Ooh ik dacht dat het codetaal was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waitwhutgewoon een ijsje, een cornetto geloof ik
persoonlijk vind ik van niet, maar wellicht sta ik daar alleen inquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:22 schreef SuperNeger het volgende:
Moet je deze mensen fooi geven zoals pizzabezorgers of niet?
De wachtrij gaat schoksgewijs omlaag. Wanneer er een nieuwe "auto" is gekocht dan zakt de lijst ineens met een flink aantal personen.quote:
Dan ga ik maar weer mijn eigen boodschapjes doen vandaag .quote:Op zondag 5 augustus 2018 09:21 schreef Sometimes het volgende:
[..]
De wachtrij gaat schoksgewijs omlaag. Wanneer er een nieuwe "auto" is gekocht dan zakt de lijst ineens met een flink aantal personen.
Kan zomaar zijn dat je deze waarde weken lang houdt. Kan ook ineens voorbij zijn, geen peil op te trekken.
Gierige kaaskopquote:Op zondag 5 augustus 2018 09:26 schreef wollah het volgende:
Je boodschappen laten bezorgen
Niet naar de AH gaan om zo gratis stukjes kaas te kunnen pakken
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Een echt ijsje of bedoel je dat je er seks mee had?
omgquote:Op zondag 5 augustus 2018 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
niet zeuren, ik sta op +1400, en dat na ~4 maanden wachten
Ga een keertje langs bij de hoogvliet, hebben voor een belangrijk deel hetzelfde assortiment aan merken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:31 schreef SuperNeger het volgende:
Jammer dat er niet een manier is waarbij je al door het assortiment kan bladeren terwijl je wacht.
Als je de widget van de app op je homescreen zet en je tikt daarop, heb je afhankelijk van hoe snel je telefoon is ongeveer een kwart van een seconde om te kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2018 13:31 schreef SuperNeger het volgende:
Jammer dat er niet een manier is waarbij je al door het assortiment kan bladeren terwijl je wacht.
Vind ik ook stomquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:36 schreef Zieke_Geest het volgende:
Ik wil ook maar ze bezorgen nog niet in Boxtel
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:36 schreef Zieke_Geest het volgende:
https://picnic.app/nl/runnerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:36 schreef Zieke_Geest het volgende:
Die bezorgt, dus daar heb je weinig aan ;-)quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:29 schreef Zieke_Geest het volgende:
[..]
Webfilter op werk blokkeert hem helaas wegens verouderd TLS. Wat doet die runner dan precies?
Ok coolquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die bezorgt, dus daar heb je weinig aan ;-)
Ze bezorgen al in Den Bosch, hoop dat ze snel uitwaaieren naar Sint-Michielsgestel en Boxtel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |