Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat die mensen daar na al die jaren wel moe van hem en zijn riedeltje zijn gewordenquote:Op woensdag 1 november 2017 11:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Even kijken of er nog iemand gaat interrumperen, anders is dit gewoon een zinloos half uur.
Daar is Pechtold al....quote:Op woensdag 1 november 2017 11:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat die mensen daar na al die jaren wel moe van hem en zijn riedeltje zijn geworden
Word je toch niet goed van
Hier verdient hij al 20 jaar een goedbelegde boterham mee.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat die mensen daar na al die jaren wel moe van hem en zijn riedeltje zijn geworden
Word je toch niet goed van
Dat wel ja. Maar goed, ten koste van watquote:Op woensdag 1 november 2017 11:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hier verdient hij al 20 jaar een goedbelegde boterham mee.
Of je het nu eens bent met de heer Wilders of niet. Ik ben blij dat hij een ander geluid laat horen in de kamer.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:
geert is gewoon een haatzaai iman
Iedereen die de realiteit niet ontkent? Het is geen 1955 meer...quote:Op woensdag 1 november 2017 11:15 schreef Odaiba het volgende:
Wie hier zit te wachten op nog meer immigratie en multiculturalisme?
Het mooie hierin is in ieder geval dat Greet ook begint te snappen dat hij over zijn hoogtepunt heen is.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:13 schreef Hexagon het volgende:
Geert begint wel wanhopig de nummer 1 populist te blijven
Je bent blij met feitenvrij extreemrechts geleuter in de kamer?quote:Op woensdag 1 november 2017 11:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Of je het nu eens bent met de heer Wilders of niet. Ik ben blij dat hij een ander geluid laat horen in de kamer.
Ander? Jezus, moet dit al een paar jaar aanhoren en hij wordt almaar erger. Gewoon haatzaaienquote:Op woensdag 1 november 2017 11:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Of je het nu eens bent met de heer Wilders of niet. Ik ben blij dat hij een ander geluid laat horen in de kamer.
Mooi vals dilemma. Hulde.quote:Op woensdag 1 november 2017 11:15 schreef Odaiba het volgende:
Wie hier zit te wachten op nog meer immigratie en multiculturalisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |