Precies. Er had een tussenweg gevonden moeten worden.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste ja
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:54 schreef Morendo het volgende:
Zondag eerst maar eens puntenverlies tegen ADO.
Het zou verboden moeten zijn om een subtopper de CL in te sturen.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:52 schreef Roland010 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)hampions-league.html![]()
![]()
Schaam je kapot
Ben je als Ajacied nog steeds bang voor dit Feyenoord?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:54 schreef Morendo het volgende:
Zondag eerst maar eens puntenverlies tegen ADO.
Want de CL is een goed referentiekader voor de Eredivisie?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben je als Ajacied nog steeds bang voor dit Feyenoord?
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:55 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten zijn om een subtopper de CL in te sturen.
Idd, zeker in de spits had je gewoon een adequate vervanger moeten halen voor de Jorg en Kramer lekker moeten lozen.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:53 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Precies. Er had een tussenweg gevonden moeten worden.
Feyenoord bakt er in de Eredivisie ook niets van dit seizoen..quote:Op woensdag 1 november 2017 22:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Want de CL is een goed referentiekader voor de Eredivisie?
quote:Feyenoord moet drie punten én een veel minder doelsaldo goedmaken op Napoli om alsnog de derde plek te bemachtigen. Veel waarschijnlijker is het scenario waarin er na de winterstop voor het eerst sinds 1998/99 geen Nederlandse clubs meer actief zijn op het Europese podium, aangezien Vitesse dicht bij uitschakeling in de Europa League is.
Nee, dat is Feyenoord geweest.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Slechtste Nederlandse club in de CL ooit. Dat moet toch pijnlijk zijn, hoop ik.
We zullen helaas moeten accepteren dat Ajax de laatste Nederlandse club is die iets heeft gepresteerd in Europa.
Zo pakken ze ons record afquote:Op woensdag 1 november 2017 22:52 schreef Roland010 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)hampions-league.html![]()
![]()
Schaam je kapot
Laat je eigen nakijken man. Iedere keer zoek je het probleem ergens anders.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Tijd voor een nieuwe technische directeur bij Feyenoord
Iemand die meer op creativiteit gaat selecteren
Dat is het grote probleem op dit moment
Zeker op het middenveld heb je niemand die een mannetje passeert of een opening kan forceren.
Ik kan daar wel om lachen eerlijk gezegd. Zelf uitgeschakeld worden door bakkers en slagers uit Kroatie en Noorwegen en vervolgens tof lopen doenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:58 schreef Wicky15 het volgende:
Maar goed, het is tijd om weg te gaan hier. Al die trolletjes komen weer zeiken hoe slecht Feyenoord is.
Dan vraag ik mij af waarom zij niet kampioen zijn geworden of überhaupt Europees spelen
Echt he, zijn ze achterlijk? Dan moet je gewoon je bek houden eigenlijk.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan daar wel om lachen eerlijk gezegd. Zelf uitgeschakeld worden door bakkers en slagers uit Kroatie en Noorwegen en vervolgens tof lopen doen
"Iedereen heeft iets toe te voegen, al is het maar een glimlach."quote:Op woensdag 1 november 2017 22:57 schreef Roland010 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ik-winnen-van-napoli
Dit zegt genoeg, de spelers vinden het allemaal nog wel lollig ook.
Feyenoord presteert echter al jaren niets in Europa en op 1 seizoen na ook niets in Nederland. Klein verschilletje.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan daar wel om lachen eerlijk gezegd. Zelf uitgeschakeld worden door bakkers en slagers uit Kroatie en Noorwegen en vervolgens tof lopen doen
Er is letterijk geen verschil.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord presteert echter al jaren niets in Europa en op 1 seizoen na ook niets in Nederland. Klein verschilletje.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Slechtste Nederlandse club in de CL ooit. Dat moet toch pijnlijk zijn, hoop ik.
We zullen helaas moeten accepteren dat Ajax de laatste Nederlandse club is die iets heeft gepresteerd in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |