SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur vooral geen berichtje naar Jimbo![]()
Nieuw deel nieuwe kansen
[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 01-11-2017 11:46:22 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Zojuist RE7 speedrun gedaan (2:33:24), morgen beginnen aan Madhouse difficulty met de bijbehorende antique coins. Word weer een walkthrough bij de hand, denk ik.
Heb wel zojuist de circular saw geunlocked. Maakt dat Madhouse wat simpeler? Ik zie er tegenop.
Thanks! Ben benieuwd. De speedrun was achteraf een breeze (ook met zo goed als alleen het mes), maar wel op easy gedaan.quote:Op woensdag 1 november 2017 03:43 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ja dat maakt madhouse een heel stuk makkelijker. Niet vergeten dat je die pas krijgt bij je eerste kistje. Dus tot die tijd even door beuken.
Walkthrough erbij voor alle coins is wel handig. Zijn er een stuk meer en op andere plekken.
Succes!
sowieso weer uitlokking tot pc vs ps4 ‘discussie’. Derhalve terechte klacht. Ik snap wel dat ie een ban heeft als ie op psn zo aan het trollen isquote:
Vraag het Karel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben die mensen hun ps4 afgesloten in een kast zitten of zo? Ik heb er amper last van, de enige keer dat je dat ding hoort is als ik een disc-versie van een game start
Maar los daarvan: zonder 4K tv is zo’n wissel niet te rechtvaardigen imho.
Die gooit er taco's inquote:
Speedrun was inderdaad goed te doen.quote:Op woensdag 1 november 2017 05:49 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Thanks! Ben benieuwd. De speedrun was achteraf een breeze (ook met zo goed als alleen het mes), maar wel op easy gedaan.
Als je PSN hebt staan al je saves in de cloud, zo niet kan je het handmatig nog altijd even doen om er zeker van te zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje, heb PS4 launch model en net een Ps4 Pro besteld. Is het lastig om alles van mijn oude PS4 op de nieuwe te krijgen? ik zou graag niets willen verliezen namelijk aan savegames etc.
Ik heb wel PSN maar weet niet van die optie of ik die aan heb staan.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Als je PSN hebt staan al je saves in de cloud, zo niet kan je het handmatig nog altijd even doen om er zeker van te zijn.
Als je geen PSN hebt, moet je met usb stickjes gaan werken, en dat klinkt als moeite
Hm, dat klinkt goed. Jij ook alleen met circular saw gedaan? Ik heb de game alleen op easy uitgespeeld, dus ik heb volgens mij niet zoveel unlocks.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Speedrun was inderdaad goed te doen.
Ik had vooral in het beginstuk tot aan de eerste kist moeite met niet compleet kapot gaan. Daarna gaat het allemaal prima. Zelfs het stuk op de boot viel me heel erg mee. Had verwacht dat ik daar de meeste problemen mee had maar dat ging eigenlijk best makkelijk.
Circular saw en beide defense items. Die hebben wel geholpen erbij.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:52 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt goed. Jij ook alleen met circular saw gedaan? Ik heb de game alleen op easy uitgespeeld, dus ik heb volgens mij niet zoveel unlocks.
Ik geloof dat het standaard is, maar kan geen kwaad even al je games er op te gooien.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb wel PSN maar weet niet van die optie of ik die aan heb staan.
Oke, top thanks.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat het standaard is, maar kan geen kwaad even al je games er op te gooien.
gewoon optie knop drukken op een game in je lijst en dan staat het wel ergens.
Na wat gezeik afgelopen jaar, en nieuwe HDD in m'n PS4 kan ik be-amen dat cloud een stuk makkelijker is.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Als je PSN hebt staan al je saves in de cloud, zo niet kan je het handmatig nog altijd even doen om er zeker van te zijn.
Als je geen PSN hebt, moet je met usb stickjes gaan werken, en dat klinkt als moeite
De makkelijkste methode is om beide Playstations op jouw switch aan te sluiten met een kabel.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje, heb PS4 launch model en net een Ps4 Pro besteld. Is het lastig om alles van mijn oude PS4 op de nieuwe te krijgen? ik zou graag niets willen verliezen namelijk aan savegames etc.
Hey man dankje! ik heb inderdaad nog even gegoogled en er is een uitleg met plaatjes die eigenlijk bovenstaande zegt inderdaad. Schijnt redelijk automatisch en simpel te gaan.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:15 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
De makkelijkste methode is om beide Playstations op jouw switch aan te sluiten met een kabel.
Dan kan je via jouw netwerk alles van de ene naar de andere playstation pompen.
In het settings menu kan je de optie vinden voor het kopiëren.
In ongeveer 45 minuten kan je ongeveer 500Gb aan data overpompen.
Voor precieze instructies kan je even googelen naar de uitleg van de procedure.
Nicequote:Op woensdag 1 november 2017 11:30 schreef Cryothic het volgende:
Overigens:
https://blog.eu.playstati(...)n-playstation-store/
Hier zitten leuke deals tussen. Ik was dus al tijden aan het plannen om Worms een keer te kopen. Nu van 30 naar 10 euro. De Anniversary Edition van 40 naar 14...
heb Bound al maar wel mooi om weer een VR titel in de plus te zienquote:Op woensdag 1 november 2017 12:29 schreef DKUp het volgende:
Volgens de geruchten zijn Worms Battlegrounds en Bound de PS Plus van november.
Vandaag waarschijnlijk de officiële aankondiging.
Tof. Dat zal dan de eerste keer zijn dat ik daadwerkelijk wat met die titels doe. Wormsquote:Op woensdag 1 november 2017 12:29 schreef DKUp het volgende:
Volgens de geruchten zijn Worms Battlegrounds en Bound de PS Plus van november.
Meh, Worms was leuk op een 486, maar het leuke is er wel af inmiddels.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:42 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tof. Dat zal dan de eerste keer zijn dat ik daadwerkelijk wat met die titels doe. Worms
quote:Op woensdag 1 november 2017 12:45 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Meh, Worms was leuk op een 486, maar het leuke is er wel af inmiddels.
Dan haal ik liever W.M.D. die nu voor 10 euro in de aanbieding is idd.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:50 schreef 2dope het volgende:
[..]Worms blijft altijd goud, heerlijke partygame. Battlegrounds vond ik niet het meest geslaagde deel met die classes, maar sowieso vermakelijk. De nieuwste, W.M.D., is wel echt weer een pareltje.
Dat begin met Mia is al een drama..quote:Op woensdag 1 november 2017 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Circular saw en beide defense items. Die hebben wel geholpen erbij.
Gaat best rap ook, na de procedure heb je letterlijk een 1-op-1 kopie van je oude systeem.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey man dankje! ik heb inderdaad nog even gegoogled en er is een uitleg met plaatjes die eigenlijk bovenstaande zegt inderdaad. Schijnt redelijk automatisch en simpel te gaan.
Ik ben daar denk ik 10+ keer dood gegaan.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:51 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat begin met Mia is al een drama..
Was ook al ontkracht omdat volgens dat gerucht that's you nogsteeds er bij stond wat niet kan.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:29 schreef DKUp het volgende:
Volgens de geruchten zijn Worms Battlegrounds en Bound de PS Plus-titels van november.
Ik wacht ook keurig even de aankondiging afquote:Op woensdag 1 november 2017 12:29 schreef DKUp het volgende:
Volgens de geruchten zijn Worms Battlegrounds en Bound de PS Plus-titels van november.
Ik vind het nog steeds leuk. Zeker hotseatquote:Op woensdag 1 november 2017 12:45 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Maar, That's You bleef toch ook nog even?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:39 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Was ook al ontkracht omdat volgens dat gerucht that's you nogsteeds er bij stond wat niet kan.
Hoop in iedergeval dat het geen Worms en bound wordt.
Begin maar vast.. 9/10 keer klopt het!quote:Op woensdag 1 november 2017 15:52 schreef dud0r het volgende:
Waar blijft die aankondiging.? Ik wil weten of ik moet zeiken dat het stomme spelletjes zijn of niet.
Mario Party op de Wiiquote:Op woensdag 1 november 2017 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Thats You is nog best grappig als partygame.
Maar hopelijk komt er nog ooit een écht goede partygame. Zoals Mario Party.
Probleem van Jackbox is dat er maar een paar per pakket leuk zijn.. En los zijn ze tyfus duurquote:Op woensdag 1 november 2017 16:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja wellicht ooit maar die Jackbox Party Box kopen ofzo.
Ik vind PS VR echt om te kotsen.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:30 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb Bound al maar wel mooi om weer een VR titel in de plus te zien
Geen idee wat het percentage is maar er zijn meer dan een miljoen units verkocht.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:34 schreef Haushofer het volgende:
Weet iemand hoeveel % ongeveer van de PS4 bezitters eigenlijk VR heeft? Ken zelf eigenlijk niemand
quote:Op woensdag 1 november 2017 16:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind PS VR echt om te kotsen.
1,5% dus.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:53 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Geen idee wat het percentage is maar er zijn meer dan een miljoen units verkocht.
Hier in het forum zitten een aantal PSVR bezitters, waaronder ikzelf.
In mijn eigen vriendenkring ben ik tot nu toe de enige maar een van mijn maten is over de streep en gaat hem ook kopen.
Is dat een methode om VR te leren zonder ziek te worden of moet ik voortaan altijd pillen slikken voor het gamen?quote:
Volgens de geruchtenmolen wordt Worms Battlegrounds een van de oktober PS+ games.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:50 schreef 2dope het volgende:
[..]Worms blijft altijd goud, heerlijke partygame. Battlegrounds vond ik niet het meest geslaagde deel met die classes, maar sowieso vermakelijk. De nieuwste, W.M.D., is wel echt weer een pareltje.
Zelf heb ik amper bij een game last van motion sickness gehad.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is dat een methode om VR te leren zonder ziek te worden of moet ik voortaan altijd pillen slikken voor het gamen?
quote:
Alle fysieke spellen van november op de PS4:quote:Op woensdag 1 november 2017 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Bagger maand
In November voor de rest wel zwaar spange spellen die uit komen?
Broken Sword 5quote:Op woensdag 1 november 2017 18:04 schreef Jimbo het volgende:
Worms Battlegrounds (PS4)
Bound (PS4/PS VR)
Until Dawn: Rush of Blood (PS Plus bonus – PS VR Required)
That’s You! (PS Plus bonus – PlayLink)
R-Type Dimensions (PS3)
Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic (PS3)
Dungeon Punks (PS Vita & PS4)
Broken Sword 5: The Serpent’s Curse [Ep. 1 & 2] (PS Vita)
Ik baal er ook al van..quote:Op woensdag 1 november 2017 18:07 schreef DKUp het volgende:
Until Dawn VR doet natuurlijk niet mee met de inruilactie......
Meh. Dan maar Outcast en ... nee dat was het wel :’)quote:Op woensdag 1 november 2017 18:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alle fysieke spellen van november op de PS4:
.hack//G.U. - Last Recode
COD WW2
Sonic Forces
Max The Curse of Brotherhood
Need for Speed Payback
De Sims 4
L.A. Noire
Farming Simulator 17
Road Rage
Lego Marvel Super Heroes 2
Skyrim VR (PS VR)
Star Wars Battlefront 2
Hidden Agenda, Singstar Celebration, Knowledge is Power (Playlink)
The Inpatient (PS VR)
Black Mirror
Outcast Second Contact
Twijfel nog even.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ga je nog voor Need for Speed Payback?
Volgend jaar heel cheap natuurlijk, want EA....quote:Op woensdag 1 november 2017 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Twijfel nog even.
Schat in dat die ook op de PC komt? Dus dan doe ik hem daar wel op spelen (in 2018 pas)
tientje, primaquote:Op woensdag 1 november 2017 18:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgend jaar heel cheap natuurlijk, want EA....
Outlastquote:Op woensdag 1 november 2017 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
Outlast is toch wel heel erg gaaf zeg
Is ie geflopt?quote:Op woensdag 1 november 2017 21:48 schreef DKUp het volgende:
Gran Turismo Sport is bij Intertoys al ¤45,-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Heb em nog op de ps1 gespeeldquote:Op woensdag 1 november 2017 12:45 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ok. Ikzelf voel nog totaal geen behoefte, maar misschien dat ik nog niet de juiste games heb gespeeld.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:53 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Geen idee wat het percentage is maar er zijn meer dan een miljoen units verkocht.
Hier in het forum zitten een aantal PSVR bezitters, waaronder ikzelf.
In mijn eigen vriendenkring ben ik tot nu toe de enige maar een van mijn maten is over de streep en gaat hem ook kopen.
was die al uit?quote:
Ik heb er éen en ik heb hem drie keer opgehad sinds december ofzo.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ok. Ikzelf voel nog totaal geen behoefte, maar misschien dat ik nog niet de juiste games heb gespeeld.
Volgens mij niet, maar wel grappig om te zien binnen twee weken.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2017 21:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
Playstation VR is een flop
ik wacht wel op een betere bril (gokje, pas met ps5). Te veel raster naar mijn zin. Maar he, het is beter dan hololens met een prijskaartje x10. Hopelijk is een volgende VR versie backwards compatible met de games.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Twee of drie levels volgens mij op het moment. Maar ik doe wel eerst alle side quests van mijn level en dan pas de main questsquote:Op donderdag 2 november 2017 09:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb met AC: Origins wel hetzelfde als met Horizon: Zero Dawn; te snel levelen. Ik moet mezelf dwingen om de main quests te doen omdat ik er nu al zo'n 5 levels boven zit.
Heeft iedereen dat?
Valt nog mee dusquote:Op donderdag 2 november 2017 09:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twee of drie levels volgens mij op het moment. Maar ik doe wel eerst alle side quests van mijn level en dan pas de main quests.
Buiten Siwa begint het spel echt, locaties worden mooier en de vijanden zijn wat moeilijker.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt nog mee dus.
Gister voor het eerst buiten de startzone gekomen. Ik zag een driehoekje in de verte in het nieuwe gebied. Piramides. Magisch moment na een barre tocht door de woestijn.
Ik ben erg benieuwdquote:Op donderdag 2 november 2017 09:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten Siwa begint het spel echt, locaties worden mooier en de vijanden zijn wat moeilijker.
Haha ja hebt echt exact hetzelfde. Gister ff main quest gedaan en dat was veel te makkelijk...quote:Op donderdag 2 november 2017 09:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb met AC: Origins wel hetzelfde als met Horizon: Zero Dawn; te snel levelen. Ik moet mezelf dwingen om de main quests te doen omdat ik er nu al zo'n 5 levels boven zit.
Heeft iedereen dat?
quote:AC Origins Update 1.03
Quest
-Improved various cinematic transitions
-Improved level of detail during several cinematic sequences
-Fixed issue with the interaction with NPC's the Cat and Mouse quest
-Fixed out bound issues in Present Day
Gameplay
-Added parry ability to Aya playable character
-Improved playable character, NPC's, and animal navigation
-Balanced damages when executing an Overpower Chain Throw
-Prevented sandstorm from appearing over water
-Prevented performing Overpower ability on allies
-Prevented playable character from changing stance during dialogue scenes
-Fixed various issues with the playable character being stick in overheat stance, in haystack, or in the world geometry under certain circumstances
-Fixed issue preventing players from picking up arrows in certain circumstances
-Fixed issue preventing players from interacting with loot bags dropped inside cages
-Fixed issue where screen would briefly turn black when entering plause menu in Stone Circle activity
-Fixed issue where the thrown weapon could sometimes not hit the intended enemy when using the Overpower Chain Throw ability
-Fixed issue with Critical attack ability where playable character could sometimes not reach his target
-Fixed issue with caged lions attacks not dealing any damage
-Fixed issue with Ledge assassination on sleeping enemies
-Fixed issue with Sickle swords, heavy blunt & scepter classes not able transition from Charged heavy attack to Charged light attack
-Fixed visual effect on Sickle sword's charged light attack
-Fixed issue where arrows could sometimes not hit a moving enemy when locked on him
-Fixed some inconsistencies when using the Parry ability with Sickle swords
-Fixed weapon rotation when releasing a Charged heavy attack
-Fixed camera movement when being on a to an enemy
-Fixed issue where the playable character could lose health when parrying
-Fixed issue with Captains throwing knives not dealing damage
User interface
-Added back button icon to locked menu pages
-Added category filters in the gear page of the store
-Added a completed activity panel to some activity location
-Added indication of the currently equipped gear in the shop upgrade menu
-Added a hold gauge to Follow Road input representation
-Improved Photo mode grid to follow Rule of Thirds principle
-Improved the loot icon when purchasing a Heka Chest
-Reduced text size in Arena wave display to prevent display issues in some languages
-Disabled photo mode when in Stone Circles
-Disabled critical messages when in Photo mode
-Fixed some critical messages from appearing even if HUD is set to minimal
-Fixed health bar display when aiming at Ptolemaic Champions
-Fixed mission Quest icon in Daily Quest
-Fixed issue preventing research folders from opening in Present Day menu
-Fixed material icons display when deploying Senu
-Fixed ellipsis glyph in Japanese, Korean, and Traditional Chinese fonts
-Fixed various visual and functionality, menu issues
Graphics & Audio
-Added HDR TV Support
System
-Improved stability and performance
VR supportquote:Op donderdag 2 november 2017 11:40 schreef DKUp het volgende:
Ik ben wel weer benieuwd naar de volgende grote update van No Man’s Sky
Zit er weer iets aan te komen?quote:Op donderdag 2 november 2017 11:40 schreef DKUp het volgende:
Ik ben wel weer benieuwd naar de volgende grote update van No Man’s Sky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |