Kutbord.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Max rijdt bord met nr 2 bijna omver
laat hem Hamster maar afsnijdenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:03 schreef pmponer het volgende:
Seb morgen weer doodsbang en dus finisht max morgen niet
Die gaan niets geven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nu eens kijken wat voor een penalty Max krijgt
Klopt hopelijk een voorbode voor komend jaar, zou leuk zijn als MClaren ook weer kan aansluiten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:03 schreef YazooW het volgende:
3 verschillende teams in de top 3 is ook wel leuk.
Moet eerst nog naar de stewards..quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nu eens kijken wat voor een penalty Max krijgt
Het lijkt mij ook meer een formaliteit dan een echt strafonderzoek. Beelden leken me duidelijk.quote:
Max ging aan de kant en Bottas verwachtte Max daar niet, maar hij had daar gewoon rekening mee kunnen houdenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook meer een formaliteit dan een echt strafonderzoek. Beelden leken me duidelijk.
alles aan hem is afschuwelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef marcodej het volgende:
Die steen in de neus van Hamilton blijft toch afschuwelijk.
Die heeft zin om Vettel een klap te verkopenquote:
Morgen na de race pas.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef YazooW het volgende:
Wow. Hamilton die niet zijn antwoord begint met te zeggen dat het publiek zo geweldig is.
1. Motor is heel belangrijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:08 schreef Kyran het volgende:
Verstappen rijdt Ricciardo wel zoek zeg ...
Ik wil ze dat anders wel eens in een Haas zien doen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:06 schreef Weltschmerz het volgende:
De twee snelste coureurs op de eerste rij, wat zeuren ze nou dat het altijd om de auto draait?
Nogal jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:08 schreef Kyran het volgende:
Verstappen rijdt Ricciardo wel zoek zeg ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |