Yeah right .... maw; het kan nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 4 november 2017 00:31 schreef Kim-Holland het volgende:
'Geen verbanden tussen schietpartijen Blerick'
Geen directe verbanden
Burgemeester Antoin Scholten is door justitie en politie bijgepraat over de achtergronden van de schietpartijen. De geweldsincidenten staan op dit moment los van elkaar, zo valt te lezen in de persverklaring. 'Daders en slachtoffers hebben diverse etnische achtergronden en bewegen of bewogen zich in verschillende netwerken zonder direct verband', aldus de gemeente Venlo.
Wel is bij politie bekend dat meerdere verdachten en slachtoffers banden hebben met de drugswereld. Over de woensdag doodgeschoten Ömer Köksal wordt in verband met het politieonderzoek nog geen uitspraak gedaan, benadrukt de gemeente.
De recente schietpartijen hoeven volgens OM en politie ook niet altijd met de drugsscene te maken te hebben. Ze kunnen in de relationele of familiaire sfeer liggen.
https://www.1limburg.nl/g(...)ick?context=topstory
Yup sowieso, snap niet wtf de politie daar aan het doen is.quote:Op vrijdag 3 november 2017 08:28 schreef Bottendaal het volgende:
Vluchtelingen is hier inderdaad niet het probleem maar inderdaad wat Mexicanobakker zegt de politie zou hier gewoon heel hard moeten tegen optreden, het kan toch niet zo zijn dat criminelen de dienst uitmaken en de pers kunnen wegjagen, ongeacht de afkomst die gasten moeten daar weggejaagd worden
Klopt.quote:Op zaterdag 4 november 2017 00:33 schreef maily het volgende:
[..]
Yeah right .... maw; het kan nog alle kanten op.![]()
Geweldszaken Blerick staan los van elkaarquote:Op zaterdag 4 november 2017 00:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Klopt.
Zoals al beschreven; het is daar echt een zooitje. Iedereen heeft er last van, ook de medelanders die er tig jaar wonen, geboren zijn.
Er zijn hier mensen [waaronder ikzelf] die de buurt kennen.. Het staat je vrij om te geloven wat je wil. Bedenk wel dat mensen ook niet alles willen neergooien op het www.quote:Op zaterdag 4 november 2017 00:45 schreef maily het volgende:
[..]
Geweldszaken Blerick staan los van elkaar
Sterkte in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 november 2017 00:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen [waaronder ikzelf] die de buurt kennen.. Het staat je vrij om te geloven wat je wil. Bedenk wel dat mensen ook niet alles willen neergooien op het www.
Voor politie zijn, betekend dat men geen mooie vrolijke vriendelijke diefjes wil, maar lelijke domme reuzen. Wat een trieste instelling voor een Nederlander.quote:Op zaterdag 4 november 2017 06:07 schreef Physsic het volgende:
Ik ben helemaal vóór meer politie. Overal waar dat nodig is, dus niet alleen in Blerick.
Dat gezegd hebbende, schat ik op basis van wat ik lees en wat ik gisteren bij Pauw heb gezien (beperkte kennis dus) zo in dat meer politieinzet niet de oplossing gaat zijn voor de problemen in de wijk.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, maar "betekent" met een "d" is ook behoorlijk triest voor een Nederlander.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Voor politie zijn, betekend dat men geen mooie vrolijke vriendelijke diefjes wil, maar lelijke domme reuzen. Wat een trieste instelling voor een Nederlander.
Dat had ik wel verwacht dat er velen zijn die niets willen snappen of nog erger het daadwerkelijk niet snappen. Daarbij betekend moet in deze met een 'd' geschreven worden aangezien het geschrevene niet 'te' was. Wel goed Nederlands gaan leren.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:27 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, maar "betekent" met een "d" is ook behoorlijk triest voor een Nederlander.
"-de" of "-te" is niet van toepassing als het gaat om tegenwoordige tijd (en het is de persoonsvorm). Dan geldt gewoon stam+t (zoals ook bij "geldt" in deze zin).quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat had ik wel verwacht dat er velen zijn die niets willen snappen of nog erger het daadwerkelijk niet snappen. Daarbij betekend moet in deze met een 'd' geschreven worden aangezien het geschrevene niet 'te' was. Wel goed Nederlands gaan leren.
En nu in heldere taal, wat bedoel je hier te zeggen?quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Voor politie zijn, betekend dat men geen mooie vrolijke vriendelijke diefjes wil, maar lelijke domme reuzen. Wat een trieste instelling voor een Nederlander.
Als dat voor jou niet helder is, vraag ik me af wat jij te zoeken hebt op een debatforum. Leer ook maar Chinees lezen en schrijven. Toch?quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En nu in heldere taal, wat bedoel je hier te zeggen?
Tuurlijk jongen, wat jij wiltquote:Op zaterdag 4 november 2017 18:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Als dat voor jou niet helder is, vraag ik me af wat jij te zoeken hebt op een debatforum. Leer ook maar Chinees lezen en schrijven. Toch?
gast je stuk tekst slaat idd nergens opquote:Op zaterdag 4 november 2017 18:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Als dat voor jou niet helder is, vraag ik me af wat jij te zoeken hebt op een debatforum. Leer ook maar Chinees lezen en schrijven. Toch?
Lees je eigen post eens terug. Klopt geen reet van, geen touw aan vast te knopen, totaal onduidelijk wat je precies bedoelt.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat een rare wereld, Chinezen die geen Chinees begrijpen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:59 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Lees je eigen post eens terug. Klopt geen reet van, geen touw aan vast te knopen, totaal onduidelijk wat je precies bedoelt.
Wat is er precies zo 'bizar' aan de reactie van de buurtbewoners? Het is vooral 'bizar' dat Nederland niet instaat is om het daar schoon te vegenquote:Op woensdag 1 november 2017 21:03 schreef LXIV het volgende:
Bizarre reactie van die buurtbewoners! Volk dat hier niet thuishoort.
Cameraploegen uit je wijk slaan vind ik vrij bizar. Als in, ik heb het nog nooit meegemaakt en ik verwacht het ook nooit mee te maken.quote:Op zondag 5 november 2017 13:25 schreef Rangono het volgende:
[..]
Wat is er precies zo 'bizar' aan de reactie van de buurtbewoners? Het is vooral 'bizar' dat Nederland niet instaat is om het daar schoon te vegen
quote:De politie kan voortaan mensen in een groot deel van de gemeente Venlo preventief fouilleren op verboden wapenbezit, ook zonder concrete verdenking.
Op die manier wil de gemeente nieuw geweld voorkomen. De zondag afgekondigde maatregel geldt voor één maand en houdt verband met de moord op de 22-jarige Ömer Köksal afgelopen woensdag in Blerick.
,,Na het geweld tegen de politie woensdag en journalisten donderdag, is het rustiger geworden'', zegt burgemeester Antoin Scholten. ,,De dagen daarna zijn er toch weer geweldsincidenten geweest die te relateren zijn aan het schietincident in Blerick. Ik wil er geen enkel misverstand over laten bestaan wie de baas is op straat in onze gemeente.''
Een woordvoerster van de politie wees zondag in een toelichting op een autobrand in Blerick in de nacht van zaterdag op zondag, en een mishandeling in Venlo zaterdag. Beide incidenten staan mogelijk in verband met de dood van Köksal.
https://www.ad.nl/binnenl(...)na-blerick~a080b11b/
Ik zat het net te lezen..quote:Op zondag 5 november 2017 20:02 schreef Physsic het volgende:
De bewoners zijn al lange tijd ontevreden over de politie in hun wijk. Er zijn te weinig politieagenten en de bevoegdheden schieten te kort, ze mogen te weinig.
De bewoners zullen vast erg blij zijn met deze nieuwe maatregel.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |