Ja klopt.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:44 schreef Mylene het volgende:
Chelsea corrigeerde haar moeder toch een keer toen die deed voorkomen alsof Cole Aubree nieuwe vader zou worden. Dat vond ze helemaal niet leuk.
Iedereen maakt fouten. Ik weet het, ik zou ook niet graag willen dat mijn kind bij iemand is die het wel eens in gevaar zou kunnen brengen. Adam is niet zo'n safe driver.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
don't shoot the messenger
maar moet wel zeggen, tis niet dat hij ze geen stof tot afkraken heeft gegeven de afgelopen jaren; meerdere keren rijden onder invloed, meerdere contactverbod voor (ex)vriendinnen, geen kinderalimentatie betalen, niet houden afspraken mbt bezoekregeling en afgelopen jaar is er oa meth in z'n bloed gevonden
dus tja
Naamwijziging heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap ook niet zo goed wat het beroep, t inkomen en de alimentatieregeling van opa en oma met de naamswijziging te maken hebben
over afkraken gesproken...quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten. Ik weet het, ik zou ook niet graag willen dat mijn kind bij iemand is die het wel eens in gevaar zou kunnen brengen. Adam is niet zo'n safe driver.
Aan de andere kant heeft Chelsea wel een (paar) keer aangegeven dat zij zou willen dat Adam gewoon uit hun leven verdwijnt. Gewoon weggaat.
Ik vind dat wel bot he? Ze was immers zelf bij de daad aanwezig. Zij heeft Adam uitgekozen, niemand anders. Voor jou fout moet je jouw kind niet straffen. Het is en blijft haar vader.
Hun TV stof raakt ook wel een beetje op. Iemand zei het al. Ze zijn saai en MTV zou wel eens met hun kunnen stoppen. Nu babbelt ze negatief over Adam om wat te kunnen airen. Wat moet dat kind straks wel niet denken als het ziet wat er allemaal over haar vader de wereld in werd gegooid?
[..]
Naamwijziging heeft er niks mee te maken.
Ze weten het beide zogenaamd beter en willen allebei Adam de les lezen terwijl hun eigen huwelijk een mislukking is gebleken.
Misschien hebben ze zichwel wel de laan uit gevochten voor de verdeling van alle gezamenlijke hebben en houden, kinder en partneralimentatie. Dat huis van die moeder is niet de lucht uit komen vallen.
Ja, hij was er vaker toen hij met Taylor had, maar toen dat over was, kwam hij nergens meer opdagen zo ongeveer.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
We hebben toch ook wel een paar keer gelegenheden gezien waar Adam er had moeten zijn maar er niet was? Hetzij logisch dat hij iets liet horen of kwam opdagen (Verjaardag oid) of een gelegenheid waar hij had toegezegd te zullen komen, maar niet kwam...
komt ook voor een groot deel doordat michael voor haar door t stof gaat om haar maar niet boos te maken, meer nog dan dat debra dat doetquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom gaat Farrah toch met Debra op vakantie?? Dat is vragen om moeilijkheden.
Haar relatie met Michael is trouwens wel met sprongen vooruit gegaan en ze kan het goed met Amy vinden blijkbaar.
Klopt maar nu zie je dat niet meer echt. Het lijkt gewoon wel op een soort van normaal contact.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
komt ook voor een groot deel doordat michael voor haar door t stof gaat om haar maar niet boos te maken, meer nog dan dat debra dat doet
Stukje roddel + filmpje erbij is misschien wel leukquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:14 schreef DonnaRush het volgende:
Ook Catelynn heeft een miskraam gehad. In november 2017, vlak voordat ze naar die treatment facility ging waar ze nu weer is.
Haha. Ik kreeg gisteren geen link erbij mobiel. En toen maar gaan slapenquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:39 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Stukje roddel + filmpje erbij is misschien wel leuk![]()
http://starcasm.net/archives/383573
Ik kreeg gisteravond op mijn mobiel een youtube pop-up dat Javi iets geflikt zou hebben bij Kailyn in court, maar per ongeluk weggekliktquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha. Ik kreeg gisteren geen link erbij mobiel. En toen maar gaan slapen
Dit was mijn bron; http://www.theashleysreal(...)e-preview-exclusive/
Hmmmm, nee geen idee. Ik weet alleen dat Kailyn nu in Miami is omdat ze een booblift en liposuctie zou gaan doen bij Dr. Miami, maar daar heeft ze vanaf gezien. Ze heeft besloten om een personal trainer te nemen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteravond op mijn mobiel een youtube pop-up dat Javi iets geflikt zou hebben bij Kailyn in court, maar per ongeluk weggeklikten kan niet vinden. Weet jij misschien wat het is?
Ja, dat las ik ook.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:54 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hmmmm, nee geen idee. Ik weet alleen dat Kailyn nu in Miami is omdat ze een booblift en liposuctie zou gaan doen bij Dr. Miami, maar daar heeft ze vanaf gezien. Ze heeft besloten om een personal trainer te nemen.
Ik ga eens even speuren.
Ja idd, zit ook vaak in die dingen die Jenelle en Amber en Maci plaatsen. Stomme clickbaits.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook.
Meer kon ik ook niet vinden.
Misschien gewoon weer zo'n nep bericht, die heb je veel op youtube.
Of dat het onderwerp heel anders is dan de titel
Radar Online heeft er ook een handje van, blijkt het om een vriendin of familielid te gaan, geen Teen Mom sterren zoals wordt gesuggereerd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook.
Meer kon ik ook niet vinden.
Misschien gewoon weer zo'n nep bericht, die heb je veel op youtube.
Of dat het onderwerp heel anders is dan de titel
Om daar op aan te sluiten:quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:54 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hmmmm, nee geen idee. Ik weet alleen dat Kailyn nu in Miami is omdat ze een booblift en liposuctie zou gaan doen bij Dr. Miami, maar daar heeft ze vanaf gezien. Ze heeft besloten om een personal trainer te nemen.
Ik ga eens even speuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |