Je werkt voor 16 cent per uur? Kan ik je inhuren voor wat klusjes in en om het huis?quote:Op woensdag 1 november 2017 18:17 schreef _--_ het volgende:
[..]
Binnen een halfuur 8 cent is niet nietsdat keer 48 staat gelijk aan een vlaai.
Alleen in crypto is zo'n groei niet genoeg voor een positieve vibe.quote:"Waves' Ivanov said he is trying to build a company that operates in the real world, without losing the autonomous, decentralized nature of the blockchain. They went from a $17 million market cap last year to a $500 million one currently."
Maar ik werk niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je werkt voor 16 cent per uur? Kan ik je inhuren voor wat klusjes in en om het huis?
het slechter dan Risequote:
quote:Op woensdag 1 november 2017 23:55 schreef Nattekat het volgende:
ETH
Stabiel als altijd....... owacht.
Had hem door. Ik ziek graagquote:Op woensdag 1 november 2017 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is de koers van eth, de oranje lijn is de prijs in btc
Ach volle focus op de ETH markten dan en BTC blind links laten liggenquote:Op woensdag 1 november 2017 23:58 schreef Nattekat het volgende:
Je ziet precies waar ik ingestapt ben
Daar waar de Bitcoin ontkoppeld wordt.
Oehquote:Op donderdag 2 november 2017 00:01 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ach volle focus op de ETH markten dan en BTC blind links laten liggen
Ik heb gewoon wat neo aangekocht aangezien hij toch laag staatquote:Op donderdag 2 november 2017 02:50 schreef DannyDeko het volgende:
Plz make it stop. Portfolio is gehalveerd in btc-waarde
Gehalveerd maar? Nice.quote:Op donderdag 2 november 2017 02:50 schreef DannyDeko het volgende:
Plz make it stop. Portfolio is gehalveerd in btc-waarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |