Hetero en geen vrijgezel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:41 schreef jodelahity het volgende:
ik, aloa, haags, rapporteer-deze-gebruiker.. hmm jij bent de 4e.. Ik zeg niet dat je het bent maar cijfers liegen niet
Wie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Hetero en geen vrijgezel.
Nou goed voor jou. Wat wil je een medaille omdat je zit te liegen?quote:
Jij begon er over, niet ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou goed voor jou. Wat wil je een medaille omdat je zit te liegen?
Bewijs het maar dat je een vriendin hebt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:57 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Jij begon er over, niet ik.
Verder staat het je vrij wat je wil geloven.
Dat is gewoon hoe ik dit soort dingen aanpak. Maar inderdaad best wel indrukwekkendquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:57 schreef Mojo.jojo het volgende:
Sow, die OP![]()
Jodelahity steigt met flinke punten
Oh da's al iets beter zit weer in België dus kan niet kijken .quote:
Ik doe mijn best maar vandaag lukt het niet op die manier zoals het soms wel lukt.quote:
Ja hoor ik plaats even een foto van m'n trouwboekje online.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Bewijs het maar dat je een vriendinvrouw hebt.
Even lekker kakkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:03 schreef jodelahity het volgende:
Eerlijk trouwens, soms wil ik de hele wereld afbranden maar vandaag lukt het me gewoon niet om weer zo te denken ook al zie ik alle reacties van gehandicapte mensen om me heen
Vooral Haagse kan er wat van denk je die vent is naar bed nu nog snel een laatste post sta je de volgende ochtend op geen punten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:07 schreef jodelahity het volgende:
Ja sorry hoor maar jullie zijn zulke etters, ik ga ook uiteindelijk gewoon voor mijn eigen punten als ik merk dat niemand wie dan ook een punt gunt.
Ja hij misleid je waar je bijstaatquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral Haagse kan er wat van denk je die vent is naar bed nu nog snel een laatste post sta je de volgende ochtend op geen punten.
Ik gun jou wel een puntquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:12 schreef Homijn het volgende:
Haags naar bed? Nee joh, die moet straks PEC-ADO volgen.
Meld het daar etterquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:15 schreef Homijn het volgende:
Tips voor een wat drukkere ONZ?
Nog 6 varianten van het Dodetopicspel openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |