abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174841547
quote:
9s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
Buma CHU vlag er ook bij, de tering mensen.
Wil Buma de Friese vlag er niet bij hebben?
pi_174842961
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze heeft wel een goede alternatieve sociale narrative altijd, vind ik. In een universum waarin ik gristelijk ben kan ik best op haar stemmen.
Ik heb nooit een specifieke politieke christelijke mening van haar gehoord.
Ik stem niet op haar, hoewel veel van haar standpunten wel sympathiek zijn en ik vind haar goed functioneren als oppositiedame in de kamer.
pi_174863766
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:13 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Als ik hoor dat de architect toestemming moet geven dan gaat deze symboolpolitiek ranzig veel geld kosten.
Wat? :D
pi_174863831
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Wat? :D
De vorige keer dat er is geprobeerd om de vlag in de tweedekamer te krijgen moest er toestemming gevraagd worden aan P.i de bruijn.

Er is toen een werkgroep opgezet om een plaats te vinden, de architect heeft op een of andere manier in zijn ontwerp er rekening mee gehouden dat de vlag bevestigd kan worden aan het bureau van de voorzitster, maar hoe dat precies werkt weet ik niet.
speak only if it improves the silence.
pi_174863850
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]

De vorige keer dat er is geprobeerd om de vlag in de tweedekamer te krijgen moest er toestemming gevraagd worden aan P.i de bruijn.

Er is toen een werkgroep opgezet om een plaats te vinden, de architect heeft op een of andere manier in zijn ontwerp er rekening mee gehouden dat de vlag bevestigd kan worden aan het bureau van de voorzitster, maar hoe dat precies werkt weet ik niet.
_O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')