Een aardbeving zou wel kunnen.quote:
Nou ja het viel me gewoon op dat toen het meer om plek 5 a 6 ging mensen hun hoop op regen uitspraken. Dat lijkt nu ineens veel minder.quote:
twitter:Motorsport twitterde op zondag 29-10-2017 om 15:51:19Ricciardo to take engine change penalty in Mexico:https://t.co/vSdK0JhZul #F1 #MexicoGP https://t.co/pQYDR8rOSE reageer retweet
Had ik volgens mij gisteren al ergens vernomen. Jammer dat ze het niet eerder wisten. Dan had hij nog de optie gehad om voor een andere bandenstrategie te gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:03 schreef zoem het volgende:
twitter:Motorsport twitterde op zondag 29-10-2017 om 15:51:19Ricciardo to take engine change penalty in Mexico:https://t.co/vSdK0JhZul #F1 #MexicoGP https://t.co/pQYDR8rOSE reageer retweet
Als ik er nu over nadenk zien we echt amper meer grote crashes in de formule 1.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
Die crash bij de formule Renault 2.0.pure slapstick
Wat ik begreep wilden ze de beslissing of ze wel of geen andere motor deden pas na de kwalificatie nemen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
Had ik volgens mij gisteren al ergens vernomen. Jammer dat ze het niet eerder wisten. Dan had hij nog de optie gehad om voor een andere bandenstrategie te gaan.
De Ferrarisandwich is tegenwoordig een grote crash, maar kwam vroeger vaker voor. Heeft er misschien ook mee te maken dat dit vaak eindigde in een rode vlagsituatie waarna de toppers konden overstappen in een andere auto.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als ik er nu over nadenk zien we echt amper meer grote crashes in de formule 1.
Niet 1 dit jaar toch?
je weet dat Kvyat gedegradeerd (in principe zelfs ontslagen) is?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:13 schreef Joosterd het volgende:
Mijn onderbuikgevoel zegt dat Max vandaag P1 of P2 gaat pakken! #Wishfulthinking
Of een Sauber of Haas ramt even naar binnen, zodat ze volgend jaar een dikke Ferrari motor krijgenquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:26 schreef DKUp het volgende:
Kimi moet even suicidal Hamilton eraf knallen
Er zit nog een race tussen hequote:Op zondag 29 oktober 2017 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
Ik hoop stiekem dat HAM uitvalt, zodat het kampioenschap in de laatste race beslist wordt...
En Brazilie dan?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
Ik hoop stiekem dat HAM uitvalt, zodat het kampioenschap in de laatste race beslist wordt...
Terwijl ik gisteren hier 103x las dat er bij Ricciardo geen motorwissel plaats zou vindenquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:03 schreef zoem het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
max moet gelijk in de eerste bocht toeslaan omdat die vettel gewoon in zijn broek schijt dat hij uitvalt en geen punten meer gaat halen
gomax gomax max go![]()
![]()
![]()
Omdat Horner in aanloop naar deze race 103x heeft beweerd dat er dit seizoen geen motorwissel meer zou komen voor RIC. Ze hebben zelfs in FP3 minder gereden om de motormilage te drukken...quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl ik gisteren hier 103x las dat er bij Ricciardo geen motorwissel plaats zou vinden![]()
Maar wel een logische beslissing nu hij toch al redelijk ver staat.
Met dat regeltje boven het reageerveld is het iedere avond gratisquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:44 schreef hollandia02 het volgende:
Vanavond F1 niet gratis bij KPN/Telfort toch? Vorige week wel.
Ik begrijp effe niet wat je bedoelt haha.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Met dat regeltje boven het reageerveld is het iedere avond gratis
quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik begrijp effe niet wat je bedoelt haha.
Kijken via een ace streamquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik begrijp effe niet wat je bedoelt haha.
quote:
Hartelijk dankquote:
In theorie moet Lewis drie keer puntloos blijven en Vettel minimaal twee eerste plaatsen en een tweede plaats halen. Met name dat eerste is dusdanig theoretisch, dat er voor Vettel ook niet heel veel meer te verliezen valt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Vettel gaat echt geen tweede Singapore riskeren, Mercedes heeft de pace niet. Kvyat-syndroom
Half 7quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:56 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe laat begon de show op Sky ook alweer?
laatste bocht scenario a la 2008quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja, klopt, die zit er ook nog tussen. Maar ik hoop dat het in de laatste race beslist wordt.
Ze komen dus allemaal bij jou kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:09 schreef GM78 het volgende:
[..]
Heb gelukkig Ziggo![]()
Zal je met mij geluk zien dat Ziggo vanavond een storing heeft
Das wel relaxquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:09 schreef GM78 het volgende:
[..]
Heb gelukkig Ziggo![]()
Sowieso valt de stream er 1 á 2 ronden na de start uit en tijdens de race krijg je nog een paar keer copyright errors.. standaard elke race...quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:09 schreef GM78 het volgende:
[..]
Heb gelukkig Ziggo![]()
Met je mobiel streamen naar de TV... rip data abonnement.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:05 schreef GM78 het volgende:
Hier in de buurt is er dikke paniek.
Telfort/kpn heeft last van een grote storing die tot morgenochtend kan duren
Ik hoop het van niet, Vettel zal wel weer de bekende rode waas krijgen en de anderen geen kruimel toestaan, en brokken maken. Hopelijk komt Max de eerste paar bochten ongeschonden door. Rust behouden en daarna de race naar zich toe trekken, qua racepace ziet het er voor de redbull auto er namelijk erg goed uit.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
max moet gelijk in de eerste bocht toeslaan omdat die vettel gewoon in zijn broek schijt dat hij uitvalt en geen punten meer gaat halen
gomax gomax max go![]()
![]()
![]()
That makes 2 of usquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Met je mobiel streamen naar de TV... rip data abonnement.
Ik had nergens last van eigenlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorige week was het een drama met Ziggo Go dus daarop zou ik ook niet te veel vertrouwen
Oh ik heb hier Ziggo hoor, (200/20Mbit) en nagenoeg nooit serieuze storingen (afkloppen). Maar je kan je mobiel gebruiken om te streamen naar de TV als Ziggo eruit ligtquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
That makes 2 of usNog steeds geen fatsoenlijk internet te krijgen hier...
Krijgen er wel een buitenhuisje van 200+m2 en een tuin van 10.000m2 voor terug, dat dan weer wel
heb je er ook een tuinman bij?quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Krijgen er wel een buitenhuisje van 200+m2 en een tuin van 10.000m2 voor terug, dat dan weer wel
Vettel heeft niks meer te verliezen in principe, alles of niks voor hem.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Vettel gaat echt geen tweede Singapore riskeren, Mercedes heeft de pace niet. Kvyat-syndroom
Gewoon een abonnement via m'n werkgever. Dataverbruik gaat op de grote hoop, dus dat valt toch niet op.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja kan ook nog, volgens mij doet m'n werkgever daar niet erg moeilijk over al krijgen we wel een verbruiksoverzicht per maandquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon een abonnement via m'n werkgever. Dataverbruik gaat op de grote hoop, dus dat valt toch niet op.
De Ferrari's zijn normaliter het snelste weg. Gaat toch even billenknijpen worden de eerste 2 bochten.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vettel heeft niks meer te verliezen in principe, alles of niks voor hem.
Hopelijk komt Max een beetje goed weg en vliegen de Mercs hem niet gelijk voorbij. Lang stuk voor de eerste bocht.
Max kan de Mercs weer pakken de volgende ronde vanwege de derate issues die Mercedes heeft.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vettel heeft niks meer te verliezen in principe, alles of niks voor hem.
Hopelijk komt Max een beetje goed weg en vliegen de Mercs hem niet gelijk voorbij. Lang stuk voor de eerste bocht.
Deed ik op vakantie ook.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Why?quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
ik denk dat max niet weg komt bij de start!
RBR zal wel moeten betalen voordat hij daar mag rijden, maar op zich geen verkeerde keus denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kvyat officieel in beeld bij Williams: https://www.motorsport.co(...)illiams-seat-972539/
Haartjes gewassen?quote:
De Benzen zijn sneller van de lijnquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:43 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De Ferrari's zijn normaliter het snelste weg. Gaat toch even billenknijpen worden de eerste 2 bochten.
Hij is niet meer verbonden aan Red Bull...quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
RBR zal wel moeten betalen voordat hij daar mag rijden, maar op zich geen verkeerde keus denk ik.
"The Torpedo returns!"
ook echt zonder shirt. Ach, lekker wijf dus 9/10quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.instagram.com/p/Bayr-jTFXNH/?taken-by=lewishamilton
Lewis
succes met onkruid wiedenquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nog minder dan een half uur tot de voorbeschouwing op Skyquote:
is dat zo leuk dan? wel leuker dan de voorbeschouwing op zigg0 waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog minder dan een half uur tot de voorbeschouwing op Sky
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
is dat zo leuk dan? wel leuker dan de voorbeschouwing op zigg0 waarschijnlijk.
Echter moet Vettel gewoon winnen, hij moet minimaal 2 keer winnen en 1x tweede worden, terwijl Hamilton nog maar 10 punten nodig heeft om kampioen te zijn. En het gat met Force India is zo groot dat hij zonder problemen niet lager zal eindigen als een zesde plek; dan heeft hij nog maar twee punten nodig in de komende twee races.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
gomax gomax max go![]()
![]()
![]()
Yups, leuke rapportages, interviews en het laatste nieuwsquote:Op zondag 29 oktober 2017 18:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
is dat zo leuk dan? wel leuker dan de voorbeschouwing op zigg0 waarschijnlijk.
Nadeel van dit soort avondwedstrijden, dan moet ik kiezen tussen NFL of F1. Dus dan valt de voorbeschouwing sowieso afquote:Op zondag 29 oktober 2017 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar zullen ze slecht aan doen, ik denk namelijk dat Kvyat sneller is dan Lance en dat wil papa niet.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
RBR zal wel moeten betalen voordat hij daar mag rijden, maar op zich geen verkeerde keus denk ik.
"The Torpedo returns!"
Het is ook maar net wat je wilt natuurlijk. Ik heb bij een voorbeschouwing helemaal geen behoefte aan allerlei gedetailleerde analyses ofzo, want op een volle sportdag (zoals vrijwel elke weekenddag) ga ik de aandacht daar toch niet een uur lang aan bestedenquote:Op zondag 29 oktober 2017 18:19 schreef NaturalScience het volgende:
De voorbeschouwingen op Ziggo zijn inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven. Maar het commentaar op Ziggo is wat mij betreft vele malen leuker dan op Sky of de Duitse zenders.
Vaak als ik met vrienden kijk liggen we dubbel om de lekkere recht voor z'n raap opmerkingen tijdens het Ziggo commentaar.![]()
(Toen ik een keer via het Duitse RTL keek viel ik direct in slaap)
Volgens mij heeft RBR wel toegezegd hem verder te helpen met een volgende stap, maar ze kunnen hem ook gewoon op straat hebben gegooidquote:Op zondag 29 oktober 2017 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is niet meer verbonden aan Red Bull...
Tenminste, zo heb ik het begrepen van de teambazenpersco met Horner en Tost.
Heb jij het totale Skypakket, Welke anders, want ik zit er ook al een tijdje mee om over te stappen van ZIGGO naar Sky daar ik toch gewend ben "engels" te doen en te denken en ik vind wat ik zag aan totaal (wereldwijd) aanbod Sky veel interessanter dan een ZIGGO. Kost misschien wel wat maar dat heb ik er voor over daar ik nu minus telefoon +/- ¤ 125,- per maand betaal voor alle zenders die er zijn (dus filmkanalen-sport lokaal en internationaal = ZIGGO sport en FOX lokaal/Internationaal) en ik zie dat men bij Sky echt alle events live uitzenden (zoals WWE) die ik bij ZIGGO wel mis.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen die hier Sky kijkt, kijkt gewoon illegaalquote:Op zondag 29 oktober 2017 18:25 schreef Iwanius het volgende:
Heb jij Sky, het skypakket? Welke? want ik zit er ook al een tijdje mee om over te stappen van ZIGGO naar Sky daar ik toch gewend ben "engels" te doen en te denken en ik vind wat ik zag aan totaal (wereldwijd) aanbod Sky veel interessanter dan een ZIGGO. Kost misschien wel wat maar dat heb ik er voor over daar ik nu minus telefoon +/- ¤ 125,- per maand betaal voor alle zenders die er zijn (dus filmkanalen-sport lokaal en internationaal = ZIGGO sport en FOX lokaal/Internationaal) en ik zie dat men bij Sky echt alle events live uitzenden (zoals WWE) die ik bij ZIGGO wel mis.
V.w.b. je keuze van NFL of F1. NFL doet veel herhalingen direct na de live show. F1 meestal 24 uur pas. Dus net waar je voorkeur naar uitgaat.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Een honeypot voor bejaarden die Kodi verkoopt?
Ach ik vind de voorbeschouwing bij Ziggo wel wat hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:19 schreef NaturalScience het volgende:
De voorbeschouwingen op Ziggo zijn inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven. Maar het commentaar op Ziggo is wat mij betreft vele malen leuker dan op Sky of de Duitse zenders.
Vaak als ik met vrienden kijk liggen we dubbel om de lekkere recht voor z'n raap opmerkingen tijdens het Ziggo commentaar.![]()
(Toen ik een keer via het Duitse RTL keek viel ik direct in slaap)
Het zit ook in het Noordoosten van Groningen, dat zou ook al wel een alarmbelletje moeten doen rinkelen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Een honeypot voor bejaarden die Kodi verkoopt?
1 blik op die site al. Dat het adres dan in een woonhuis zit en ze nergens een lijst van zenders opgegeven maakt het klink en klaar.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zit ook in het Noordoosten van Groningen, dat zou ook al wel een alarmbelletje moeten doen rinkelen.
Ja, maar het lijkt me toch dat Williams ook vooral punten wilt. Dan is Kvyat een betere optie dan Stroll. Stroll hoort er gewoon niet.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Daar zullen ze slecht aan doen, ik denk namelijk dat Kvyat sneller is dan Lance en dat wil papa niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |