Misschien denken ze dat Bayern een kijkcijferkanon is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:32 schreef Tagliano het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom deze wedstrijd uitgezonden wordt
Wie weet hebben ze wel een BN'er gestrikt die heel veel met Celtic heeft!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat Bayern een kijkcijferkanon is.
Omdat Brendan Rodgers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:32 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat Bayern een kijkcijferkanon is.
gewoon lekker genieten van Robben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:32 schreef Tagliano het volgende:
omdat hij heel makkelie te regelen isquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:13 schreef Coco. het volgende:
Waarom mag Makkelie eigenlijk een CL wedstrijd fluiten?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
omdat hij heel makkelie te regelen is
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
genieten om duitse goals
tuig
[ afbeelding ]
Roma is leukerquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:22 schreef Coco. het volgende:
Toch best een aardige wedstrijd, ik snap die haters niet zo.
Ik kijk die hele wedstrijd niet lol PRANKquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt schakel ik gelijk over.
Ben ik er dan toch ingetuind?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kijk die hele wedstrijd niet lol PRANK
Hahahaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
feyenoord had in deze pool heel wat punten kunnen halen
Aanknopingspunten wellicht. We domineerde maar de tegengoals vielen op de verkeerde momenten (lol)quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
feyenoord had in deze pool heel wat punten kunnen halen
Je had het altijd al geweten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wil het net nog tiepen
doelpunt van celtic komt eraan
maar ja te laat
Ok klaasquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een aansteller zeg die goser
doorvoetballen
En het vrouwenvoetbal dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:21 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij mag je niet al bloedend door voetballen maar ik kan het mis hebben
Wat je zegt kloptquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:21 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij mag je niet al bloedend door voetballen maar ik kan het mis hebben
Wat zou jij doen klaasquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom gaan die gasten klappen in de studio
wat een schertsvertoning
gewoon nietsquote:
Ze zouden je floormanager moeten makenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon niets
waarom moeten mensen in die studio gaan klappen bij een wedstrijd van duitsers tegen schotten
als max een race wint en er wordt daarvoor geklapt in de studio vind ik het logisch
dit slaat allemaal nergens op..het wordt steeds gekker op de tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |