Qua voetbal wel ja. Financien meegeteld kies ik 10 vd 10x voor de CL.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef Wicky15 het volgende:
Ik zie Feyenoord liever in de EL mrja.
Volgens mij ben ik in de minderheid
Zo voor 1 jaartje geld binnenharken is ontzettend goed voor de club. Volgend jaar weer lekker EL, voorrondes welteverstaan. Eind juli naar clubs waar je nog nooit van hebt gehoord op Malta ofzoquote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef Wicky15 het volgende:
Ik zie Feyenoord liever in de EL mrja.
Volgens mij ben ik in de minderheid
Wat maakt het dat je Shaktar kan hebben dan? Wat voor aanknopingspunten heb jij gezien deze twee potjes tegen ze?quote:Op woensdag 1 november 2017 21:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Shaktar kan je in principe hebben 2x. Dat was genoeg geweest.
Dat snap ik nou ook nog steeds niet. Dat hij überhaupt niet kan schieten én dat hij niet die zelfkennis bezit.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:57 schreef Haringkop het volgende:
Stom van KEA, wil schieten op doel. Zou van zichzelf moeten weten dat hij dat niet kan.
Vind Berghuis ook wel ergens op lijken.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:59 schreef alopio het volgende:
Jørgensen speelt echt zes niveaus hoger dan de rest van het elftal zeg. Schitterende bal op Boetius, en als je dan ziet wat die ermee doet...
serieus?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:00 schreef Merkie het volgende:
Toch heeft Feyenoord alleen tegen Ajax echt slecht gespeeld.
PSV uit voor de bekerquote:Op woensdag 1 november 2017 21:57 schreef Haringkop het volgende:
Stom van KEA, wil schieten op doel. Zou van zichzelf moeten weten dat hij dat niet kan.
Plekken waar je anders nooit komt hequote:Op woensdag 1 november 2017 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo voor 1 jaartje geld binnenharken is ontzettend goed voor de club. Volgend jaar weer lekker EL, voorrondes welteverstaan. Eind juli naar clubs waar je nog nooit van hebt gehoord op Malta ofzo
En pec, en nac en city enzovoort.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:00 schreef Merkie het volgende:
En dan klagen over de kwaliteit van het veld. Heb er al zin in.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo voor 1 jaartje geld binnenharken is ontzettend goed voor de club. Volgend jaar weer lekker EL, voorrondes welteverstaan. Eind juli naar clubs waar je nog nooit van hebt gehoord op Malta ofzo
Al paar jaar niet meerquote:Op woensdag 1 november 2017 22:00 schreef Vasion het volgende:
De snelle, creatieve dribbelaar die Boetius ooit was, is ook geen schijn meer van te zien.
Postte een tijdje geleden ook al dat Boëtius volgens mij maar één goed seizoen had.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:00 schreef Vasion het volgende:
De snelle, creatieve dribbelaar die Boetius ooit was, is ook geen schijn meer van te zien.
De lat ligt wel laag als we zo gaan redeneren. Eerste helft PSV-uit en NAC waren slecht. Creatiefloos tegen Zwolle en ik dacht ook ADO in de bekert een dra-ma was.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:00 schreef Merkie het volgende:
Nee, Amrabat speelt lekker.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk is Boetius de enige echte dissonant vandaag
Als je persoonlijke fouten niet laat tellen.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik kan oprecht genieten van die ploeg.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:01 schreef alopio het volgende:
Feyenoord zet aan en krijgt kansen..
Shakhtar zal zo wel de 3-1 maken dan
Lol watquote:Op woensdag 1 november 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Boëtius teert nog altijd op het moment dat hij per ongeluk de bal tegen voor zijn voeten kreeg bij zijn debuut in De Klassieker.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Postte een tijdje geleden ook al dat Boëtius volgens mij maar één goed seizoen had.
Valt voor de rest vrij weinig aan te doen inderdaadquote:Op woensdag 1 november 2017 22:03 schreef alopio het volgende:
[..]
City niet eens, die zijn gewoon tien klasse beter en is echt buitencategorie.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch 1 keer in de tien jaar dus.
Niet alleen vandaag.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Leuke dooddoener altijd.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als El Ahmadi naast zijn veldspel en passing ook nog zou gaan scoren was hij allang weggeweest
Haps trekt lekker door.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:05 schreef Vasion het volgende:
Boetius is zeer matig voor de goal, maar houdt wel het tempo in het spel hoog. Ballen gaan niet voor niets zo vaak via de linkervleugel.
Nu dusquote:Op woensdag 1 november 2017 22:01 schreef alopio het volgende:
Feyenoord zet aan en krijgt kansen..
Shakhtar zal zo wel de 3-1 maken dan
Met dat soort teksten moet dat geen probleem zijn nee.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou bij Ziggy kunnen gaan werken ja
Dan heb ik het toch goed gehoordquote:Op woensdag 1 november 2017 22:12 schreef Caland het volgende:
Willem II in 2009 in de CL lijkt me ongeloofwaardig
Inderdaad, net als zo’n Berghuis, Jorgensen en Larssonquote:Op woensdag 1 november 2017 22:12 schreef F.M.D. het volgende:
amrabat typische feyenoord speler.
power, duelkracht.....maar voetballen ho maar
Daar moet je er ook één van hebben in je elftal.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:12 schreef F.M.D. het volgende:
amrabat typische feyenoord speler.
power, duelkracht.....maar voetballen ho maar
Sowwwwquote:Op woensdag 1 november 2017 22:14 schreef Zipportal het volgende:
We hebben te veel zwartjoekels.
Gewoon.
Van Bronckhorst gaf voor de wedstrijd al aan dat Tapia 60-70 minuten ging spelenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:14 schreef H.FR het volgende:
Ik snap het wel. Je hebt toch al verloren, dan maar blessure tapia voorkomen.
Terug naar politiek jij, Anne Drank.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb mijn Shakhtar boxertje aan mannen
Medicijnen uitgewerkt?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:15 schreef macca728 het volgende:
gewoon winnen van Napoli en met 3 punten naar Europa League
Rustig Klaasquote:Op woensdag 1 november 2017 22:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Terug naar politiek jij, Anne Drank.
Overschatte spelers.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, net als zo’n Berghuis, Jorgensen en Larsson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |