al zo'n helder lichtquote:Op zaterdag 4 november 2017 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plus domme investeringen, zie van der wiel
Van der Wiel heeft VWO gedaan. Niet dat dat alles zegt over iemands intelligentie..maar dom is hij niet.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook al zo'n helder licht.
Volgens mij heeft hij nog genoegquote:Op zaterdag 4 november 2017 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat zijn bankrekening niet meer zo erg overloopt van de euro's eerlijk gezegd.
Ik ben afgestudeerd op Harvard sufkut.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar voor iemand zoals jij is Theo Lucius nog intelligent.
ad weet niet van ophoudenquote:Spookbeeld van 2016 doemt op voor Feyenoord
Een serie, met zeven nederlagen in twaalf duels, om van te gruwelen. In de omgeving van de Kuip neemt de paniek langzaam toe. Maar Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst denkt juist dat het ergste achter de rug is.
quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:44 schreef Scrummie het volgende:
T klinkt ook niet alsof ie erg krap zit moet ik zeggen...quote:Maar dat kopen doe jij dus niet?
,,Stel dat ik nu 10.000 euro in mijn zak heb en nog drie weken door moet komen. Als ik dan een Rolex van 8000 euro koop zou ik mezelf in de vingers snijden. Ik denk er wel tien keer over na voordat ik iets doe. Dat is nu je lifestyle, heeft met leeftijd te maken, denk ik.
,,Vroeger had ik pasjes, maar die liet ik thuis. Ik liep altijd met cash op zak. Ik merkte dat het sneller opging. Ik nam toendertijd 1000 euro mee in mijn zak, maakte niet uit wat ik ging doen. Nu neem ik 250 à 500 euro mee en desnoods een pasje. Ik zweer het, je gaat automatisch denken als je bij de pinautomaat staat: hè, die 500 is weg. Vroeger telde ik thuis pas, had ik 100 over en dacht ik: hè? Weet niet waar het geld naartoe is gegaan.”
Altijd grappig mensen die alles uit hun context halenquote:Op zaterdag 4 november 2017 15:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
T klinkt ook niet alsof ie erg krap zit moet ik zeggen...
Ik hoop eigenlijk niet dat ie bij ons de slag mag gaan als jeugdtrainer, nou niet echt een lekker voorbeeld wmb. Onder andere met zijn teksten als "Ik ben een winnaar, maar ik wil niet drie keer per week moeten trainen.” , lekker dan als je trainer die houding heeft
Zeg het ze Klaas.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Altijd grappig mensen die alles uit hun context halen
als feyenoord straks tegen hem zegt dat hij 5 x moet komen dan komt hij gewoon 5 keer
er lopen teveel grijze muizen in het nederlands voetbal en je ziet waar het allemaal naar toe gaat
Gewoon de vraagprijs betalen is ook een financiële constructie.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel minder dan de vraagprijs betalen en uiteindelijk de helft weer inleveren bij een verkoop is imo ook gewoon een financiele constructie.
Maar wel een risicovollere.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Gewoon de vraagprijs betalen is ook een financiële constructie.
Ligt aan de context natuurlijk. Als je een Van Persie koopt van 35 wel. Als je een jong talent koopt mik je op financieel rendement. Maar als het alternatief is de speler laten lopen, tsja. Je moet wat als Nederlandse club.quote:
Als je een jong talent koopt en je betaalt 20 miljoen aan vraagprijs en hij flopt, dan is het dagdag centjes. Als je hem koop voor 5 miljoen met 50% doorverkooppercentage, dan is de schade bij een flop een stuk minder.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ligt aan de context natuurlijk. Als je een Van Persie koopt van 35 wel. Als je een jong talent koopt mik je op financieel rendement. Maar als het alternatief is de speler laten lopen, tsja. Je moet wat als Nederlandse club.
Bedankt voor het herhalen van mijn reactie in andere woorden.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je een jong talent koopt en je betaalt 20 miljoen aan vraagprijs en hij flopt, dan is het dagdag centjes. Als je hem koop voor 5 miljoen met 50% doorverkooppercentage, dan is de schade bij een flop een stuk minder.
Daarentegen is de opbrengst als hij slaagt ook minder. Dat is nu eenmaal zo, maar voor beide keuzes is wat te zeggen, afhankelijk van je financiële positie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bedankt voor het herhalen van mijn reactie in andere woorden.Misschien dacht je hetzelfde, je typte echt iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Niet iedereen heeft het nodig om elk denkstapje uitgetypt te zien voor enig begrip optreedt.quote:
Die jongen die er nu het hele seizoen uitligt had dat ook al. Ze doen daar toch iets goed in de opleiding, want bij andere clubs breken nauwelijks creatieve middenvelders door.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:07 schreef dopemin het volgende:
Die Guus Til van AZ zie ik graag komen. Creatief ventje met scorend vermogen.
Lekkere vergelijking ook:quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je een jong talent koopt en je betaalt 20 miljoen aan vraagprijs en hij flopt, dan is het dagdag centjes. Als je hem koop voor 5 miljoen met 50% doorverkooppercentage, dan is de schade bij een flop een stuk minder.
Daarentegen is de opbrengst als hij slaagt ook minder. Dat is nu eenmaal zo, maar voor beide keuzes is wat te zeggen, afhankelijk van je financiële positie.
Of gewoon Larsson een plek verschuiven. Ik vind hem voor de zijkant sowieso weinig handelingssnelheid hebben, dat wat je juist van Boetius zou mogen verwachtenquote:Op zaterdag 4 november 2017 22:07 schreef dopemin het volgende:
Eens. Hele interessante speler.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:07 schreef dopemin het volgende:
Daarmee is hij jullie halve selectie inderdaad al voorbij dit seizoen.quote:Op zondag 5 november 2017 10:17 schreef klaasweetalles het volgende:
1 wedstrijd goed gespeeld en hij is gelijk goed genoeg voor feyenoord....
Daar is ie weer hoor, o zo madquote:Op zondag 5 november 2017 10:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarmee is hij jullie halve selectie inderdaad al voorbij dit seizoen.
Ik weet niet waar ik harder om moet lachen, deze grap of het feit dat hij van een PSV boertje komt.quote:Op zondag 5 november 2017 10:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarmee is hij jullie halve selectie inderdaad al voorbij dit seizoen.
Over het paard geTilde voetballer hahahahahaquote:Op zondag 5 november 2017 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Hou toch op over Guus Til
Niveautje Wout Weghorst en die Muhren van Sparta.
Die is echt niet beter dan Kramer.
Jep!quote:Op zondag 5 november 2017 11:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Wordt het vandaag weer net zoveel kansen verprutsen als vorige week?
Ja maar goals!quote:Op zondag 5 november 2017 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Hou toch op over Guus Til
Niveautje Wout Weghorst en die Muhren van Sparta.
Die is echt niet beter dan Kramer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |