Sta inmiddels op plek 2500 in de wachtrij. Mensen al ervaringen met dit platform?quote:Altijd gratis thuisbezorgd
We hebben geen dure winkels, maar vriendelijke elektrische autootjes. Daardoor rekenen wij geen kosten voor de bezorging.
Alle boodschappen, Laagste prijs
Picnic is een volledige supermarkt waar je alle boodschappen kunt bestellen. Tegen de laagste prijs!
Nooit wachten op je boodschappen
Wij hebben korte, handige bezorgmomenten en met de Picnic-app kun je exact zien hoe laat wij voor je deur staan.
Dit is volgens mij omdat ze op de dag dat jij je bestelling plaatst, Picnic gaat bestellen bij de leverancier.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 07:42 schreef langverhaal het volgende:
Zeker de moeite waard. Lage prijzen, perfect bezorgd. Koel spul is gewoon koel en vries bevroren. Ze leveren alles netjes in tasjes bij je voordeur. Lege flessen worden retour genomen. Oja en in de app zie je tot op de minuut hoe laat ze aan je deur staan. Wat mij betreft een prima zaak. Één verbeterpunt: je kan nog niet kiezen voor bezorging op dezelfde dag. Maar daar wordt aan gewerkt. Klantenservice is trouwens ook prima. (via Whatsapp)
'de normale computer' is toch verleden tijd?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:22 schreef borbit het volgende:
Beetje suf het lijkt alsof je een app nodig hebt om te bestellen. Zou ook gewoon vanaf een normale computer moeten kunnen. Als je dan online boodschappen doet, wat me best relaxed lijkt. Doe je dat toch vanuit thuis lijkt me? Niet terwijl je aan het fietsen bent.
Bluestacks. Kun je alle apps in draaien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:22 schreef borbit het volgende:
Beetje suf het lijkt alsof je een app nodig hebt om te bestellen. Zou ook gewoon vanaf een normale computer moeten kunnen. Als je dan online boodschappen doet, wat me best relaxed lijkt. Doe je dat toch vanuit thuis lijkt me? Niet terwijl je aan het fietsen bent.
Meeste mensen hebben wel een desktop / laptop neem ik aan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:22 schreef Handleiding het volgende:
[..]
'de normale computer' is toch verleden tijd?
Ja maar iedereen heeft het over een app. Dus ik snap die keuze wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:25 schreef borbit het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben wel een desktop / laptop neem ik aan.
Werkt ook niet fijn. Degelijke website/ desktop app lijkt me wel een vereiste. Kun je als je lid bent wel via de website bestellen. Of moet het vanaf een iOs / Android apparaat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bluestacks. Kun je alle apps in draaien.
Beetje ouderwetsquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:22 schreef borbit het volgende:
Ja! Heb aandelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja! Heb aandelen.Ik snap. Graag volgende keer dan code Lurk450 gebruiken voor extra korting op saffraan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar serieus, ik doe mijn boodschappen gewoon in de supermarkt, ik voel me zo oud en out of touch nu.
Lijkt me gewoon gekloot. Ik heb enkel een wat ouder android telefoontje. Lijkt me een hoop gedoe daarop weekboodschappen te doen. Of is het meer de bedoeling dat je een paar losse dingen koopt bij picnic. En voor de echte boodschappen nog gewoon naar de super gaat?quote:
Toch chill dit, kan je blijven FOK!ken en komen de boodschappen vanzelf. Voor dezelfde prijs!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik snap. Graag volgende keer dan code Lurk450 gebruiken voor extra korting op saffraan.
Nee, maar serieus, ik doe mijn boodschappen gewoon in de supermarkt, ik voel me zo oud en out of touch nu.
Heb het zelf nog niet, wellicht kan een andere user dit beantwoorden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:38 schreef borbit het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon gekloot. Ik heb enkel een wat ouder android telefoontje. Lijkt me een hoop gedoe daarop weekboodschappen te doen. Of is het meer de bedoeling dat je een paar losse dingen koopt bij picnic. En voor de echte boodschappen nog gewoon naar de super gaat?
Ik fiets sowieso al langs de supermarkt op weg naar huis, dus dan kan ik net zo goed meteen even boodschappen doen. Maar mocht ik ooit een dag hebben waarop ik echt te lui ben om de deur uit te gaan en toch eten nodig hebben, dan zal ik dit eens proberen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Toch chill dit, kan je blijven FOK!ken en komen de boodschappen vanzelf. Voor dezelfde prijs!
http://www.logistiek.nl/d(...)en-70-hubs-101154087quote:Picnic wil de komende drie tot vijf jaar in het hele land boodschappen gaan bezorgen. In stedelijk gebied wel te verstaan. De elektrische autootjes zijn minder geschikt om efficiënt in te zetten op het platteland.
Oke Pascal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:30 schreef hierissieweer het volgende:
Super tevreden mee! De rest van Amersfoort ik denk ik, het krioelt hier van de Picnic wagentjes.
Gebruik -spam- als kortingscode bij je eerste bestelling. Dan krijg je 5 euro korting.
Er is geen desktop toegang, maar ook nooit gemist. De app werkt erg gemakkelijk. Je hebt categorieën, daaronder staan de plaatjes van de producten. Tik erop en het zit in je maatje. Opzoeken kan ook in het zoekbalkje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb het zelf nog niet, wellicht kan een andere user dit beantwoorden?
Kan die app ook streepjescode scannen? Lijkt mij toch wel veel handiger dan zoeken. vaak wil je toch de zelfde artikelen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Er is geen desktop toegang, maar ook nooit gemist. De app werkt erg gemakkelijk. Je hebt categorieën, daaronder staan de plaatjes van de producten. Tik erop en het zit in je maatje. Opzoeken kan ook in het zoekbalkje.
Hoe gebruik ik het: partner en ik hebben beiden de app, is er wat op? Dan bestellen we het gelijk (gaat toch wat lastig als je eerst een hele computer er voor op moet starten)
Dan in een loos paar minuutjes, in de pauze of de trein bedenk ik mij wat ik nog meer nog heb en zet het in mijn lijstje.
Dan bestellen: tot 22uur op de dag voor bestelling.
Voordeel: je houd je boodschappen lijstje up to date, je laat alles in een keer bezorgen, geen gezeul met de boodschappen. En je hoeft er niet voor door de supermarkt te banjeren.
Dacht van wel, naar bij controle bleek van nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 12:14 schreef nanuk het volgende:
[..]
Kan die app ook streepjescode scannen? Lijkt mij toch wel veel handiger dan zoeken. vaak wil je toch de zelfde artikelen.
Ik woon op drie hoog (met lift) en ze stonden gewoon voor de deur.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:44 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Komen ze het ook voor je naar boven brengen?
Ik heb geen lift.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op drie hoog (met lift) en ze stonden gewoon voor de deur.
Je moet sowieso nooit fooi geven. Ze krijgen salaris.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:58 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Ik heb geen lift.
Geven jullie ze fooi?
Is bij de eerste bestelling.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:29 schreef eenverdrietugpersoon het volgende:
Ik ben van plaats 2500 naar 1500 op de wachtlijst gedaan en kreeg een mail dat ik als goedmaker banaan krijg. Maar niet of dat pas bij de eerste bestelling is of dat ze morgen voor mijn huis staan?
Oh dat is ook raar dat ze niet het er duidelijk bij zetten, maar ik vermoedde het al.quote:
Dat klopt zeker. Eerst zouden ze iets van 6 september bezorgen. Dat is nu 25 oktober maar vertellen wanneer de mensen die niet <1000ste waren in de wachtrij, ho maar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:52 schreef Leonos het volgende:
Er zijn inderdaad wel meer dingen onduidelijk
Doet de coop niet bezorgen in 010?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:11 schreef Ceviche het volgende:
Ik wacht al een jaar, maar ze bezorgen hier nog steeds niet (Rotterdam). Jammer, want de Plus bezorgt hier bijvoorbeeld ook niet, dus ben aangewezen op de AH maar die vind ik toch best duur. Ik bestel daarom alleen zware/grote producten zoals frisdrank en kattengrind.
Mac bezorgt hier ook al niet
Ander verbeterpunt is een andere manier van bezorgen zien te vinden. Ik woon in de buurt van het disitributiecentrum. Iedere dag lange files op 80 en 60 wegen vanwege die karretjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 07:42 schreef langverhaal het volgende:
Zeker de moeite waard. Lage prijzen, perfect bezorgd. Koel spul is gewoon koel en vries bevroren. Ze leveren alles netjes in tasjes bij je voordeur. Lege flessen worden retour genomen. Oja en in de app zie je tot op de minuut hoe laat ze aan je deur staan. Wat mij betreft een prima zaak. Één verbeterpunt: je kan nog niet kiezen voor bezorging op dezelfde dag. Maar daar wordt aan gewerkt. Klantenservice is trouwens ook prima. (via Whatsapp)
Zitten ook leuke bezorgsters tussenquote:Op zaterdag 4 november 2017 18:29 schreef Treinhomo het volgende:
Lijkt me echt helemaal niks.
Boodschappen doen zonder flirten met het kassameisje.
Die hebben, inherent aan het beroep, doorgaans weinig tijd voor een praatje.quote:
Jij houdt bij de kassa ook een dialoog van een half uur?quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die hebben, inherent aan het beroep, doorgaans weinig tijd voor een praatje.
En speed-flirten is niet zo mijn ding. Ik word ook een dagje ouder.
Nice in Pinkquote:Op zaterdag 4 november 2017 19:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Jij houdt bij de kassa ook een dialoog van een half uur?
Allicht.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Jij houdt bij de kassa ook een dialoog van een half uur?
Dit ja.. iedereen die een winkel heeft en ook maar een kruimel verkoopt doen bezorgingen in de stad...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 10:53 schreef nanuk het volgende:
[..]
http://www.logistiek.nl/d(...)en-70-hubs-101154087
Landelijke dekking is totaal iets anders dan dekking in de steden. Jammer dat ze alleen in steden willen bezorgen waar je al keuze hebt uit diverse supermarkten binnen een paar honderd meter. Juist in het buitengebied lijkt het me wel handig.
Voor beide?quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:42 schreef Printerkabel het volgende:
Ik heb nog een link voor 5euro korting voor Beide. Pm maar :p
Sounds good. Maar heb nog 2200 mensen voor mequote:Op zondag 5 november 2017 12:05 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Ja dat ik 5 euro krijg en jij ook
Nou good luckquote:Op zondag 5 november 2017 12:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Sounds good. Maar heb nog 2200 mensen voor me
Die nummers zeggen overigens niets; mijn moeder woont hemelsbreed nog geen 2 km bij mij vandaan in een andere woonwijk. Ik stond iets van 159e ofzo en zij ergens in de 2500-regionen.quote:Op zondag 5 november 2017 12:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Sounds good. Maar heb nog 2200 mensen voor me
Met kortingscode -spam- krijg je ook nog eens 5 euro korting!quote:Op maandag 4 december 2017 13:38 schreef Duizendmaal het volgende:
Kwam van de week voor het eerst een advertentie tegen, bestel nu vaak bij de AH maar de prijzen bij Picnic zijn een stuk beter.. Denk dat ik toch maar switch
Het ligt een paar cent onder de plus.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:57 schreef CharlotteBOEM het volgende:
Ligt het aan mij of vallen de prijzen erg tegen?
Wel fijn voor bv. mensen die luiers nodig hebben maar vooralsnog fiets ik gewoon naar de supermarkt.
Het voordeel bij mij is dat ik minder snel tegen impulsaankopen aanloop dan dat ik bij de supermarkt winkel.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:57 schreef CharlotteBOEM het volgende:
Ligt het aan mij of vallen de prijzen erg tegen?
Wel fijn voor bv. mensen die luiers nodig hebben maar vooralsnog fiets ik gewoon naar de supermarkt.
Heel herkenbaar, een veel beter aankoopbeleid door Picnic. Goed voor de lijn en portomonee!quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:54 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Het voordeel bij mij is dat ik minder snel tegen impulsaankopen aanloop dan dat ik bij de supermarkt winkel.
Ik heb de afgelopen tijd weer wat meer fysiek geshopt en dat verschil is dan ook merkbaar. Niet eens per se alleen maar onnodig en ongezond maar ik merk dat ik met minder af kan als ik het via Picnic doe. Dus nu maar eens weer vaker via Picnic shoppen.
Het enige is dat ik graag op zaterdag of maandag wat verse dingen (zoals fruit) in huis haal die ik dan de rest van de week erop nog kan opmaken, dus wat nu echt ideaal zou zijn als ze straks ook in het weekend (en het liefst op zondag) gaan bezorgen.
De tests lopen in Utrecht, hopelijk slaat het aan.
Hier bezorgen ze wel op zaterdag, zondag niet.quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:54 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Het voordeel bij mij is dat ik minder snel tegen impulsaankopen aanloop dan dat ik bij de supermarkt winkel.
Ik heb de afgelopen tijd weer wat meer fysiek geshopt en dat verschil is dan ook merkbaar. Niet eens per se alleen maar onnodig en ongezond maar ik merk dat ik met minder af kan als ik het via Picnic doe. Dus nu maar eens weer vaker via Picnic shoppen.
Het enige is dat ik graag op zaterdag of maandag wat verse dingen (zoals fruit) in huis haal die ik dan de rest van de week erop nog kan opmaken, dus wat nu echt ideaal zou zijn als ze straks ook in het weekend (en het liefst op zondag) gaan bezorgen.
De tests lopen in Utrecht, hopelijk slaat het aan.
Is inderdaad perfect, je vult je mandje en leest hem nog eens na, heb ik dit echt nodig? Is dit niet te ongezond?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, een veel beter aankoopbeleid door Picnic. Goed voor de lijn en portomonee!
240 plaatsen opgeschovenquote:Op donderdag 7 december 2017 18:58 schreef Waldorf2017 het volgende:
Yes 200 plekker opgeschovennog 2504 wachtenden voor me
Bestel je vaak?quote:Op donderdag 7 december 2017 22:25 schreef Serinde het volgende:
In de app kun je je bestelhistorie makkelijk terug zien. Onze eerste bezorging was zaterdag 27 augustus 2016![]()
Wij kregen destijds geen wachtverzachters, waren snel aan de beurt.
Een of twee keer per week.quote:Op zaterdag 9 december 2017 09:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bestel je vaak?
Weet je toevallig ook of je een lading lege flessen en lege kratten bier mee kan geven?
Heb er duizend staan hier
Ik krijg bananen, stroopwafels en hagelslagquote:Op zaterdag 9 december 2017 12:35 schreef Maraca het volgende:
Ik krijg bananen als ik bestel als wachtverzachter![]()
wel leuk bedacht
ik snap niks van deze postquote:Op zaterdag 9 december 2017 12:35 schreef Maraca het volgende:
Ik krijg bananen als ik bestel als wachtverzachter![]()
wel leuk bedacht
Denk dat ze bananen bij haar eerste bestelling krijgt als tegemoetkoming voor de tijd die ze op de wachtlijst stond.quote:
?quote:Op zaterdag 9 december 2017 12:12 schreef LuNaTiC het volgende:
duizend zullen ze wel niet op berekend zijn
Je kan wel ff appen of ze hier toch niet iets mee kunnen. Kan maar zo dat ze er een ludieke social media actie in zien om zo'n absurd aantal in beslag te nemen. Vlogje van maken en op FB knallen. Zijn ze sowieso sterk in
Volgens mij krijg je pas wachtverzachters als ze in principe wel bezorgen in jouw postcode gebied maar je nog niet kan bestellen, ivm nog onvoldoende karretjesquote:Op zaterdag 9 december 2017 18:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Denk dat ze bananen bij haar eerste bestelling krijgt als tegemoetkoming voor de tijd die ze op de wachtlijst stond.
Ik heb me vast ingeschreven. Maar ze bezorgen niet in mijn provincie die vraag me af of ik ook wachtverzachters krijg.
Ik krijg inderdaad bananen bij mijn eerste bestelling. Ze bezorgen hier inderdaad wel, maar ze hebben nog niet genoeg auto'squote:Op zaterdag 9 december 2017 18:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Denk dat ze bananen bij haar eerste bestelling krijgt als tegemoetkoming voor de tijd die ze op de wachtlijst stond.
Ik heb me vast ingeschreven. Maar ze bezorgen niet in mijn provincie die vraag me af of ik ook wachtverzachters krijg.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:33 schreef Serinde het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je pas wachtverzachters als ze in principe wel bezorgen in jouw postcode gebied maar je nog niet kan bestellen, ivm nog onvoldoende karretjes
Wat snap je er niet aan?quote:
Ruilen?quote:Op zondag 10 december 2017 16:16 schreef Waldorf2017 het volgende:
Jaaaaa ik ben er door!! Jammer dat ik atm teveel rood sta om met iDeal te betalen![]()
25 euro? Dat moet toch wel te doen zijn?quote:Op zondag 10 december 2017 16:50 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb wel toegang, maar ik kom nooit aan die 25 euro
Ze hebben alleen sixpacks en geen sterke drank.quote:Op zondag 10 december 2017 16:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
25 euro? Dat moet toch wel te doen zijn?bestel een extra krat bier of wc-rollen of weet ik het
Dacht ik eerst ook maar toen ik mijn mandje aan het volgooien was kwam ik vanzelf uit rond ¤40. Gewoon wasmiddel meepakken, voorraadje koffie en thee komt ook altijd wel op.quote:Op zondag 10 december 2017 16:50 schreef Flitskikker het volgende:
Echt niet?quote:Op zondag 10 december 2017 16:50 schreef Flitskikker het volgende:
Ik woon op m'n eentje in een kleine studentenkamer dus ik koop altijd wat ik meteen/morgen nodig heb. Niet echt ruimte voor een voorraad productenquote:Op woensdag 13 december 2017 11:23 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik verblijf al 3 maanden niet thuis, dus heb niet bijzonder veel nodig , maar kom toch wel iedere keer redelijk makkelijk aan die 25 euro hoor.
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 13 december 2017 17:36 schreef Erasmo het volgende:
Zat een beetje te kijken naar hun distributiecentrum, had eerder gezegd verwacht dat het wat meer geautomatiseerd was maar het is allemaal ouderwets orderpicken.
Flauw hoor, die edit. Reneetje had speciaal de moeite genomen zich aan te melden om deze code met ons te delen. Wel toevallig dat hij veel weg had van zijn username.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:41 schreef Reneepoepelepee het volgende:
Met kortingscode -spam- krijg je 5 euro korting op je eerste bestelling!
Ja! Dat doen ze!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:48 schreef Telefoonvork het volgende:
Wat ik mij nou nog steeds afvraag is of ze bezorgen op de derde verdieping, zonder lift.
Ik kan mijzelf op de wachtlijst zetten, maar als ze niet op drie hoog bezorgen, heeft het ook geen zin.
Kan ‘snel’ gaan hoor. Ik ging in twee weken tijd 400 plekken omlaag. Nog steeds 1500 wachtenden voor mij, maar héquote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:15 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb mij zojuist geregistreerd. Ik sta op positie 1612.
Bovendien kan je maar 1x zo'n code gebruiken dus dat gespam heeft helemaal geen zinquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Flauw hoor, die edit. Reneetje had speciaal de moeite genomen zich aan te melden om deze code met ons te delen. Wel toevallig dat hij veel weg had van zijn username.
Die code kan je eindeloos gebruikenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bovendien kan je maar 1x zo'n code gebruiken dus dat gespam heeft helemaal geen zin
Dat klopt. Maar ik bedoel dat iedereen maar eenmalig een code kan gebruiken. Je kunt daarna niet meer andere codes gebruikenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die code kan je eindeloos gebruiken
In steden wonen bijvoorbeeld tweeverdieners. Papa en Mama werken allebei. Dan is het thuis laten afleveren op een vooraf bepaald moment best een handige dienst hoor. Zeker als het alternatief is om naar de supermarkt te gaan op precies het moment dat half werkend nederland daar nog snel staat in te kopen.,,quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit ja.. iedereen die een winkel heeft en ook maar een kruimel verkoopt doen bezorgingen in de stad...
Ik kan hier gelukkig sinds begin zomer bij welgeteld 1 supermarkt en 2 thuisbezorgd restaurants kiezen (beide donertenten waar je echt niets van wilt en je moet voor minimaal 20 euro bestellen en 3 euro kosten betalen)
Zo'n dienst heeft toch geen enkele meerwaarde in steden?
Privyet!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:36 schreef oranjevogel1 het volgende:
wachten om bij een winkel te mogen kopen.Ben ik hier in een topic over de Sovjet-Unie beland?
Kan dat in 050?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:12 schreef Moira. het volgende:
Tvp. We hebben nog geen auto en weekboodschappen op de fiets doen is gruwelijk kut. Eigk ook nooit besteld, op 1x voor een feestje na
Er zijn nooit bestelkosten vriend.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:16 schreef jogy het volgende:
En voor 30 euro besteld, geen probleem en omdat het een eerste bestelling was ook geen bestelkosten.
Jup.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:08 schreef isax het volgende:
Hebben ze eigenlijk een biologisch assortiment? Even uit nieuwschierigheid.
Weet niet of Picnic dat doet maar iig Jumbo Euroborg wel. Vanaf ¤40 of ¤50 volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ik bestel nog wekelijks bij Picnic, goeie shit!
Jammer. Dan moet ik het bij de Appie houden met z'n hoge prijzenquote:
Of je download de appquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:24 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jammer. Dan moet ik het bij de Appie houden met z'n hoge prijzen
Ik ga niet op zo'n klein rotschermpje mn boodschappen zoeken met mijn worstvingers. Ik ben van de oude stempel. Gewoon een desktop-pc.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:32 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik ga niet op zo'n klein rotschermpje mn boodschappen zoeken met mijn worstvingers. Ik ben van de oude stempel. Gewoon een desktop-pc.
Dan ben je niet de doelgroep inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:32 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik ga niet op zo'n klein rotschermpje mn boodschappen zoeken met mijn worstvingers. Ik ben van de oude stempel. Gewoon een desktop-pc.
Sta in de wachtrij. Ben benieuwd hoe goedkoop ze zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:32 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb ook grote worstvingers. Ik speel gitaar en kan mijn smartphone goed bedienen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:32 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Denk dat AH inderdaad scherper is met aanbiedingen, maar dan is de rest weer duurder natuurlijk.quote:
Appie in de gaten houden voor de aanbiedingen (vanaf vrijdag kan je zien voor de volgende week, ma t/m zo) dus en dan andere dingen bij Picnic bestellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Denk dat AH inderdaad scherper is met aanbiedingen, maar dan is de rest weer duurder natuurlijk.
Als je dan toch nog naar de supermarkt moet gaan heeft het niet zoveel zin om ook nog bij picnic te bestellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Appie in de gaten houden voor de aanbiedingen (vanaf vrijdag kan je zien voor de volgende week, ma t/m zo) dus en dan andere dingen bij Picnic bestellen.
Met weekboodschappen leuren of tussendoor een keer een paar losse dingetjes in een boodschappentas oppikken vind ik wel een verschil.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als je dan toch nog naar de supermarkt moet gaan heeft het niet zoveel zin om ook nog bij picnic te bestellen.
Heeft alleen maar nadelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:09 schreef Kreator het volgende:
Reserveer je plekje alvast!
We kunnen helaas nog niet bij jou bezorgen. Maar niet getreurd: we breiden snel uit. Reserveer hier alvast je plekje op de lijst. Zodra we bij jou gaan bezorgen, ben je de eerste die het hoort!. Leven in het achterland heeft ook nadelen.
.
Fucking appie is poepduur met bestellen vind ik en vooral het minimale bedrag is vervelend.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast. Hoe rustiger hier, hoe beter.
Ik woon midden in Rotterdam maar hier bezorgen ze ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:09 schreef Kreator het volgende:
Reserveer je plekje alvast!
We kunnen helaas nog niet bij jou bezorgen. Maar niet getreurd: we breiden snel uit. Reserveer hier alvast je plekje op de lijst. Zodra we bij jou gaan bezorgen, ben je de eerste die het hoort!. Leven in het achterland heeft ook nadelen.
.
Fucking appie is poepduur met bestellen vind ik en vooral het minimale bedrag is vervelend.
Kijk zoiets zou mooi zijn:quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ik bestel nog wekelijks bij Picnic, goeie shit!
Niet te piepen, maar te toeteren en ja, dat is wel erg geinig vind ikquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:15 schreef jogy het volgende:
Gisteren de eerste picnic bestelbus aan de deur gehad, kreeg ook meteen wat uitleg en de vraag of alles duidelijk was. Busje is wel leuk, appje is ook wel tof, die begint te piepen als het busje in de buurt is.
Nog geen ervaring met de verspruducten overigens.
Deze grap heb je al een keer gemaaktquote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:11 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Wachten om ergens te mogen kopen. Alsof je in de DDR woont.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:36 schreef oranjevogel1 het volgende:
wachten om bij een winkel te mogen kopen.Ben ik hier in een topic over de Sovjet-Unie beland?
Blijkbaar wachten er mensen al zo lang, dat ik dat al weer vergeten was.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:37 schreef BlackLining het volgende:
Deze grap heb je al een keer gemaakt
Kwaliteit van de producten is goed, tot nu toe gaan groente en fruit gewoon lang meequote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:01 schreef BlackLining het volgende:
Wat is eigenlijk de kwaliteit van groenten en dergelijke? Ik heb bij die bezorgzaken toch echt te vaak dat een bestelde krop sla bijvoorbeeld al na twee dagen geel is, en een komkommer al begint te verschrompelen bij het uitpakken.
Paar weken geleden aangemeld. Toen begon ik op 2743 meen ik. Inmiddels 1842. Duurt lang
Ik heb een pakje Oreo gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kwaliteit van de producten is goed, tot nu toe gaan groente en fruit gewoon lang mee![]()
Doen ze nog steeds aan de wachtverzachters? Voor elke week dat je wacht krijg je dan een gratis product om het wachten te verzachten
Oké.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:39 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Blijkbaar wachten er mensen al zo lang, dat ik dat al weer vergeten was.Misschien is het dan toch geen grap, maar een bittere constatering van de werkelijkheid?
Kunnen vrouwen dit zware werk wel aan? Ik heb vroeger voor de AH gereden en er waren genoeg adressen zonder lift die wel ff 10 kratten bier bestellen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Zitten ook leuke bezorgsters tussen
Kan geen kratten bestellen, zijn allemaal zakken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen dit zware werk wel aan? Ik heb vroeger voor de AH gereden en er waren genoeg adressen zonder lift die wel ff 10 kratten bier bestellen.
Moet je ff aanmelden in de app, kan je het zienquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:31 schreef SuperNeger het volgende:
Hier in de straat rijden die dingen zowat elke dag. Heb je dan ook een wachtrij of kan je gelijk meedoen de week erop?
zakken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan geen kratten bestellen, zijn allemaal zakken.
[..]
Moet je ff aanmelden in de app, kan je het zien
6packs in een zak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
zakken?
Ja ik heb momenteel ff een kut smartphone, misschien over 2 weken alsk een nieuwe heb dat ik die app download
Wel stom dat je niet gewoon op een computer kan bestellen
Wel gek dat je niet eens kratten met bier kan bestellen, Maar ja dat zou wel de reden zijn dan vrouwen 't werk ook kunnen doen. Of anders past er zo weinig in zo'n autootje. En ja dat je niet 2 kratten bier gratis kan laten bezorgen is ook wel logisch met vanaf 25 euro bezorgen.quote:
Past niet in die karretjes denk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wel gek dat je niet eens kratten met bier kan bestellen, Maar ja dat zou wel de reden zijn dan vrouwen 't werk ook kunnen doen. Of anders past er zo weinig in zo'n autootje. En ja dat je niet 2 kratten bier gratis kan laten bezorgen is ook wel logisch met vanaf 25 euro bezorgen.
Er is een wachtrij om voor het eerst te mogen bestellen. Wanneer je dat eenmaal hebt gedaan kun je voortaan altijd zo boodschappen gedaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:56 schreef SuperNeger het volgende:
Wat? Een wachtrij om je boodschappen te doen?
Hanteren ze bij Picnic geen 4 in een rij elektrisch wagentje erbij?
Ik zal het zo eens vragen, ze zijn er over 6 minutenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt ze inwisselendat zeiden ze de vorige keer tenminste.
Dat zegt eigenlijk niets, kan gerust zijn dat je dan toch nog lang moet wachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:31 schreef SuperNeger het volgende:
Hier in de straat rijden die dingen zowat elke dag. Heb je dan ook een wachtrij of kan je gelijk meedoen de week erop?
Bij mij zijn ze weleens de weg kwijt, zie je hem zo verkeerd rijdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens vragen, ze zijn er over 6 minutentoch wel handig dat je het autootje kunt volgen.
We hebben de zakken van de vorige keer meegegeven en dat wordt nu verrekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:02 schreef Sometimes het volgende:
Statiegeld voor die zakken is 35 cent, ongeacht of je er 1 of 10 krijgt.
Inwisselen is ook altijd 35 cent. Ook als je er 10 gekregen hebt en maar 1 teruggeeft.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze weleens de weg kwijt, zie je hem zo verkeerd rijden
ze hebben als huismerk "gewoon" dat heeft geloof ik de dirk ook, verder a merken. Prijzen zijn best redelijk, alleen niet mega veel keuze dus sommige dingen zullen elders echt wel goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:17 schreef murp het volgende:
oeh, nu wil ik ook!
Maar de prijzen zijn vergelijkbaar als die van de jumbo oid?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is een wachtrij om voor het eerst te mogen bestellen. Wanneer je dat eenmaal hebt gedaan kun je voortaan altijd zo boodschappen gedaan.
Gistermiddag weer een bestelling geplaatst, ze komen zo bezorgen.
Die zakken zijn wel wat jammer ja. Ze zijn te groot om weer her te gebruiken. Maar je kunt ze ook weer inwisselen geloof ik?
Ik heb me net ingeschreven en stond gelijk op plek 137quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:04 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk niets, kan gerust zijn dat je dan toch nog lang moet wachten.
Vrienden (die in 1 huis wonen) hebben zich beiden ingeschreven. De ene kan al bestellen, de ander heeft nog vele wachtenden voor zich...
Dat valt mee, waar ik zit is de wachtrij langer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 07:46 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me net ingeschreven en stond gelijk op plek 137
Wel stom hier in het appartementencomplex komen ze zowat elke dag, je zou zeggen dat ze mij er dan ook bij doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat valt mee, waar ik zit is de wachtrij langer.
Het werkt ook wel bijzonder (althans, voor de buitenstaander / klant). Mijn overburen krijgen hun boodschappen op momenten waarop ik ze niet kan laten bezorgen. Die zitten blijkbaar in een andere wijk ingedeeld.
Elke dag is er een bezorgmoment. Bij mij is dat soms in de middag en soms in de (zelfs late) avond. Was even wennen, maar werkt nu prima. Bij vrienden komen ze altijd eind van de middag. Dat zou voor mij een stuk lastiger zijn.
hier is het al niet elke week meerquote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kwaliteit van de producten is goed, tot nu toe gaan groente en fruit gewoon lang mee![]()
Doen ze nog steeds aan de wachtverzachters? Voor elke week dat je wacht krijg je dan een gratis product om het wachten te verzachten
Tja, die gedachte snap ik, maar ze hebben voor een ander model gekozen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:03 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wel stom hier in het appartementencomplex komen ze zowat elke dag, je zou zeggen dat ze mij er dan ook bij doen.
Hebben ze trouwens vaak bonussen of zo zoals de appie?
Ik heb een keer drie tasjes van n. Ander gehad (en een ander drie van mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 08:46 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Tja, die gedachte snap ik, maar ze hebben voor een ander model gekozen.
Wanneer je eenmaal kunt bestellen dan garanderen ze ook dat ze kunnen komen. Al heb ik toch ook een keer gezien dat een route "vol" was.
Bonussen niet, wel acties zoals elke supermarkt. Wat voor mij een groot verschil met AH is (buiten de bezorgkosten en bezorgdrempel) is dat er bij Picnic bijna niets fout gaat. Bij AH ging er elke bestelling wel wat mis (wat altijd met een telefoontje recht te trekken was), bij Picnic heb ik in zo'n 25 bestellingen nog niet 1 bezorgfout gehad.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:48 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik werk bij Picnic, en bedankt voor de reacties ik zal het doorgeven
IK BEN JE BAAS!!!!!!!!!!!!111111quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:57 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
wat is daar zo grappig aan ?
okequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:57 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
IK BEN JE BAAS!!!!!!!!!!!!111111
JE BENT ONTSLAGEN11111111111111111111
HAHAHAHHAHAHA
ik heb er laatst n keer een n ijsje gegeven toen het zo bloedheet wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:22 schreef SuperNeger het volgende:
Moet je deze mensen fooi geven zoals pizzabezorgers of niet?
Een echt ijsje of bedoel je dat je er seks mee had?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er laatst n keer een n ijsje gegeven toen het zo bloedheet was
waitwhutquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Een echt ijsje of bedoel je dat je er seks mee had?
Ooh ik dacht dat het codetaal was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waitwhutgewoon een ijsje, een cornetto geloof ik
persoonlijk vind ik van niet, maar wellicht sta ik daar alleen inquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:22 schreef SuperNeger het volgende:
Moet je deze mensen fooi geven zoals pizzabezorgers of niet?
De wachtrij gaat schoksgewijs omlaag. Wanneer er een nieuwe "auto" is gekocht dan zakt de lijst ineens met een flink aantal personen.quote:
Dan ga ik maar weer mijn eigen boodschapjes doen vandaag .quote:Op zondag 5 augustus 2018 09:21 schreef Sometimes het volgende:
[..]
De wachtrij gaat schoksgewijs omlaag. Wanneer er een nieuwe "auto" is gekocht dan zakt de lijst ineens met een flink aantal personen.
Kan zomaar zijn dat je deze waarde weken lang houdt. Kan ook ineens voorbij zijn, geen peil op te trekken.
Gierige kaaskopquote:Op zondag 5 augustus 2018 09:26 schreef wollah het volgende:
Je boodschappen laten bezorgen
Niet naar de AH gaan om zo gratis stukjes kaas te kunnen pakken
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Een echt ijsje of bedoel je dat je er seks mee had?
omgquote:Op zondag 5 augustus 2018 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
niet zeuren, ik sta op +1400, en dat na ~4 maanden wachten
Ga een keertje langs bij de hoogvliet, hebben voor een belangrijk deel hetzelfde assortiment aan merken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:31 schreef SuperNeger het volgende:
Jammer dat er niet een manier is waarbij je al door het assortiment kan bladeren terwijl je wacht.
Als je de widget van de app op je homescreen zet en je tikt daarop, heb je afhankelijk van hoe snel je telefoon is ongeveer een kwart van een seconde om te kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2018 13:31 schreef SuperNeger het volgende:
Jammer dat er niet een manier is waarbij je al door het assortiment kan bladeren terwijl je wacht.
Vind ik ook stomquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:36 schreef Zieke_Geest het volgende:
Ik wil ook maar ze bezorgen nog niet in Boxtel
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:36 schreef Zieke_Geest het volgende:
https://picnic.app/nl/runnerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:36 schreef Zieke_Geest het volgende:
Die bezorgt, dus daar heb je weinig aan ;-)quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:29 schreef Zieke_Geest het volgende:
[..]
Webfilter op werk blokkeert hem helaas wegens verouderd TLS. Wat doet die runner dan precies?
Ok coolquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die bezorgt, dus daar heb je weinig aan ;-)
Ze bezorgen al in Den Bosch, hoop dat ze snel uitwaaieren naar Sint-Michielsgestel en Boxtel
Ze komen alleen in ontwikkelde gebieden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:36 schreef Zieke_Geest het volgende:
Die bezorgt dus als je zelf een runner wordt kun je Boxtel aandoenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:29 schreef Zieke_Geest het volgende:
[..]
Webfilter op werk blokkeert hem helaas wegens verouderd TLS. Wat doet die runner dan precies?
Ik kreeg als eerste bananen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:14 schreef BlackLining het volgende:
Ah, weer een wachtverzachter. Stroopwafels dit keer.
Doen ze ook wel eens dingen die niet in de categorie zoete troep vallen?
Ook lokale biertjes van een aantal brouwerijenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:39 schreef BlackLining het volgende:
Verkopen ze ook niet gewoon 'een' biertje? Een heel krat hoef ik niet, maar een of twee flesjes bier lust ik best op zijn tijd.
Wijn wel, neem ik aan?
Dat was de eerste keer bij mij ook. Ik belde dus en zei dat de route onjuist was (weg a.d. andere kant van m'n huis). Maar die route (rode streep) kunnen zij blijkbaar helemaal niet zien (alleen het punt op de kaart waar je huis staat).quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze weleens de weg kwijt, zie je hem zo verkeerd rijden
Zeker. De aanbiedingen zijn waardeloos. Een galiameloen voor ¤1 zoals bij de dichtstbijzijnde supermarkt (ik noem maar wat) zul je er nooit vinden.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:56 schreef June. het volgende:
Ik heb nu 2x besteld, Overall is het goedkoper, maar heb het idee dat de aanbiedingen bij de appie scherper zijn (veel meer 2e gratis bijvoorbeeld).
Klopt bij mij idd ook vaak niet. Maar ook een keer 'nog 6 minuten' terwijl ie al voor de deur stond.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Het valt me wel op dat de auto altijd nét iets eerder is dan de app doorgeeft. Dan heeft ie gezorgd en hoor je daarna dat toeter geluidje op je mobiel
Is ook geen live tracking volgens mij, meer een indicatie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:37 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Klopt bij mij idd ook vaak niet. Maar ook een keer 'nog 6 minuten' terwijl ie al voor de deur stond.
Volgens mij gaat het via GPS. Meestal klopt het wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is ook geen live tracking volgens mij, meer een indicatie.
Klopt hier ook niet, de route die er wordt weergegeven is hier ook niet logisch om te rijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is ook geen live tracking volgens mij, meer een indicatie.
Nee gaat niet via GPS. Ze hebben routes die ze vantevoren berekenen en op basis van de aflevertijdstippen en de gemiddelde snelheid van de route laten ze de koerier zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:42 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het via GPS. Meestal klopt het wel.
Klopt. En wanneer de tijden teveel gaan afwijken van de geplande tijden dan moeten ze ergens wachten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 07:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee gaat niet via GPS. Ze hebben routes die ze vantevoren berekenen en op basis van de aflevertijdstippen en de gemiddelde snelheid van de route laten ze de koerier zien
Dit was het meest zuivere iig, het systeem is me uitgelegd door een van de developers van picnic toen ik er was om hun database-backend te tunenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 08:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Klopt. En wanneer de tijden teveel gaan afwijken van de geplande tijden dan moeten ze ergens wachten.
Het tijdsvenster wat vooraf is opgegeven (20 minuten), daar moeten ze zorgen binnen te blijven.
Gaat niet altijd goed, maar dat is blijkbaar zoals het zou moeten.
you are luckyquote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ook maar opgegeven (regio Tilburg). Ben benieuwd nu na een maand op plek 45 ofzo.
wat?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 10:06 schreef SuperNeger het volgende:
Van plek 137 naar plek 129 in 3 weken tijd of zo
Kut app kut bedrijf die gaat nog jaren duren
Ik vind meerdere jaren moeten wachten voor je ergens eens iets kan bestellen anders best wel iets.quote:
Ik zou het vooral wat vinden als ze hoogmoed krijgen, alles voor iedereen open gooien en vervolgens op hun bek gaan omdat ze het niet rond krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:40 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vind meerdere jaren moeten wachten voor je ergens eens iets kan bestellen anders best wel iets.
maar je hoeft geen jaren te wachten..quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:40 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vind meerdere jaren moeten wachten voor je ergens eens iets kan bestellen anders best wel iets.
oh ok sorryquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou het vooral wat vinden als ze hoogmoed krijgen, alles voor iedereen open gooien en vervolgens op hun bek gaan omdat ze het niet rond krijgen.
Niet zo gek toch, dat ze eerst hun logistiek op orde willen hebben alvorens nieuwe mensen toe te laten?
Je hóeft je niet aan te melden hescheelt weer een hoop azijn
Het is dat ik nooit zo goed was in wiskunde maar moment ik ga het even proberenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je hoeft geen jaren te wachten..
en dan is je berekening om zeep als je volgende week 70 plekken zaktquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:50 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
oh ok sorry
[..]
Het is dat ik nooit zo goed was in wiskunde maar moment ik ga het even proberen
Ja maar zo werken berekeningen dus nietquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan is je berekening om zeep als je volgende week 70 plekken zakt
maar picnic welquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja maar zo werken berekeningen dus niet
Bewijs het maar.quote:
ik zelf ben de ene week 1 plek gezakt, vervolgens een week later zakte ik enkele honderden plekken..quote:
Waarschijnlijk sloeg dat systeem gewoon op hol.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zelf ben de ene week 1 plek gezakt, vervolgens een week later zakte ik enkele honderden plekken..
in het begin ging ik met 300 plekken per week naar beneden
tuurlijk johquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sloeg dat systeem gewoon op hol.
Naja een vriend van mij zei anders ook dat die op plek 8002 stond en nu 5 maanden later op plek 7993quote:
4 maanden terug stond ik hier:quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Naja een vriend van mij zei anders ook dat die op plek 8002 stond en nu 5 maanden later op plek 7993
Ok naja ik juich pas als ik bewijs heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
4 maanden terug stond ik hier:
[ afbeelding ]
vandaag sta ik iets dichterbij:
[ afbeelding ]
periodes van paar honderd plekken per week of zelfs geen plekken opgeschoven per week..
alles valt en staat met de aankoop van karretjes door picnic lijkt het
In Tilburg rijden ze ook? Ik woon in een dorp vlak naast Amersfoort (de stad waar tenslotte Picnic opgericht is) en zelfs hier is het niet beschikbaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ook maar opgegeven (regio Tilburg). Ben benieuwd nu na een maand op plek 45 ofzo.
Dikke bezorgkosten bij AH.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ok naja ik juich pas als ik bewijs heb.
In de tussentijd wat doet AH Online eigenlijk om te concurreren? Hebben ze ook al prijzen verlaagd/bezorgen gratis gemaakt of is het daar nog steeds kut?
Yep sterker nog ik woon in een dorp naast/tegen Tilburg.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:48 schreef Infection het volgende:
[..]
In Tilburg rijden ze ook? Ik woon in een dorp vlak naast Amersfoort (de stad waar tenslotte Picnic opgericht is) en zelfs hier is het niet beschikbaar.
Ik heb zelf veel meer aan Ah.nl omdat we een groot gezin zijn en dus veel grotere verpakkingen nodig hebben. Dat mis ik bij picnic, en vleestechnisch ben ik dan sowieso voordeliger uit bij Ah. Bij picnic mis ik altijd wel een ingrediënt. Het assortiment is gewoon beter bij Ahquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ok naja ik juich pas als ik bewijs heb.
In de tussentijd wat doet AH Online eigenlijk om te concurreren? Hebben ze ook al prijzen verlaagd/bezorgen gratis gemaakt of is het daar nog steeds kut?
En opeens kan ik bestellen maar heb ik niets nodig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 16:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Yep sterker nog ik woon in een dorp naast/tegen Tilburg.
Alweer beschikbaar voor 4 of 5 maanden of zo.
maand 5 en sta op plek 629quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:10 schreef SuperNeger het volgende:
125
Dit is toch belachelijk hoelang t duurt
laat me tenminste alvast een boodschappenlijstje maken
Moet je maar niet in een boerengehucht wonen.quote:
jij noemt hofstad een boeren gehucht?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Moet je maar niet in een boerengehucht wonen.
Hofstad?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
jij noemt hofstad een boeren gehucht?
den haag dus, picnic kan het gewoon totaal niet aan en zijn veels te kleinschalig begonnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hofstad?
Picnic denkt daar in ieder geval wel zo over.
Ik heb zelf in den haag gewoond en heb echt nog nooit iemand hofstad horen zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
den haag dus, picnic kan het gewoon totaal niet aan en zijn veels te kleinschalig begonnen
Hoezo kan Picnic het totaal niet aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
den haag dus, picnic kan het gewoon totaal niet aan en zijn veels te kleinschalig begonnen
hoezo? omdat ze men meer dan een half jaar op een wachtrij plaatsen terwijl de concurrenten gewoon direct klanten kunnen bedienen.quote:Op zondag 2 september 2018 11:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo kan Picnic het totaal niet aan?
maar dan is de vraag: is de wachtlijst er gekomen vanwege het feit dat ze de aanmeldingen niet aankonden of plaatsen ze uberhaupt iedereen op een wachtlijst.. (en dat laatste zal je nooit echt weten, daarvoor bestaan ze inmiddels te lang)quote:Ik vind het juist getuigen van erg goede zelfkennis als je zo'n wachtrij hanteert.
Bedankt, maar ik heb geen azijn nodigquote:Je hoeft het niet te gebruiken he, azijn verkopen ze ook gewoon wel bij de Appie
Hoe verschilt dit van een nieuwe (!) fysieke supermarktketen? De vergelijking met Ahold (opgericht in 1887, omzet 2017: ¤63 miljard) is natuurlijk niet echt eerlijk.quote:Op zondag 2 september 2018 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo? omdat ze men meer dan een half jaar op een wachtrij plaatsen terwijl de concurrenten gewoon direct klanten kunnen bedienen.
Is niet relevant. Picnic wil de toeloop wat beperken. Of dat vooraf zo besloten was, of omdat ze dat zijn gaan doen omdat ze zagen dat het fout ging, duidt op hetzelfde: zelfkennis en realiteitsbesef.quote:maar dan is de vraag: is de wachtlijst er gekomen vanwege het feit dat ze de aanmeldingen niet aankonden of plaatsen ze uberhaupt iedereen op een wachtlijst.. (en dat laatste zal je nooit echt weten, daarvoor bestaan ze inmiddels te lang)
Zelf uitpissen is altijd goedkoper dan in de winkel halen.quote:Bedankt, maar ik heb geen azijn nodig
Nee, dat is de hele strategie om juist heel geleidelijk uit te rollen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Is de drukst bevolkte wijk van Nederland, bijna net zo druk als Monacoquote:
ik sta op plek 600quote:Op donderdag 6 september 2018 13:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is de drukst bevolkte wijk van Nederland, bijna net zo druk als Monaco
klopt, maar dat is ook zo als de groenteboer of kaasboer langsrijdt.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:09 schreef raptorix het volgende:
Overigens vraag ik me af of het gaat werken, de straat staat gelijk vast als zo een wagie aan het uitladen is.
Dat heb je hier niet. Af en toe een verhuiswagen en dat geeft al behoorlijk gedoe.quote:Op vrijdag 7 september 2018 07:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
klopt, maar dat is ook zo als de groenteboer of kaasboer langsrijdt.
Lekkere vergelijkingquote:Op zaterdag 8 september 2018 06:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat heb je hier niet. Af en toe een verhuiswagen en dat geeft al behoorlijk gedoe.
Je krijgt nooit pakketjes?quote:Op donderdag 6 september 2018 13:09 schreef raptorix het volgende:
Overigens vraag ik me af of het gaat werken, de straat staat gelijk vast als zo een wagie aan het uitladen is.
Die worden niet naar boven gebracht he, dat is stoppen, naar binnen gooien en klaar, als de chauffeur eerst een paar voederboxen moet gaan opzoeken, en die naar 4 hoog moet brengen zonder lift ben je een stuk langer bezig.quote:
Dan vraag je meneer of mevrouw van Picnic toch om je boodschappen naar binnen te gooienquote:Op zaterdag 8 september 2018 15:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die worden niet naar boven gebracht he, dat is stoppen, naar binnen gooien en klaar, als de chauffeur eerst een paar voederboxen moet gaan opzoeken, en die naar 4 hoog moet brengen zonder lift ben je een stuk langer bezig.
het recept voor kapotte en "zoekgeraakte" pakketjesquote:Op zaterdag 8 september 2018 15:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die worden niet naar boven gebracht he, dat is stoppen, naar binnen gooien en klaar, als de chauffeur eerst een paar voederboxen moet gaan opzoeken, en die naar 4 hoog moet brengen zonder lift ben je een stuk langer bezig.
Er zijn juist veel mensen die dit soort diensten afnemen omdat ze het niet naar vier hoog kunnen/willen slepen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan vraag je meneer of mevrouw van Picnic toch om je boodschappen naar binnen te gooien
Ik bestel persoonlijk nooit online, maar is redelijk nette buurt, mijn buurvrouw bestelt wel veel, en ik breng meestal alvast het pakketje voor haar naar boven.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
het recept voor kapotte en "zoekgeraakte" pakketjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |