abonnement Unibet Coolblue
pi_176732086
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Feit is wel dat er veel nazikopstukken naar Argentinië en omliggende landen zijn gevlucht en de meeste hebben niet gewacht op de val van het rijk.
Dat klopt.

Maar Hitler zelf? Hoe zien mensen dat voor zich vraag ik me dan af. Waarom zou Hitler überhaupt verder hebben willen leven met de ondergang van Nazi-Duitsland.
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:53:54 #127
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_176732219
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Feit is wel dat er veel nazikopstukken naar Argentinië en omliggende landen zijn gevlucht en de meeste hebben niet gewacht op de val van het rijk.
Er zijn er ook veel in dienst gekomen van de Russen, van de Amerikanen, er zijn er veel vermoord, er hebben er veel zelfmoord gepleegd en er zijn er veel in eigen land of in buurlanden ondergedoken... En nou?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:56:26 #128
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_176732252
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:12 schreef 2thmx het volgende:
Zijn er nooit menselijke resten van 't ventje gevonden dan, in z'n bunkertje?
Volgens bronnen hebben de russen die verstopt.
Ooit een zoektocht er na leverde negatief bewijs op van de resten die werden gevonden maar ze waren niet helemaal zeker ervan of dat de juiste plek was.

Overigens is er volgens mij op 1 van de Discoveries (of Nat Geo of History) een show over het vinden van Hitler met allerlei theorien. Best vermakelijke tv, niet meer en niet minder dan dat.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:04:31 #129
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_176732372
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:43 schreef Somberling het volgende:

[..]

Dat klopt.

Maar Hitler zelf? Hoe zien mensen dat voor zich vraag ik me dan af. Waarom zou Hitler überhaupt verder hebben willen leven met de ondergang van Nazi-Duitsland.
Ja eerlijk gezegd kun je dat bij alles wat die man deed wel zeggen :D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:09:36 #130
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_176732457
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Jawel. Zijn gebit waaraan hij is geverifieerd.
Nee bleek niet van hem te zijn na analyse.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_176733758
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:09 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nee bleek niet van hem te zijn na analyse.
Bron?
  donderdag 25 januari 2018 @ 11:27:05 #132
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_176734473
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Bron?
Heb dat een keer in zo'n tv programma gezien.
Ik zal eens kijken of ik het kan vinden

[edit]
Misschien verwarde ik het hier mee https://www.theguardian.c(...)icide-skull-fragment
(was al een tijd terug)

[ Bericht 20% gewijzigd door nils7 op 25-01-2018 11:37:13 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_176734883
Klinkt nogal als onzin. Die foto ziet er ook niet heel erg realistisch uit.
  donderdag 25 januari 2018 @ 11:59:17 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176735170
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:25 schreef ChronoVisor het volgende:
Onze hele geschiedenis is fake. Dit is nog maar het topje van de ijsberg.
Dit.

Toch wel grappig te zien dat mensen hier zo hard tegenin gaan terwijl de bewijzen er echt niet om liegen in deze. En waar is de voorheen voor waar aangenomen geschiedenis op gebaseerd? Een kaakbot. Thats it.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176736208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

En dan ook vrolijk poseert voor foto's.
Hitler was sowieso 56 aan het eind van '45 en volgens vele bronnen was hij tegen het eind van de oorlog wel zo'n beetje mentaal op door het hele verhaal icm diverse drugs die 'm opgepept hielden.

Ik wil nog best aannemen dat een 56-jarige man naar Argeninie zou willen. Als hij daar een teruggetrokken bestaan zou willen lijden is dat nog wel ergens in het grijze gebied te plaatsen.

Maar waar het echt belachelijk wordt is dat die foto's een jongere, frisse en werkende "Hitler" laten zien. En dat er niemand icm de populariteit van die snor in die tijd nu denkt dat dat ook net zo goed een willekeurige ander kan zijn. Zo is ook niet iedereen met een Hipsterbaard tegenwoordig een bewuste kopie van een bekende met een hipsterbaard. Het is allemaal niet zo verdacht en vreemd.
  donderdag 25 januari 2018 @ 13:07:46 #136
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_176736467
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 12:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hitler was sowieso 56 aan het eind van '45 en volgens vele bronnen was hij tegen het eind van de oorlog wel zo'n beetje mentaal op door het hele verhaal icm diverse drugs die 'm opgepept hielden.

Ik wil nog best aannemen dat een 56-jarige man naar Argeninie zou willen. Als hij daar een teruggetrokken bestaan zou willen lijden is dat nog wel ergens in het grijze gebied te plaatsen.

Maar waar het echt belachelijk wordt is dat die foto's een jongere, frisse en werkende "Hitler" laten zien. En dat er niemand icm de populariteit van die snor in die tijd nu denkt dat dat ook net zo goed een willekeurige ander kan zijn. Zo is ook niet iedereen met een Hipsterbaard tegenwoordig een bewuste kopie van een bekende met een hipsterbaard. Het is allemaal niet zo verdacht en vreemd.
Ook dat er mensen denken dat die Argentijnen allemaal achterlijk zijn en niet weten wie Hitler was. Misschien de achterlijke boertjes niet, maar in steden zijn genoeg mensen die wat wereldwijzer zijn. En in de steden heb je ook meer kans op aanwezigheid van joden, en die weten allemaal wie Hitler was.

Als Hitler al die moeite had gedaan om per vliegtuig of u-boot helemaal naar Z-Amerika te komen (wat waarschijnlijk een flinke operatie geweest zal zijn), dan lijkt mij een flinke make over ook van toepassing.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_176736799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:07 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ook dat er mensen denken dat die Argentijnen allemaal achterlijk zijn en niet weten wie Hitler was. Misschien de achterlijke boertjes niet, maar in steden zijn genoeg mensen die wat wereldwijzer zijn. En in de steden heb je ook meer kans op aanwezigheid van joden, en die weten allemaal wie Hitler was.

Als Hitler al die moeite had gedaan om per vliegtuig of u-boot helemaal naar Z-Amerika te komen (wat waarschijnlijk een flinke operatie geweest zal zijn), dan lijkt mij een flinke make over ook van toepassing.
Dat er ook nog bij. De Joden daar zouden zeker op scherp staan.

Het effect na WO2 was wel dat de betreffende Chaplin-snor zo langzamerhand aan populariteit afnam maar dat is met mode en stijlen altijd zo gegaan. Chaplin zelf liet 'm als trendsetter ook varen.

De man op de foto's was waarschijnlijk gewoon een John of laat het desnoods een Duitser zijn, Maar net zoals nu steekt er weleens een enkele Gringo de kop op in Zuid-Amerika en de Noord-Amerikanen die in '45 en daarna de snor nog droegen, hadden gegarandeerd Chaplin als voorbeeld. Als je destijds als buitenlander in Zuid-Amerika werkte kreeg je qua nieuws waarschijnlijk ook weer niet zoveel mee over Europa voor zover een gewone Amerikaan daar al oren naar had. Nu met het internet is dat allemaal anders, dus er hing daar helemaal nog geen heet ijzer aan dat type snor opzich. Dat is geleidelijk veranderd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 25-01-2018 13:31:50 ]
  donderdag 25 januari 2018 @ 13:34:11 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176737001
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176742403
De 2e wereldoorlog is een goudmijn voor sommige mensen.
pi_176749202
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:16 schreef rareman1 het volgende:
De 2e wereldoorlog is een goudmijn voor sommige mensen.
Ik gunde dat ik de trein vond met al dat goud, misschien ligt A er wel in te baden?
pi_176750234
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:10 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik gunde dat ik de trein vond met al dat goud, misschien ligt A er wel in te baden?
Misschien of iemand anders.
pi_176750314
De titel klopt niet, iedereen weet dat Hitler naar Nederland vertrok en hier als vluchteling gewoon een sociale huurwoning aangeboden kreeg.
pi_176750487
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:50 schreef luxerobots het volgende:
De titel klopt niet, iedereen weet dat Hitler naar Nederland vertrok en hier als vluchteling gewoon een sociale huurwoning aangeboden kreeg.
_O-
pi_176751162
Spit deze pagina maar eens door, en als het je niet aanstaat is het nepnieuws.

https://gerard1945.wordpress.com/category/tweede-wereldoorlog/
pi_176751496
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:46 schreef john2406 het volgende:
Spit deze pagina maar eens door, en als het je niet aanstaat is het nepnieuws.

https://gerard1945.wordpress.com/category/tweede-wereldoorlog/
Het is niet zo verwonderlijk.

Hitler was in de eerste plaats een staatshoofd, en men wilde diplomatiek met staatshoofden omgaan.
In de periode dat de wereld lucht kreeg van de jodendeportaties en systematische uitroeiing werd hij pas als een beest neergezet. Dat was de druppel. Dat er rond 1940 anders tegen 'm aangekeken werd dan in 1945 is vrij universeel. Als men in 1945 met Hitler aan het voetjevrijen geweest zou zijn, zou het wel schandalig geweest zijn.

Het is vaak een beetje 't probleem van iets bekijken met de ogen van deze generatie, Hitler heeft een periode gehad waarin men het wel ok vond allemaal en waarin op z'n minst de kat uit de boom werd gekeken door de wereld.
pi_176751510
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is niet zo verwonderlijk.

Hitler was in de eerste plaats een staatshoofd, en men wilde diplomatiek met staatshoofden omgaan.
In de periode dat de wereld lucht kreeg van de jodendeportaties en systematische uitroeiing werd hij pas als een beest neergezet. Dat was de druppel. Dat er rond 1940 anders tegen 'm aangekeken werd dan in 1945 is vrij universeel. Als men in 1945 met Hitler aan het voetjevrijen geweest zou zijn, zou het wel schandalig geweest zijn.
Spit hem nou eens door dacht dat er ook ergens iets stond van deze naar de USA CIA maar weet niet meer of het deze pagina was, en ik geloof niks voordat ik ook maar iets in handen heb.
Verwacht het ook van jullie het is maar iets achteraf geschreven, voor mij.
pi_176752567
Er is veel onzin te vinden of dingen die niet compleet zijn. Wees dus kritisch en neem niet alles over omdat het er staat maar onderzoek het als je er interesse in hebt.
Liedjes kunnen daarmee helpen. Bij sommige liedjes is het duidelijk wat er in mensen omgaat bij de ander wat minder maar het punt is onderzoek het.
Een voorbeeld en Misschien interessant;



Nee ik ben geen NSB'er SS'er of wat dan ook gewoon een nieuwsgierig iemand.
pi_176763332
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 06:59 schreef rareman1 het volgende:
Er is veel onzin te vinden of dingen die niet compleet zijn. Wees dus kritisch en neem niet alles over omdat het er staat maar onderzoek het als je er interesse in hebt.
Liedjes kunnen daarmee helpen. Bij sommige liedjes is het duidelijk wat er in mensen omgaat bij de ander wat minder maar het punt is onderzoek het.
Een voorbeeld en Misschien interessant;



Nee ik ben geen NSB'er SS'er of wat dan ook gewoon een nieuwsgierig iemand.
que?
pi_176764737
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

que?
Ik ben meer geïnteresseerd in de waarheid dan goed vs slecht.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 19:42:54 #150
164607 sc00p
D66-rechter
pi_176764803
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hitler was de good guy,

Waar zie je zoiets nog tegenwoordig?

Iedereen kon hem dood schieten maar dat deden ze niet, De Duitsers hielden oprecht van hun Führer.

Als Rutte zoiets zou doen dan zou hij bekogeld worden met rotte eieren.

Kanker, gast.
Ik ook, bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')