Ik ben overal uitgestapt behalve ETH, om de pijn een beetje te verzachten als de BTC dalijk weer gaat vallen. Verder zit alles nu in BTC idd.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:04 schreef solidslayer het volgende:
Stappen meer mensen uit de alts met verlies momenteel? Aangezien je ze waarschijnlijk morgen alweer voor een nog lagere prijs zou kunnen terugkopen, het is momenteel echt zuur om alles in zowel dollar als btc te zien verdampen..
heb nu BT cash gekocht, gelukkig stijgt dat nog om wat te compenseren.
Het is zover https://cryptowat.ch/bitstamp/btcusdquote:Op donderdag 2 november 2017 10:42 schreef Vesz het volgende:
Als Bitstamp boven de 7k gaat stap ik uit.
Je krijgt geen gratis geld volgens mij toch?quote:Op donderdag 2 november 2017 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je krijgt gratis geld potverdorie
Als je in Bitcoin zit tijdens de fork, krijg je even veel nieuwe coins. Die zijn wel wat minder waard, maar het is toch iets.
jawel je krijgt wel gratis geld, voor 1 Bitcoin krijg je 1 Bitcoin Gold.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:20 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je krijgt geen gratis geld volgens mij toch?
Er is een splitsing en beide munten zijn na de splitsing nog meer waard, volgens mij komt dit doordat er meer vraag naar is.
Dit verbaasde mij al eens eerder, maar in Crypto is niets zoals het "normaal" is.
Het is een gigantische ponziquote:Op donderdag 2 november 2017 11:20 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je krijgt geen gratis geld volgens mij toch?
Er is een splitsing en beide munten zijn na de splitsing nog meer waard, volgens mij komt dit doordat er meer vraag naar is.
Dit verbaasde mij al eens eerder, maar in Crypto is niets zoals het "normaal" is.
Lijkt me niet juist.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
jawel je krijgt wel gratis geld, voor 1 Bitcoin krijg je 1 Bitcoin Gold.
Op sommige exchanges krijg je het vanzelf er bij zoals Bittrex.
Dat sowieso, het blijft wel fascinerend om te zienquote:
Ja ben net uitgestapt, tijd om m'n hypotheek af te gaan lossenquote:Op donderdag 2 november 2017 11:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is zover https://cryptowat.ch/bitstamp/btcusd
Het is gewoon zo, je krijgt een extra coin voor elke bitcoin. Wat de waarde is, kun je nog niet voorspellen. Maar bij de vorige fork van bitcoin cash bleef de koers gewoon stijgen. Alleen werd een deel van bitcoincash vrij massaal gedumpt natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2017 11:25 schreef ITrade het volgende:
[..]
Lijkt me niet juist.
Dat beide na de splitsing meer waard zijn doet dit misschien zo aanvoelen.
Maar als TNT pakket en TNT post splitsen heb je vervolgens twee aandelen, het is op de aandelen markt vervolgens niet zo dat die twee aandelen samen echt meer waard zijn (beetje misschien indien de splitsing gewenst was).
Correctie: de sprongen lijken meer op $1000 per dag als het zo door gaat.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Bizar dat de ATH's van Bitcoin nu met sprongen van $500 per dag gaan, echt niet te geloven eigenlijk.
De crash later deze maand wordt echt bizar denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Dit moet gewoon fout gaan een keer. Zo hard is het niet meer gegaan sinds de originele bubbel.
Is ETH er één van?quote:Op donderdag 2 november 2017 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Op Bittrex staan gewoon 11 van de bijna 200 altcoins niet in het rood
Ik verwacht dat de prijs nog richting de 7500 of eventueel 8000 gaat en daarna komt er een correctie van 30-40%quote:Op donderdag 2 november 2017 11:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De crash later deze maand wordt echt bizar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |