China Palace inderdaad, was in mijn beleving vroeger wel vrij aardig. Maar ik kom zelden nog bij de Chinees, de laatste keer was bij dat restaurant wat pal naast het station zat en al jaren weg is.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:55 schreef borisz het volgende:
China Palace? Die is net over het Spaarne. En is een vreetschuur geworden. Ben er nog niet geweest.![]()
Of de rest in Heemstede.
Kota Radja?
Mandarin?
Adian Delights?
Een aantal jaar geleden wel eens gegeten en toen was die primaquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:59 schreef IBAZ het volgende:
Mandarin. Chinees bij station Heemstede is geen aanrader.
Tsja het blijft een probleem met Chinese restaurants. Al vaak genoeg meegemaakt, overigens ook in andere delen van Nederland waar ik woonde dat een chinees restaurant een andere chefkok (of andere bestemming) krijgt. Hoek Pijlslaan was 25 jaar geleden echt goed. Een paar jaar daarna de slechtste chinees van Nederland. Nu een bestemming als ijssalon (alsof je daar in die buurt daarmee een bestaan kan opbouwen) en verdacht als witwaspraktijk. Met een opgerolde wietplantage op de bovenetage, maar die kon niet 100% gerelateerd worden aan de officiële eigenaar van het pand. Een chinees, dat weer wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden wel eens gegeten en toen was die prima.
Correct.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:39 schreef Skv het volgende:
Er zit wel een verschil tussen een toko en een Chinees he. Heel andere keuken.
Gaaf. Net kaartjes gekocht. Mooie tip.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:19 schreef golfer het volgende:
Vanaf 1 mei te beklimmen en te lopen over de brug:
[ [url=https://imgserv4.tcdn.nl/v1/1egDKWhTz6Rl_vnoQyb-l8U9Odo=/fit-in/658x369/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)2e81b.jpg]afbeelding[/url] ]
Wie gaat nog?
Wij hadden al kaarten, maar nu ik het zie speelt mijn hoogtevrees wel op. Misschien ga ik toch maar niet. Of op handen en knieën kruipend.quote:
ik heb ook behoorlijke hoogtevrees. Maar ze zullen je vast uitstekend zekeren. Kruipen spreekt mij ook wel aan.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hadden al kaarten, maar nu ik het zie speelt mijn hoogtevrees wel op. Misschien ga ik toch maar niet. Of op handen en knieën kruipend.
Hoi!quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Hallo toekomstige buren! Ik kom eind van het jaar helemaal vanuit 024 - met tussenstops in 030 en 010 - naar 023.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |