SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan draait ie een bekend nummer.. net als ik ff naar de wc ben.![]()
goodbyequote:
Dat doet hij bijna altijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
* just me steekt middelvinger opquote:
Muziektechnisch zit dit simpele deuntje best wel aardig in elkaar...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een minder nummer van ze. Misschien komt dat wel door het programma.
Tssk.. de jeugd van tegenwoordig.. geen enkel fatsoen meer!quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
kabouters slapen, mijn ex man is weer naar zijn eigen huis tot morgen 09.00 uur dus even lekker voor mezelfquote:
Dat zal het ook, maar liedjes die gebruikt worden voor tv-tunes vind ik op gegeven moment minder fijn om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muziektechnisch zit dit simpele deuntje best wel aardig in elkaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |