quote:Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-10-2017 12:07
nr / user / score
1. haags_kwartiertje / 16537
2. aloa / 13435
3. devzero / 10304
4. FlippingCoin / 9670
5. Martin_marvellous / 7403
6. noodgang / 5796
7. MichaelScott / 5545
8. Handleiding / 5442
9. Homijn / 5179
10. Hdero / 5025
11. _--_ / 4902
12. Stien_Struis / 4277
13. hemarookworst / 4131
14. Pharkus / 3543
15. CarltonBanks / 2839
16. Geerd / 2749
17. Pg_up / 2726
18. magnetronkoffie / 2628
19. mtchel112 / 1960
20. Borrelnootje00 / 1836
21. KoningPils / 1722
22. PrisTheShiz / 1444
23. Zolderkamer / 1428
24. Dr.Mikey / 1357
25. Mojo.jojo / 1246
26. scrupuleus / 1205
27. HerrFritz / 1044
28. sig000 / 1021
29. Tassendief / 1007
30. LurkJeRot / 899
31. Sparkle_Bunny / 801
32. murp / 709
33. Amoeba / 678
34. Fokker89 / 623
35. DKUp / 567
36. Poepoog / 495
37. Hexx. / 490
38. Cousin_Eddy / 444
39. jodelahity / 397
40. PartyHard / 360
41. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 342
42. Rodgrod / 323
43. wolfrolf / 289
44. PierreTT / 280
45. ijs_beer / 278
46. roosjeroosje1988 / 269
47. bondage / 268
48. Spriet4 / 259
49. komrad / 243
50. Halcon / 221
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
With a Song in my heart and a smile on my face...
Is m'n 55cm niet weerd.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:19 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert..
#ALTIJDBRADDIEGANGquote:Op woensdag 1 november 2017 12:36 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
#ALTIJDEENSTIJFJE
quote:Op woensdag 1 november 2017 12:36 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
#ALTIJDEENSTIJFJE
Hee Prizquote:
Oke dan!quote:
Goed gezegd weer vogeltjesdans!quote:Op woensdag 1 november 2017 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
We're stuck in the spawn and were losing the round and you all just wondering why
Die komt wel weer terug.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:23 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het klinkt nu al nostalgisch.
quote:Op woensdag 1 november 2017 01:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
Er wordt hier niet gevraagd naar combinaties maar gewoon de kans dat er exact 2 mensen zijn die nummer 1 pakken. Lees de vraag beter.
Mijn lerares zij altijd dat als er 'kans' staat dat het niet te maken heeft met combinatoriek
quote:Op woensdag 1 november 2017 01:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn 6 mensen waarvan 2 een 1 kiezen en 4 iets anders. Hoe wil je dat oplossen zonder combinatoriek?
quote:Op woensdag 1 november 2017 13:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wat je hier - eigenlijk - hebt berekend is de kans dat de nummers I t/m IV elk niet een 1 kiezen terwijl de nummers V en VI elk wel een 1 kiezen. Maar dat was de vraag niet. Je houdt er geen rekening mee dat er C(6,2) = (6·5)/(1·2) = 30/2 = 15 verschillende mogelijkheden zijn om twee van de zes personen een 1 te laten kiezen en de overige vier personen niet. Je moet dus wel degelijk (ook) combinatoriek gebruiken.
Lol.quote:
Hij beschrijft het wel een stuk beter dan ik deed.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:38 schreef BoneThugss het volgende:
![]()
Die Riparius is een lopende encyclopedie.
quote:Op woensdag 1 november 2017 01:46 schreef devzero het volgende:
De kans dat persoon 1 en 2 nummer 1 kiezen is 1/10^2 x 9/10^4
De kans dat persoon 1 en 3 nummer 1 kiezen is 1/10^2 x 9/10^4
...
De kans dat persoon 5 en 6 nummer 1 kiezen is 1/10^2 x 9/10^4
Dus de kans de 2 personen nummer 1 kiezen is ?
Ik heb daar de ballen verstand van, zo snel mogelijk laten vallen op school. Hoofdrekenen heb je veel meer aan vind ik.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij beschrijft het wel een stuk beter dan ik deed.
[..]
Hij zei ook al dat het een gare uni was omdat er ergens likelihood staat in die toets of zo, uitleg komt die alleen niet mee.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, streepje zal wel weer met een reden komen waarom Riparius fout zit.
Als je nog nooit van een bepaalde tak van wiskunde hebt gehoord (Bayesian statistiek in dit geval), dan moet je vooral niet de termen uit die tak (bv likelihood) belachelijk gaan maken. Je zet je dan wel erg voor schut.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij zei ook al dat het een gare uni was omdat er ergens likelihood staat in die toets of zo, uitleg komt die alleen niet mee.
Iedereen moet gewoon doen wat hij kan. Maar wat je ook doet: #altijdreadyquote:Op woensdag 1 november 2017 13:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb daar de ballen verstand van, zo snel mogelijk laten vallen op school. Hoofdrekenen heb je veel meer aan vind ik.
Lekkahquote:
quote:Op woensdag 1 november 2017 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon doen wat hij kan. Maar wat je ook doet: #altijdready
Daar is hij dan ook extreem goed in.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nog nooit van een bepaalde tak van wiskunde hebt gehoord (Bayesian statistiek in dit geval), dan moet je vooral niet de termen uit die tak (bv likelihood) belachelijk gaan maken. Je zet je dan wel erg voor schut.
Dat ligt boven Den Haag toch?quote:
quote:
Geniet ervan.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]beetje Oostelijk boven Den Haag
Hoe lang ben je dan weggeweest?quote:
Ja maar volgens mij denkt die echt dat die alles beter weet dan de mensen die deze toetsen maken.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nog nooit van een bepaalde tak van wiskunde hebt gehoord (Bayesian statistiek in dit geval), dan moet je vooral niet de termen uit die tak (bv likelihood) belachelijk gaan maken. Je zet je dan wel erg voor schut.
quote:
Wat je er mee kan is wel erg gaaf vind ik.quote:
Wtf is dat?quote:
Heeft girlygirl8 gemaakt als 'diss' ofzoquote:
Moest lachenquote:
Hahaha wat een figuur was dat ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heeft girlygirl8 gemaakt als 'diss' ofzo
Yepquote:Op woensdag 1 november 2017 14:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha wat een figuur was dat ja.![]()
![]()
![]()
Echt zo gek als een deur.Daarbij is zelfs Maghreb normaal.
quote:Op woensdag 1 november 2017 14:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Yep![]()
![]()
Had een keer een hele discussie met haar in ONZ waar ik haar de moeder trollde en toen heeft ze dat kunstwerk gemaakt.
Lekker.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Zij was ook lekker makkelijk op de kast te krijgen net als SecretMad.
hij reageerde nooit op mijquote:Op woensdag 1 november 2017 14:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hehe.
Daarom was possetje zo'n baas.
1- Hij maakt compleet debiele topics
2- je kan hem heel makkelijk op de kast krijgen door kritiek te leveren
Die verneukte heel Fok! Met zijn smegma topics in sex had Danny daar nog een DM over gestuurd.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hehe.
Daarom was possetje zo'n baas.
1- Hij maakt compleet debiele topics
2- je kan hem heel makkelijk op de kast krijgen door kritiek te leveren
Daar hebben mensen dan ook een dagtaak aan.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij reageerde nooit op mij
Zulke mensen geven FOK! toch een bepaalde charme.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die verneukte heel Fok! Met zijn smegma topics in sex had Danny daar nog een DM over gestuurd.
quote:Op woensdag 1 november 2017 14:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daar hebben mensen dan ook een dagtaak aan.
Ik stelde mij voor je bent een onzekere puber met een probleem je komt via google uit op fok wil je vraag stellen en ziet opeens dat topic van die kerel.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zulke mensen geven FOK! toch een bepaalde charme.
quote:
Ja dat wel.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik stelde mij voor je bent een onzekere puber met een probleem je komt via google uit op fok wil je vraag stellen en ziet opeens dat topic van die kerel.
Zou gelijk weer weg klikken.
Smegma topics?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die verneukte heel Fok! Met zijn smegma topics in sex had Danny daar nog een DM over gestuurd.
mwahquote:Op woensdag 1 november 2017 14:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
MrSalazar is ook weg, daar kon ik nog wel om lachen.
Ooh, het kan nog veel gekker hoor, trust mequote:
Ik was op een onvrijwillige vakantie.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar ben jij al die tijd geweest, Bone?
ahaquote:Op woensdag 1 november 2017 14:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik was op een onvrijwillige vakantie.
Onbetaald ook nog!quote:
ongetwijfeldquote:Op woensdag 1 november 2017 14:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Onbetaald ook nog!
Maar Danny gaat hier nog van horen!
Je wist niet wat het was?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:43 schreef Hexx. het volgende:
Dus ik heb smegma gegoogled. Damn! What has been seen!![]()
![]()
Liever had ik het ook niet geweten....quote:Op woensdag 1 november 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wist niet wat het was?
quote:Op woensdag 1 november 2017 14:46 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Liever had ik het ook niet geweten....
quote:Op woensdag 1 november 2017 14:46 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Liever had ik het ook niet geweten....
Haha sorryquote:Op woensdag 1 november 2017 14:43 schreef Hexx. het volgende:
![]()
Ik had een kots smiley er achter gezet.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:43 schreef Hexx. het volgende:
![]()
Nee.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:47 schreef Hexx. het volgende:
Maar niet iedereen heeft smegma, toch? Of alleen wanneer je niet doucht.
Er was een plaatje met smegma in een potjequote:Op woensdag 1 november 2017 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had een kots smiley er achter gezet.
Man man man ... sommige mensen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Er was een plaatje met smegma in een potje
Ik heb niet verder gescrolld, maar ze schrappen het dus eruit!![]()
En wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Niets....quote:Op woensdag 1 november 2017 14:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En wat is daar nou weer mis mee?
Kalmeer.quote:
Ik moet mijn leeftijd eerst bevestigen...quote:Op woensdag 1 november 2017 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu we toch bezig zijn.
Dit had ik liever niet geweten stomme react videos
Geylquote:Op woensdag 1 november 2017 14:58 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik adem in en mijn adem wordt diep
Ik adem uit en mijn adem gaat langzaam
Diep, langzaam
Niet gekeken, weet het nu nog niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu we toch bezig zijn.
quote:Op woensdag 1 november 2017 14:58 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik adem in en mijn adem wordt diep
Ik adem uit en mijn adem gaat langzaam
Diep, langzaam
Is niet voor niks.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:58 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik moet mijn leeftijd eerst bevestigen...
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu we toch bezig zijn.
Met een heel scherp mes.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Is het daar een beetje chill om te wonen ?quote:
Woensel vriend.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het daar een beetje chill om te wonen ?
Zonder smegma zou je eikel erg droog zijn en het is dus een normale afscheiding. Alleen als je het niet wast (net als zweet) dan wordt het erg smerig.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:47 schreef Hexx. het volgende:
Maar niet iedereen heeft smegma, toch? Of alleen wanneer je niet doucht.
Keej wel, had wel verwacht dat dit deel onderhand vol was.quote:
Over 110 posts beginnnen we weer.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er vanavond weer een recordpoging?
Ik zal maar niet verder vragen...quote:Op woensdag 1 november 2017 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder smegma zou je eikel erg droog zijn en het is dus een normale afscheiding. Alleen als je het niet wast (net als zweet) dan wordt het erg smerig.
Er duiken af en toe wel eens smegma topics op. Ik geloof dat de smegma "kaas-bal" toch wel het ranzigst is wat ik hier gezien heb
neen helaasquote:Op woensdag 1 november 2017 15:08 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Keej wel, had wel verwacht dat dit deel onderhand vol was.
Hmmn ik moet binnen een paar jaar in de buurt van Geel gaan wonen vandaar.quote:
Ja daar ben ik regelmatig geweest. Turnhout? Geel? Mol?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn ik moet binnen een paar jaar in de buurt van Geel gaan wonen vandaar.
Liefst aan de Nederlandse kant van de grens.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja daar ben ik regelmatig geweest. Turnhout? Geel? Mol?
Ik eet niet met vreemdenquote:Op woensdag 1 november 2017 15:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke tent. Uurtje of 7?
Ja Reusel ofzo, zo'n kut grensdorpquote:Op woensdag 1 november 2017 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Liefst aan de Nederlandse kant van de grens.
Je bent ook wel een beetje vreemd.quote:
Maar de liefde danquote:Op woensdag 1 november 2017 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje vreemd.
Als je een sugardaddy bent kom ik wel eten.quote:
En zeker weer al het bier opdrinkenquote:Op woensdag 1 november 2017 15:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je een sugardaddy bent kom ik wel eten.
quote:Op woensdag 1 november 2017 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
En zeker weer al het bier opdrinken
okayquote:Op woensdag 1 november 2017 15:13 schreef Amoeba het volgende:
Ff^feεξχβεεωχακδβ.εοψΞμφ~}⊄≡⊃≈⊂~≠⊆≠)≠∅(=([≡⊃?ƒ⊕…↔…≅∂\∇∇∇∇∇∇∇∇∇ƒ⊗ƒ∂⊕∂⊕⊥∑
Ik ken tafels al tot en met 10quote:Op woensdag 1 november 2017 15:19 schreef Amoeba het volgende:
Ik help alleen Hexx. met vermenigvuldigen
quote:Op woensdag 1 november 2017 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom Barbar hard en ik kom Barbar dope
Dom lomp en famous lyricsquote:
Ik ben bang dat je vanavond alleen je aftrek huiswerk zult moeten makenquote:Op woensdag 1 november 2017 15:19 schreef Amoeba het volgende:
Ik help alleen Hexx. met vermenigvuldigen
Ik zag deze wel van een mijl aankomen, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je vanavond alleen je aftrek huiswerk zult moeten maken
Ik denk niet dat ik daarbij kan helpen eigenlijk maar wat dan?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:23 schreef Amoeba het volgende:
Flip ik heb trouwens een sommetje waar ik niet uit kom
Een beetje een matig inkoppertje van mij. Maar iemand moest hem maken,quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zag deze wel van een mijl aankomen, dat dan weer wel.
het is niet hun schuld dus daarom fok je moeder?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Karel kanker kani's wat komen ze in groepen en te dom om te poepen.
Score !quote:Op woensdag 1 november 2017 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het is niet hun schuld dus daarom fok je moeder?
jaja.quote:
Laat zien dat E[max(0, Sk) | ∑cX_(i+1) = x (i=0,..,k)] = lange som blabla.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daarbij kan helpen eigenlijk maar wat dan?
Hollereer.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jaja.
welke was dat ook alweer? weet wel dat het van djvt is.
Zondag zijn we vijanden haagse.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zat ik weer in het verkeerde topic
Hmmm ik kan dat ook niet, expectancy moet ik nog leren sowieso, kan je de integraal niet in wolfram gooien?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laat zien dat E[max(0, Sk) | ∑cX_(i+1) = x (i=0,..,k)] = lange som blabla.
Nou zie ik wel hoe je dit omschrijft tot een oneigenlijke integraal en vervolgens sommatie en integratie kan verwisselen maar ik kan dan die integraal niet oplossen
Sk is overigens een random walk cX - Y , Y exponentieel, X algemeen
Loopt ADO een beetje dit seizoen ?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo diep zit mijn haat niet.
Jawel, na een zwak begin 0 uit 3 begon het ineens te lopen. Thuis verliezen tegen Excelsior was alleen wel onnodigquote:Op woensdag 1 november 2017 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Loopt ADO een beetje dit seizoen ?
Hmmn bij ons moet het snel gaan keren hopelijk kunnen we vanavond een beetje mee.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, na een zwak begin 0 uit 3 begon het ineens te lopen. Thuis verliezen tegen Excelsior was alleen wel onnodig
Ik vrees het ergste voor je, wat betreft vanavondquote:Op woensdag 1 november 2017 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn bij ons moet het snel gaan keren hopelijk kunnen we vanavond een beetje mee.
Zonder verwachting gaan kijken valt het altijd mee.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor je, wat betreft vanavond
Dat is zo.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonder verwachting gaan kijken valt het altijd mee.
ben jij in de 80 met grijs haar?quote:
Haha ik zat in de trein.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
ben jij in de 80 met grijs haar?
zoja, dan hoop ik dat je morgenochtend op een legoblokje stapt, hard!!11
Zo111!!!
terechte klachtquote:
Gaat wel gebeuren. Heel misschien een puntje thuis tegen Napoli.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met 0 punten Europees eindigen zou wel zuur zijn.
Opvallend rustig nog al gaat laatste stuk vanuit Deventer een drukke worden denk ik.quote:
Je zit net voor de spits.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opvallend rustig nog al gaat laatste stuk vanuit Deventer een drukke worden denk ik.
Wel mee eens ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je zit net voor de spits.
Deventer, mooie stad vind ik dat altijd.
Mooie winkels ook, breed assortiment.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je zit net voor de spits.
Deventer, mooie stad vind ik dat altijd.
Las je van boven kijkt met een drone zie je dat alles om de kerk heen gebouwd is, is bij al die Hanzesteden zo.quote:
Wat is er daar anders dan in een gemiddelde stad dan?quote:Op woensdag 1 november 2017 16:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mooie winkels ook, breed assortiment.
Stimmtquote:Op woensdag 1 november 2017 16:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Las je van boven kijkt met een drone zie je dat alles om de kerk heen gebouwd is, is bij al die Hanzesteden zo.
Maar moet nog leren.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je lekker de hele avond fokken
Klopt, al wil je in sommige wijken echt niet wonen.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mooie winkels ook, breed assortiment.
Is het zo erg met je?quote:Op woensdag 1 november 2017 16:03 schreef _--_ het volgende:
[..]
Maar moet nog leren.
Kom ik toch niet aan toe door fokverslaving.
Dat is in Den Haag niet anders.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt, al wil je in sommige wijken echt niet wonen.
Veel kleine zelfstandigen. Koekwinkeltje met vier tafels en stoelen voor thee en koffie EN stadslogemrnt bv.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er daar anders dan in een gemiddelde stad dan?
Nee ik kan beter integreren dan wolframquote:Op woensdag 1 november 2017 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm ik kan dat ook niet, expectancy moet ik nog leren sowieso, kan je de integraal niet in wolfram gooien?
op die fiets ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
g
Veel kleine zelfstandigen. Koekwinkeltje met vier tafels en stoelen voor thee en koffie EN stadslogemrnt bv.
Zal best ja. Schilderswijk.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is in Den Haag niet anders.
In het ses topic?quote:Op woensdag 1 november 2017 16:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee ik kan beter integreren dan wolfram
Zit net een nieuwe sneakerstore.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Veel kleine zelfstandigen. Koekwinkeltje met vier tafels en stoelen voor thee en koffie EN stadslogemrnt bv.
Ja altijdquote:
In dat pand? Nee toch.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zit net een nieuwe sneakerstore.
Zit hier niet in vbl bedacht ik me net op tijd.quote:
Nee, vlakbij die juwelier, mooie zaak verkopen veel daily paper enzo.quote:
ik kom eraanquote:
Chillen in de file .quote:Op woensdag 1 november 2017 16:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik stap zo heerlijk in de auto, muziekje aan..
whehequote:Op woensdag 1 november 2017 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit hier niet in vbl bedacht ik me net op tijd.
Geen idee eigenlijk.quote:
Gewoon binnen door rijden, leuker rijden en minder kans op boetes.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Normaalgesproken geen last van.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Jij hebt toch een kingsize toilet?
Ja maar dat duurt iets langer, meer oponthoud.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gewoon binnen door rijden, leuker rijden en minder kans op boetes.
Van die saaie landwegenquote:Op woensdag 1 november 2017 16:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gewoon binnen door rijden, leuker rijden en minder kans op boetes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |