quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:47 schreef Frandderouw het volgende:
Nieuwe FNC,Ik ken deze zaak. Ben er klant geweest. Grappig om nu de keiharde cijfers te zien. Maar tegen 3,99% netto en een dalende omzet ga ik niet instappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die me wel kan uitleggen waarom deze A+ tegen 3,99% netto is? :-(
Hoe hard de cijfers zijn vraag ik mij af. In 2016 heeft de man geleefd van de lucht en ook nog eens ¤ 8.000 in de zaak gestopt om het EV van minus ¤ 71.433 om te zetten in minus ¤ 792? De schulden van dik 2 ton zullen wel hard zijn!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:11 schreef FINONAF het volgende:
[..]
Ik ken deze zaak. Ben er klant geweest. Grappig om nu de keiharde cijfers te zien. Maar tegen 3,99% netto en een dalende omzet ga ik niet instappen.
Hij is er weer!!quote:Op woensdag 1 november 2017 06:45 schreef dubbeltjez het volgende:
de Twino site is nog steeds onbereikbaar
quote:Beste investeerders, vandaag hebben wij de bevestiging ontvangen dat de installateur van Dutch Indoor Surf het restant van de crowdfunding (90k) gaat aanvullen. Dit onder dezelfde voorwaarden als de huidige investeerders. Het betreft CeC Bouw uit Eindhoven. CeC is een consortium van BMV, STB en KR totaaltechniek. Deze bouwkundige en installatietechnische aannemers hebben zich verenigd voor het realiseren en exploiteren van circulair vastgoed. Circulair bouwen gaat dieper in op duurzaamheid en richt zich op hergebruik en recycling van materialen. Op dit moment worden de afspraken geformaliseerd. Het is in ieder geval goed nieuws voor Nicole en Orpheo Sabajo, die hun dromen kunnen gaan voortzetten. Deze reactie is ook als 'update' bij het project gezet.
Als het een eenmanszaak is, kan het geen r/c directie zijn en voorraad en debiteuren lijkt evenmin aan de orde, dus dan zou het alleen liquide middelen kunnen zijn. Duidt er misschien op dat het een heel winstgevende zaak is/was, maar eigenlijk is het raar.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:14 schreef Gijsbertus het volgende:
Gisteravond idd veel mailtjes van FNC met nieuwe projecten.
Bakkerij en shoarmazaak spreken mij wel aan.
Bij laatstgenoemde is het wel lastig in te schatten hoe het over te nemen bedrijf het doet, aangezien je de cijfers van het huidige bedrijf ziet.
Wel een erg hoge vlottende activa. Hebben ze voor 80k shoarma op voorraad?
Ik vrees het ook. Aan de andere kant is het misschien wel een verbetering voor mensen (zoals ik), die normaal gesproken tijdens kantooruren eigenlijk geen kans hebben, omdat het moeilijk is om vaak genoeg online te zijn om een investeringsbeslissing te kunnen nemen. Ik ben vaak te laat voor de goeie projecten. En ik weiger blind te investeren. Misschien zijn er wel 'lotgenoten'?quote:Op woensdag 1 november 2017 08:32 schreef crowdiefunder het volgende:
Vanaf vandaag worden alle projecten op gve 48 uur voorgepubliceerd. Dat wordt handen bij de knoppen en een website die plat gaat op het moment dat iets dan live voor investeren gaat.
De kans is dan klein dat je 48 uur later wel online bent of niet... Goede projecten zal je dan nog steeds missenquote:Op woensdag 1 november 2017 09:52 schreef ingH het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Aan de andere kant is het misschien wel een verbetering voor mensen (zoals ik), die normaal gesproken tijdens kantooruren eigenlijk geen kans hebben, omdat het moeilijk is om vaak genoeg online te zijn om een investeringsbeslissing te kunnen nemen. Ik ben vaak te laat voor de goeie projecten. En ik weiger blind te investeren. Misschien zijn er wel 'lotgenoten'?
Precies, dit is een slechte oplossing. Beter was geweest een knop zoals bij CCF/IVM waarmee je heel simpel een investering ongedaan kunt maken. Dan kun je ook rustig je investering nog eens goed heroverwegen.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:58 schreef djh77 het volgende:
[..]
De kans is dan klein dat je 48 uur later wel online bent of niet... Goede projecten zal je dan nog steeds missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |