quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:27 schreef Aguero het volgende:
Leuk dat Van Beek weer eens een goede race rijdt.
Sorry voor de TT.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij heeft de Neeling echt een kapot dikke kont
De nieuwe Annette Gerritsen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:33 schreef LekkerWeertje het volgende:
De nieuwe generatie schaatsters ziet er niet alleen goed uit. Ze kunnen ook nog eens goed schaatsen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:40 schreef Faraday01 het volgende:
1.54 in oktober met matige omstandigheden
joy ook sterk gereden
quote:
leg uitquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom verandert die schaatsbaan na elke afstand in een gay sauna?
ze doen het licht uit en dan die blauwe gloedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ze doen het licht uit en dan die blauwe gloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ze doen het licht uit en dan die blauwe gloedMani kan je vast uitleggen of dit beeld kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met de schaatsen op de naakte lichamen ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:56 schreef Toby56 het volgende:
Wat doet Ter Mors dan in zo'n sauna?
Scherpe tijden rijden?
Ik ga hier maar niet verder op in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
met de schaatsen op de naakte lichamen ?
terechtquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet verder op in.![]()
idd. vooral wüstquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:02 schreef Evertjan het volgende:
ik ben wel een beetje klaar met Wust en Kramer
Ik ook, vorig seizoen schandelijk veel afgezegd allebei.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:02 schreef Evertjan het volgende:
34.76quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:07 schreef Aguero het volgende:
Wat wordt de winnende tijd op de 500 straks?
Omdat hij erg atletisch is of zo.quote:
34,86quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:07 schreef Aguero het volgende:
Deze was wel oké. Ronald brak duidelijk veel eerder door dan zijn broer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:22 schreef danos het volgende:
Al die kutstatistieken, wat heb je er nou aan
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:23 schreef borisz het volgende:
Voorts ben ik van mening dat de 500 gewoon weer over twee heats moet.
34.68quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:07 schreef Aguero het volgende:
34.79quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:07 schreef Aguero het volgende:
Ja, maar nu krijgen we er een massastart voor in de plaats.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:23 schreef borisz het volgende:
Kweenie, waarom zou ik iemand verwijten dat ze hun vak serieus nemen, keihard trainen en goeie tijden rijden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:02 schreef Evertjan het volgende:
Daar zou ik ook geen bezwaren tegen hebben. Lekker 2x hard knallen op de buis. Spaghetti Western vanuit Thialf.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:23 schreef borisz het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen verstand van
OK. Maar met een beetje geluk gaat Smeekens nog verbeteren. Zou niet voor het eerst zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:38 schreef Mansjester het volgende:
Niveau in de breedte niet echt heel hoog ofzo. Alleen twee echt snelle tijden, daarna valt het tegen
Mijn ninja edit was te laatquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
over Koen nog steeds hoor ;-)
over Kai daarentegen...
Hoeveel was het gister?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inmiddels toch wel weer gestegen van 1002 mBar vannacht naar 1014 mBar nu.
Die Chick van Verweij ook welquote:Op zondag 29 oktober 2017 13:39 schreef Mansjester het volgende:
Schouten is de knapste Nederlandse schaatster
Voor de aerodynamica!quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:41 schreef Pino112 het volgende:
Dat haar van Schouten. Doe dat in je pak ofzo.
Ik ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:14 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind Antoinettes nieuwe haarkleur niet echt geslaagd geloof ik
Ook niet in het kader van Halloween?quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:14 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Ook niet in het kader van Halloween?
Weidemann, Voronina en Yurakova kunnen ook wel onder de 7:00 rijdenquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:15 schreef Remzz het volgende:
In natuurlijk belachelijk dat ze die 3e plaats hebben geschrapt op de spelen op de 5 en 10 kilometer. Naast Sablikova en Pechstein welke tegenstand krijg je dan.
Ja zat inderdaad even de uitslag van vorig WK te bekijken, dan zie je die namen inderdaad wel. De Nederlanders waren toen wel heel erg matig.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weidemann, Voronina en Yurakova kunnen ook wel onder de 7:00 rijden
Preciesquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zat inderdaad even de uitslag van vorig WK te bekijken, dan zie je die namen inderdaad wel. De Nederlanders waren toen wel heel erg matig.
Is dit niet haar eigen natuurlijke haarkleur?quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:14 schreef MiLalaa het volgende:
lekker belangrijk. Sowieso raar dat er 10x volkslied wordt gespeeldquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Anders praat je even door de prijsuitreiking heen
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:29 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Is dit niet haar eigen natuurlijke haarkleur?
Had ( op basis van niks) verwacht dat ze wel weer bijna volledig was hersteld. Maar ziet er nog niet echt best uitquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Irene Schouten die even vertelt over haar moeder die hier zit (in een rolstoel, na een hersenbloeding) en van wie het maar de vraag is of ze nou wel echt weet dat ze in Thialf naar haar schaatsende dochter zit te kijken
ja misschien ook wel. Ik vond het nu in het interview eigenlijk ook wel gewoon leuk (voorzover je het kon zien). Dit icm minder zware lippenstift en klontermascara zag ze er frisser uit dan vorig jaar (djeez wat een vrouwenanalyse he). Misschien kwam het door het licht in de hal dat het er eerst zo geeloranje uitzagquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:29 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Is dit niet haar eigen natuurlijke haarkleur?
Net even opgezocht. Alleen maar minder geworden, 24-uurs zorg, sondevoeding.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Had ( op basis van niks) verwacht dat ze wel weer bijna volledig was hersteld. Maar ziet er nog niet echt best uit
nergens teruggevonden. Kwam toen tijdens OKT ook gewoon op het ijs bij de ererondequote:Op zondag 29 oktober 2017 14:40 schreef MiLalaa het volgende:
was Irene Schouten destijds ook niet de vriendin van Sjoerd Huisman?
Knap hoe ze ondanks al die privé-ellende zo goed schaatst
Dat weet ik niet, volgens mij niet. Wel zelfde regio.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:40 schreef MiLalaa het volgende:
was Irene Schouten destijds ook niet de vriendin van Sjoerd Huisman?
Knap hoe ze ondanks al die privé-ellende zo goed schaatst
Iedereen uit dat team volgens mijquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:02 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Blokkie z'n naam nou in het Koreaans op z'n pak staan?
Daar ga ik van uit.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:02 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Blokkie z'n naam nou in het Koreaans op z'n pak staan?
Op de dunne rand tussen ambitie en de huid verkopen voor de beer geschoten isquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Iedereen uit dat team volgens mij
En dan gaan zeuren over Parra en Romme, Heerenveen 2002.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima kruising, lekker laten gaan
Ja want 1972 weten veel mensen nog jaquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En dan gaan zeuren over Parra en Romme, Heerenveen 2002.
Terwijl ze veel beter zouden kunnen zeuren over Harm Kuipers en Dag Fornaess, Davos 1972.
Hier zou het ook echt belachelijk zijnquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja jury daar is sowieso wel berucht, zeker na DSQ van Bob de Jong tijdens zijn laatste 10km. Dat was zo sneu
Nog beter zou Andersen en Van der Voort zijn, Oslo 1951.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja want 1972 weten veel mensen nog ja
Ja dat weet ikquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nog beter zou Andersen en Van der Voort zijn, Oslo 1951.
Je weet wel, met dat flitslicht, waardoor zogenaamd Andersen viel, en mocht overrijden. Wat een schande was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, was ook zoquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:16 schreef Montov het volgende:
Probeerde Blok niet gewoon de slag van de tegenstander over te nemen om er voordeel van te pakken? Volgens mij had Blok geen last.
En Koen Verweij ook weer. En met Bergsma als reserve kan er niets meer mis gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met dit niveau is Blok ook weer een goede kandidaat voor team pursuit
Dus is Blok degene die Mats nog kan 'redden'.quote:
Ja, de zin "Blokhuisen voor goud' was lastig, want de vertaalmachine maakte er gewoon 'Blokhuisen' van.quote:
Ritsma en Wennemars brachten me een klein beetje aan het twijfelen, hoewel ik zelf meteen 'DQ' dacht. Dus Jan had gewoon staalhard moeten zeggen "ik ben nooit gehinderd", dan was het misschien overgewaaid. Maar ik geloof hem wel. Voor mij zag het eruit als hinderen. Licht hinderen weliswaar, maar toch: hinderen.quote:
Jan is een grote risicofactor wat mij betreft.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met dit niveau is Blok ook weer een goede kandidaat voor team pursuit
In de teampursuit is hij juist al die jaren de meest stabiele factor gebleken. Van mij mogen Kramer, Verweij en Blokkie hun titel verdedigen!quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jan is een grote risicofactor wat mij betreft.
Yep, de kans is groot dat hij gaat sjoelen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jan is een grote risicofactor wat mij betreft.
Jep, totaal irrelevante PB maar ja vinden ze leuk om te benoemenquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:05 schreef Remzz het volgende:
Dat Bob de Vries ook 12:43 heeft staan, was dat geen kwartetstart tijd in SLC ooit?
Dat zou best wel 's een bloedbad op het OKT kunnen worden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:17 schreef Montov het volgende:
Niveau in de breedte op de 10km is zo hoog.
Nu boeit zo'n zilveren medaille natuurlijk geen reet maar dan....quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou best wel 's een bloedbad op het OKT kunnen worden.
Al verwacht ik dat Sven en Bergsma dan beiden nog wel een tandje(10 seconden) harder kunnen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer denkt van niet. Bert denkt van welquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar met een mindere dag van Kramer of Bergsma kunnen Kooijemans of Blokkie best wel 's verrassen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Al verwacht ik dat Sven en Bergsma dan beiden nog wel een tandje(10 seconden) harder kunnen.
Is dat een regel?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:24 schreef Montov het volgende:
Op de OS zullen ze sowieso niet tegen elkaar rijden. Landgenoten zullen elkaar niet treffen op de 10km. Waarschijnlijk op andere afstanden ook niet, maar daar is nog wel een theoretische kans.
Dat gaat de loting een grote invloed op de uitslag hebben. Als laatste starten is een groot voordeel als de verschillen zo klein zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:24 schreef Montov het volgende:
Op de OS zullen ze sowieso niet tegen elkaar rijden. Landgenoten zullen elkaar niet treffen op de 10km. Op andere afstanden ook niet, maar in Sochi was het mogelijk dat er 3 Nederlanders in de laatste groep van 4 zaten.
Ik denk dat dat wel meevalt als ze allebei gewoon alles geven. De tegenstander kan een grotere invloed hebben dan wel of niet als laatste starten denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gaat de loting een grote invloed op de uitslag hebben. Als laatste starten is een groot voordeel als de verschillen zo klein zijn.
Wel een erg matige regel.quote:
Ligt eraan of er nog verrassingen zijn op de 1000, 1500 en 3000.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:47 schreef Remzz het volgende:
De matrix is nog niet helemaal duidelijk voor Hersman en van Dijk. Zoals het er nu naar uitziet plaatst de winnaar van de 500 meter zich zat voor de OS, en de nummer 2 en 3 ook.
Ik gok op 1.15.1quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Ter Mors moet hier toch wel een 1.14.7 ofzo kunnen rijden.
Ik ga voor 1:14.5quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Ter Mors moet hier toch wel een 1.14.7 ofzo kunnen rijden.
Is dit een serieuze vraag? Ooit naar een interview geluisterd/tegen die kop aangekeken/haar gevolgd op social media?quote:
Ze komt misschien een beetje over als een FOK!ker maar om daarom op haar te haten gaat nogal ver.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag? Ooit naar een interview geluisterd/tegen die kop aangekeken/haar gevolgd op social media?
Vergeten wat ze gezegd heeft over haar PLAK?quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze komt misschien een beetje over als een FOK!ker maar om daarom op haar te haten gaat nogal ver.
Dit ja. Ze zie al helemaal naast elkaar zitten met een kleedje op de bankquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Samen al tierend op toetsenbord rammen om te klagen over Jorien
FOK!ers doen niet aan kortpittige kapsels tochquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze komt misschien een beetje over als een FOK!ker maar om daarom op haar te haten gaat nogal ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |