Hij komt er ook nog mee weg, o.a. omdat de voorzitter geen zin heeft in herhaling.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Rutte is een meester in het ontwijken van vragen.
Ik had niks anders van hem verwacht.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Rutte is een meester in het ontwijken van vragen.
Maarja die is dan ook maar matig in d'r werk. Om het netjes uit te drukken.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij komt er ook nog mee weg, o.a. omdat de voorzitter geen zin heeft in herhaling.
En dan nog een verademing ten opzichte van haar voorgangsterquote:Op donderdag 2 november 2017 11:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maarja die is dan ook maar matig in d'r werk. Om het netjes uit te drukken.
Gewoon ronduit belachelijk eigenlijkquote:
'Ik denk dat het een goed idee is om ruim een miljard uit te geven. Ja, niemand is het er echt mee eens, maar ik vind het gewoon. En nee, ik ga natuurlijk niet zeggen welke bedrijven dit willen en hoe en wat. Doei hè!'quote:Op donderdag 2 november 2017 11:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon ronduit belachelijk eigenlijk.
Zonder blikken of blozen.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Ik denk dat het een goed idee is om ruim een miljard uit te geven. Ja, niemand is het er echt mee eens, maar ik vind het gewoon. En nee, ik ga natuurlijk niet zeggen welke bedrijven dit willen en hoe en wat. Doei hè!'
Gewoon weglachenquote:
Heel eng en erg ja.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:03 schreef Confetti het volgende:
Meneer heeft dus 1,4 miljard euro weggegeven aan aandeelhouders want hij heeft in 'gesprekken' begrepen dat dat een slimme zet is.
Wat een verrader.
Ze zijn mogelijk aan het werk. Twee dagen helemaal niks doen is natuurlijk wel wat veel als je minister/staatssecretaris bent.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:05 schreef KingRadler het volgende:
waarom luistert Vak K niet, constant met hun smartphone het spelen.
Hier hetzelfde. Volgens mij hebben vooral ZZP'ers vrij weinig aan dit kabinet.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:08 schreef Vallon het volgende:
Liegebeesten..... wel acties inzetten om de vennootschapsbelasting te verlagen (voor bedrijven) en niet verklaren waarom noch hoe vaak en vooral door wie.
Even snel over de vermogensbelasting heen wandelen en grappig hoe men praat over dat iedereen er op vooruit gaat, althans.... en dan komt het.... qua groepen dan want het is niet uit te sluiten dat individuele gevallen er op achteruit gaan. Heel vreemd, de mensen die ik ken en hoor, zitten kennelijk vooral in de hoek van bad luck & pech hebben.
Het mag geen verbazing wekken natuurlijk. Al het VVD-beleid is erop gericht om zoveel geld van de hardwerkende Nederlander naar hardbezittenden en hardspeculerenden te verplaatsen, dat hoeven echt geen Nederlanders te zijn.quote:Op donderdag 2 november 2017 12:03 schreef Confetti het volgende:
Meneer heeft dus 1,4 miljard euro weggegeven aan aandeelhouders want hij heeft in 'gesprekken' begrepen dat dat een slimme zet is.
Wat een verrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |