Kansloos ditquote:Op woensdag 1 november 2017 20:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jij wilt niet inzien dat koenders dingen met de kamer heeft besproken die niet op zijn beleidsterrein lagen! Hij is verantwoordelijk voor het instemmen met deze missie, niet hennis.
Ik had het dan ook niet specifiek over Pechtold meer over het geblaat. In plaats van blaten > DOEN. Maar het is vaak WIJ GAAN PROBEREN.... In plaats van te kijken en oordelen op resultaten.quote:
NatteKut GODquote:Op woensdag 1 november 2017 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer het nog één keer:
Koenders...had...geen...donder...te...vertellen...over...defensie. Hennis had dat gewoon kunnen en moeten overrulen, maar weigerde. Dan is zij en niemand anders de schuldige.
Het kabinet spreekt met 1 mond en was het kennelijk eens met minister koenders!quote:Op woensdag 1 november 2017 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer het nog één keer:
Koenders...had...geen...donder...te...vertellen...over...defensie. Hennis had dat gewoon kunnen en moeten overrulen, maar weigerde. Dan is zij en niemand anders de schuldige.
Dus is ze schuldig want ze overruled hem niet, bedankt Hans.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het kabinet spreekt met 1 mond en was het kennelijk eens met minister koenders!
Deze hele vertoning is geblaat, natuurlijk, als je het zo wilt spelen en houd mensen alleen maar van doen af. Toch?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet specifiek over Pechtold meer over het geblaat. In plaats van blaten > DOEN. Maar het is vaak WIJ GAAN PROBEREN.... In plaats van te kijken en oordelen op resultaten.
Er zijn wel kamerleden die daadwerkelijk iets willen maar die zitten niet in het kabinet. Komt goed over een paar jaar of sneller misschien.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze hele vertoning is geblaat, natuurlijk, als je het zo wilt spelen en houd mensen alleen maar van doen af. Toch?
En als het dan zo ver is zullen ze precies hetzelfde zeggen omdat ze anders neergesabeld worden als er iets tegenzit of niet werkt zoals het bedoeld was.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er zijn wel kamerleden die daadwerkelijk iets willen maar die zitten niet in het kabinet. Komt goed over een paar jaar of sneller misschien.
Precies, dus de VVD en Hennis zelf schijnbaar ook.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het kabinet spreekt met 1 mond en was het kennelijk eens met minister koenders!
Nee zo zijn ze niet allemaal gelukkig.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En als het dan zo ver is zullen ze precies hetzelfde zeggen omdat ze anders neergesabeld worden als er iets tegenzit of niet werkt zoals het bedoeld was.
Noem er eens een?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee zo zijn ze niet allemaal gelukkig.
Thieme bijvoorbeeld. Die wil echt verandering en stoppen met het aanbidden van multinationals. Daarbij zeg ik niet dat ik het met alles eens ben maar dat is zeker geen ja knikker.quote:
Thieme gaat nooit regeren en als ze dat wel doet dan moet ze in een coalitie en dus water bij de wijn doen, daar gaat het verhaal al mank.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thieme bijvoorbeeld. Die wil echt verandering en stoppen met het aanbidden van multinationals. Daarbij zeg ik niet dat ik het met alles eens ben maar dat is zeker geen ja knikker.
Wat een held.quote:
Ik zeg alleen dat het geen ja knikker is. Respect hoe zij regeert op haar manier.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Thieme gaat nooit regeren en als ze dat wel doet dan moet ze in een coalitie en dus water bij de wijn doen, daar gaat het verhaal al mank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |