quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:27 schreef Aguero het volgende:
Leuk dat Van Beek weer eens een goede race rijdt.
Sorry voor de TT.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij heeft de Neeling echt een kapot dikke kont
De nieuwe Annette Gerritsen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:33 schreef LekkerWeertje het volgende:
De nieuwe generatie schaatsters ziet er niet alleen goed uit. Ze kunnen ook nog eens goed schaatsen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:40 schreef Faraday01 het volgende:
1.54 in oktober met matige omstandigheden
joy ook sterk gereden
quote:
leg uitquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom verandert die schaatsbaan na elke afstand in een gay sauna?
ze doen het licht uit en dan die blauwe gloedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ze doen het licht uit en dan die blauwe gloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ze doen het licht uit en dan die blauwe gloedMani kan je vast uitleggen of dit beeld kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met de schaatsen op de naakte lichamen ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:56 schreef Toby56 het volgende:
Wat doet Ter Mors dan in zo'n sauna?
Scherpe tijden rijden?
Ik ga hier maar niet verder op in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
met de schaatsen op de naakte lichamen ?
terechtquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet verder op in.![]()
idd. vooral wüstquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:02 schreef Evertjan het volgende:
ik ben wel een beetje klaar met Wust en Kramer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |