Sterkte. Goed dat je er over praat in ieder geval.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh. Zulke ploegen hebben niets meer te zoeken in Europa. Het tijdperk van volksclubs en -helden ligt al een tijd achter ons hè.
Vond dat altijd wel een mooi idee, zo'n jongen uit een volkswijk die de held wordt door zijn prestaties in het plaatselijke voetbalteam. Maarja, nu zijn de clubs geen verenigingen meer maar speeltjes van miljardairs, en de volkshelden zijn ingeruild voor verwende multimiljonairs die van jongs af aan buiten de maatschappij hebben geleegd om zich op hun sport te kunnen richten, bakken met geld te verdienen, en als marketingvehikel voor mode-items te dienen.
En tsja, daar is door de Nederlandse ploegen gewoon niet (tijdig) op ingespeeld. En dan wordt men links en rechts ingehaald door ploegen uit Turkije, Oekraïne en Rusland. Waar een of andere oligarch een club opkoopt, en spelers van over de hele wereld over laat vliegen om de kleuren te verdedigen van een club in een stad waar ze nog nooit zijn geweest.
Maar goed, ik ben nu dan ook gewoon cynisch door het niveau van Feyenoord de laatste tijd.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:05 schreef betyar het volgende:
Kan weer terug naar het UMC over een weekje of twee, klachten aan de linkerkant van mijn borst blijven na inspanning................. Oorzaak hoogstwaarschijnlijk littekenweefsel op de binnenste longvlies, als dat zo is dien ik er maar mee te leven..
Ho ho,quote:Op woensdag 1 november 2017 22:22 schreef skysherrif het volgende:
Die verliezen in de Cl moet je ook niet erg vinden, alledrie de ploegen zijn kwalitatief veel beter dan feyenoord, komt niet eens in de buurt ofzo.
Gelijkspelen tegen Venlo echter....
Respect hoor, maar dat zijn ja ook halve slagers vermoed ik?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, gewoon live in het OK kijken en niet de proletenversie op tv.
Ligt hier klaar voor de kerst, en heb die genomen met een tip van Tijger.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Grote voordeel daarvan is dat er een enorme dump van high end kaarten komt zodra er een nieuwere generatie uitgebracht wordt.
Ik lust wel een 1080ti maar allejezus wat doer.
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh excuus, ik zie in mijn glazen bol dat dat gelijkspel pas over 2 weken plaatsvindt
Verschil met een seizoen nagenoeg blessurevrij blijven en dit seizoen weer de gebruikelijke feyenoord pech. Bovendien waren behalve ajax/psv iedere ploeg eigenlijk op voorhand al verslagen als ze uit naar Feyenoord moeten, nu heeft ook Venlo nog wel interesse in een gelijkspelletje halen daar.quote:
SPOILER: Lange versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:59 schreef Leandra het volgende:
Grappig eigenlijk, die Heineken-reclame met Jackie Stewart.... een reclame waarin het product iedere keer dat het aangeboden wordt geweigerd wordt.Geweldige reclame.SPOILER: Lange versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:59 schreef Leandra het volgende:
Grappig eigenlijk, die Heineken-reclame met Jackie Stewart.... een reclame waarin het product iedere keer dat het aangeboden wordt geweigerd wordt.Die man is blijkbaar zijn hele leven achtervolgd door mensen die hem ongevraagd Heineken aanbieden.SPOILER: Lange versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |