abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175146346
Zelfs Dilbert is tegenwoordig een MGTOW'er _O_.

pi_175146361
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 november 2017 03:08 schreef 2thmx het volgende:
Zelfs Dilbert is tegenwoordig een MGTOW'er _O_.

[ afbeelding ]
De goeie kant van robotisering :+
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175146388
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 03:12 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De goeie kant van robotisering :+
SEX / Eén op drie mannen zou seks met robot willen :s).
pi_175146395
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:16 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Mensen die de discussie personificeren door forumgenoten voor incel uit te maken...........tja, hoe laag kan je gaan?
Chewie en Copycat komen enkel in dit topic om te trollen en schelden. Gewoon negeren die hap.
pi_175146403
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 02:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Ik zou Colttaine aanraden. Die stopt pas ECHT moeite in zijn video's ipv gewoon op record te drukken en maar wat te lullen zoals Sandman.

https://www.youtube.com/channel/UCX1GkAJdz_WF5Vyc2xUxZZw/videos
Dank nog voor de aanbeveling :).

Met name deze video vond ik erg informatief:

pi_175146457
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2017 03:21 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dank nog voor de aanbeveling :).

Met name deze video vond ik erg informatief:

Veel vrouwen zeggen het gewoon letterlijk: Ze vinden vrouwen vaak veel knapper dan mannen. Dus niet alleen zichzelf.

Een gemiddelde vrouw vindt zichzelf doorgaans dus een stuk knapper dan haar statistische evenknie: de gemiddelde man. Met als gevolg dat ze flink wat water bij de wijn moet doen voor haar gevoel. Iets wat ze eigenlijk niet wil (wat op zich wel weer te begrijpen is, als je overtuigd bent dat je zoveel knapper bent)
Precies hier gaat deze video over en het is inderdaad de reden waarom vrouwen lopen te jammeren dat ze er nauwelijks aantrekkelijke kerels zijn. Een absolute must watch!
pi_175146536
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 november 2017 03:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Veel vrouwen zeggen het gewoon letterlijk: Ze vinden vrouwen vaak veel knapper dan mannen. Dus niet alleen zichzelf.

Een gemiddelde vrouw vindt zichzelf doorgaans dus een stuk knapper dan haar statistische evenknie: de gemiddelde man. Met als gevolg dat ze flink wat water bij de wijn moet doen voor haar gevoel. Iets wat ze eigenlijk niet wil (wat op zich wel weer te begrijpen is, als je overtuigd bent dat je zoveel knapper bent)
Precies hier gaat deze video over en het is inderdaad de reden waarom vrouwen lopen te jammeren dat ze er nauwelijks aantrekkelijke kerels zijn. Een absolute must watch!
Jup, 't is inderdaad opvallend. Het meest bizarre is overigens dat vrouwen in het OKCupid-onderzoek werden gevraagd of ze mannen meer of minder dan gemiddeld aantrekkelijk vinden. Dus niet aantrekkelijker dan hun eigen normen of wensen, maar dan de gemiddelde man. Zelfs dan geven vrouwen nog een 'skewed' antwoord (i.e. 80% is 'beneden gemiddeld' aantrekkelijk en slechts 20% 'boven gemiddeld'). Vrij bizar, eigenlijk, die volslagen irrationaliteit.

Nog een geinige anekdote van Hans Dorrestijn hierover (vanaf ong. 3:00):

Toen, in 2001, wisten mannen met verstand van vrouwen 't dus al, maar nu is 't zelfs helemaal statistisch onderbouwd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 15:55:37 ]
pi_175146544
Die serie, Mannen voor vrouwen, zou tegenwoordig trouwens niet meer gemaakt kunnen worden zonder huilende SJW'ers die bij de NPO om een uitzendverbod vragen wegens seksisme.

Mooi was die tijd, toen de RVU nog wel bestond en de SJW nog niet.
pi_175146548
Maar gelukkig waren ze den SJW'er voor en staan alle afleveringen nu online op Youtube *O*.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 04:57:47 ]
pi_175156392
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb in veel landen gewerkt en nu? Mijn vriendin is Chinees en volgens je medestander 2thmx maakt dit mij tot 1 van jullie. Ja nu ga ik wel mijn eigen weg maar gezien jullie geklaag en zendingsdrang gaan jullie nu niet echt je eigen weg.

Eigenlijk zijn jij en 2thmx incels die niet kunnen accepteren een loser te zijn en noem je je maar mgtow.
Dude, loop niet zo stoer te doen. Net alsof een beetje acceptabele vrouw jou ziet staan met jouw looks. Je hebt niet voor niets een Sjineesje gehaald.

Ja, hard en persoonlijk, maar je doet alsof 2thmx en MGTOW spoken zien. Zelfs als ze onderzoeksresultaten aanhalen zijn het huillie-huillie-incels, waar geen enkele vrouw naar om kijkt. En jij dus niet, stel je impliciet.
De waarheid is zeer waarschijnlijk volstrekt het tegenovergestelde. Of je moet in het verleden je heil hebben gezocht tot de absolute bodemcategorie wat betreft vrouwen. Misschien dat je daar je bravoure vandaan haalt. Maar zelfs dat betwijfel ik, want zelfs nijlpaarden en zeekoeien stellen eisen hier in Nederland.
pi_175189268
quote:
Gisteravond was er op de vpro een programma en dat ging dus over sexrobots.
Toen kwam er een feministe aan het woord en zij omschreef sexrobots als zijnde een voortvloeisel van een patriarchaal systeem. Ze haalde er zelfs de bijbel bij en vergeleek mannen met een soort god die hun eigen ideale vrouw wil scheppen. (feminisme en atheisme gaan vaak samen)
Maar wat denk jij wat op het nachtkastje staat van deze atheistische en ubergegfeminiseerde dragonder? Precies, een electrische VIBRATOR.
Wanneer er mannen zijn die een electronisch sexspeeltje hebben is dat onderdrukkende patriarchie maar vrouwen hebben al decennia lang hun electronisch sexspeelgoed. Uiteraard zwijgen de feministen daar over. Dit laat weer eens goed zijn aan dat feminisme een soort collectieve psychose onder vrouwen brengt en vrouwen losslaat van de werkelijkheid.
pi_175189357
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dude, loop niet zo stoer te doen. Net alsof een beetje acceptabele vrouw jou ziet staan met jouw looks. Je hebt niet voor niets een Sjineesje gehaald.
Beetje last van idioot racisme? Het is nogal schandalig eigenlijk om te stellen dat een "Sjineesje" minderwaardig zou zijn aan Nederlandse vrouwen zeker als je ook nog zo achterlijk bent om die Nederlandse vrouwen vervolgens "nijlpaarden en zeekoeien" te noemen al bewijs je wel weer eens dat alt-rechtse gefrustreerde maagden zoals jij nu niet echt uitblinken in intelligentie.
  maandag 20 november 2017 @ 10:11:47 #138
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175189511
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:55 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Gisteravond was er op de vpro een programma en dat ging dus over sexrobots.
Toen kwam er een feministe aan het woord en zij omschreef sexrobots als zijnde een voortvloeisel van een patriarchaal systeem. Ze haalde er zelfs de bijbel bij en vergeleek mannen met een soort god die hun eigen ideale vrouw wil scheppen. (feminisme en atheisme gaan vaak samen)
Maar wat denk jij wat op het nachtkastje staat van deze atheistische en ubergegfeminiseerde dragonder? Precies, een electrische VIBRATOR.
Wanneer er mannen zijn die een electronisch sexspeeltje hebben is dat onderdrukkende patriarchie maar vrouwen hebben al decennia lang hun electronisch sexspeelgoed. Uiteraard zwijgen de feministen daar over. Dit laat weer eens goed zijn aan dat feminisme een soort collectieve psychose onder vrouwen brengt en vrouwen losslaat van de werkelijkheid.
1 iemand vond dat, nou Poe Poe zeg. Je begrijpt hopelijk wel dat ze gezocht hebben naar iemand die een negatieve mening had en die in dat programma wilde spreken?

Het is niet zo dat wij vrouwen nu wel seksspeeltjes hebben en mannen niet. Voor beiden is er een fikse keuze aan seksspeeltjes. En ook bij vrouwen wordt er anders gekeken naar die mannelijke sekspop in de kast dan naar een vibrator.
Het idee van een seksrobot is nog erg nieuw, het is niet vreemd dat daar nog wat ja tja over gedaan wordt hier en daar, maar ook dat zal net zo goed gelden voor de mannelijke versie van de seksrobot.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175189734
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 10:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

1 iemand vond dat, nou Poe Poe zeg. Je begrijpt hopelijk wel dat ze gezocht hebben naar iemand die een negatieve mening had en die in dat programma wilde spreken?

Het is niet zo dat wij vrouwen nu wel seksspeeltjes hebben en mannen niet. Voor beiden is er een fikse keuze aan seksspeeltjes. En ook bij vrouwen wordt er anders gekeken naar die mannelijke sekspop in de kast dan naar een vibrator.
Het idee van een seksrobot is nog erg nieuw, het is niet vreemd dat daar nog wat ja tja over gedaan wordt hier en daar, maar ook dat zal net zo goed gelden voor de mannelijke versie van de seksrobot.
Het zal best dat ze iemand gevonden hebben met een negatieve mening, maar het valt mij op dat er in de nieuws- en berichtgeving een algehele tendens is om alles wat mannelijk is naar beneden te halen. Dat begint bij reclames waarbij mannen doorgaans als idioten worden afgeschilderd. Je ziet het dus ook in documentaires waar feministen het hoogste woord hebben. Nieuwsberichten over zogenaamde inkomensverschillen tussen mannen en vrouwen. In het NRC allerlei genderpraat zoals een veganistische vrouw die dochterlief een mannennaam heeft gegeven, zoooo progressief....artikelen over succesvolle carrierevrouwen (laten we ook eens aandacht geven aan vrouwen in topposities want ze kunnen het echt!). Tja, het ligt er allemaal wel dik bovenop zeg.....
En ga nu maar eens na afloop van de eerste date de rekening splisten en zie wat er van het moderne feminisme overblijft.......
  maandag 20 november 2017 @ 10:26:39 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175189748
Men whining their own way.

Wat een gejankzak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175189761
Je eigen weg gaan is een ding.

Een hele beweging opzetten is niet iets wat je doet omdat je er zoveel vrede mee hebt. Dan wordt het een soort bewijsdrang.
pi_175189802
https://www.nu.nl/lifesty(...)nen-.html?redirect=1

Feministische doctrine leert dat mannen viespeuken zijn en in veel datingprofielen zie ik vrouwen klagen dat mannen enkel uit zijn op sex, one-night stands.......
Ik plaatste vrouwen vroeger vrouwen ook op een moreel voetstuk.

Helaas, de feiten spreken voor zich; vrouwen rijden minstens zo vaak een scheve schaats en ze initieren ruim 70% van de echtscheidingen.........
pi_175189806
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 10:26 schreef Copycat het volgende:
Men whining their own way.

Wat een gejankzak.
Wel weer geleerd dat je als Nederlandse zeekoe nog altijd meer bent dan een "Sjineejse", de logica van deze "whinners" is weer eens ver te zoeken.
pi_175189822
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:30 schreef MGTOW het volgende:
https://www.nu.nl/lifesty(...)nen-.html?redirect=1

Feministische doctrine leert dat mannen viespeuken zijn en in veel datingprofielen zie ik vrouwen klagen dat mannen enkel uit zijn op sex, one-night stands.......
Ik plaatste vrouwen vroeger vrouwen ook op een moreel voetstuk.

Helaas, de feiten spreken voor zich; vrouwen rijden minstens zo vaak een scheve schaats en ze initieren ruim 70% van de echtscheidingen.........
Wat zegt het initiëren van echtscheidingen precies? Kan ook duiden op wangedrag van hubby.
  maandag 20 november 2017 @ 10:31:48 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175189830
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:30 schreef Chewie het volgende:

Wel weer geleerd dat je als Nederlandse zeekoe nog altijd meer bent dan een "Sjineejse", de logica van deze "whinners" is weer eens ver te zoeken.
Die blinde haat tegen alles wat vrouw is, is te treurig voor woorden. Puur omdat ze zelf falen.
pi_175189866
Eigenlijk zou je verwachten dat vrouwen vaker een scheve schaats rijden omdat ze makkelijker aan seks kunnen komen (aldus de populaire opinie). De meeste mannen moeten er meer moeite voor doen. Hoe zouden de statistieken zijn als dat niet zo was? Ergo, wat zegt het feit dat vrouwen evenveel vreemdgaan nou eigenlijk?

Even terugkaatsen. :P
pi_175189933
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat zegt het initiëren van echtscheidingen precies? Kan ook duiden op wangedrag van hubby.
Zouden zij dan in meerderheid een man hebben gekozen die wangedrag vertoont?

Er is geen morele en financiele sanctie; er wacht zelfs een financiele beloning. Voor vrouwen is daarom 1 reden genoeg; ik voel mij niet gelukkig.......
Vroeger werden alleenstande moeders met een scheve nek aangekeken, nu zijn ze 'sterk' en 'geemancipeerd'.
Totdat je gaat daten natuurlijk en je als man de hele shit mag betalen..........
pi_175189966
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die blinde haat tegen alles wat vrouw is, is te treurig voor woorden. Puur omdat ze zelf falen.
Ze gaan dan wel met zijn allen hun eigen weg, die weg stroomt inmiddels wel langzaam vol
pi_175190111
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een vooringenomen stelling.
MGTOW gaat niet over haat. Het is een bekende truc om MGTOW weg te zetten als misogynie.
En ik vraag me af waarom je denkt dat ik als MGTOW faal en graag hoor ik je waar ik dan in faal. (de eerder opgevoerde suggestie dat ik een incel ben kan je alvast wegstrepen)
  maandag 20 november 2017 @ 10:44:27 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175190136
Ik baseer me op de jankerige klaagzangen hier. Je lijkt wel een ongesteld wijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')