Het is wl iets meer dan dat hoor. Er komt een passagierstunnel onder het station, en een fietstunnel en een bustunnel.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ahhh ze gaan in groningen het dammetje tussen de sporen naar leeuwarden en naar assen dus weer verwijderen.... nou nou ingrijpend plan.
en de sporen van Arriva en die van de NS worden volledig gescheiden. Eerste mogelijkheid om van de Arriva-sporen op de NS-sporen te komen gaat Haren/Onnen zijn, tenzij je iets ten zuiden van de vork kop gaat maken en dan terugsteekt richting Europaparkquote:Op donderdag 2 november 2017 19:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is wl iets meer dan dat hoor. Er komt een passagierstunnel onder het station, en een fietstunnel en een bustunnel.
Nee, oke. Snap wel dat alles heel ingrijpend is. Maar als leek denk je ooooh ze gaan allemaal nieuwe sporen leggen en sjiek de friemel want doorgangsspoor. nou nou poeh poeh. De kenners weten dat er enkel een dammetje tussen de sporen ligt.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er blijft zo ongeveer geen spoor op dezelfde plek liggen volgens mij hoor
En een dive under bij Zwolle. Hadden ze dat nou echt niet twee jaar terug kunnen doen?! moet weer heel die teringbende open.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is wl iets meer dan dat hoor. Er komt een passagierstunnel onder het station, en een fietstunnel en een bustunnel.
Lijkt veel op de Vechtddal kleurenquote:Op donderdag 2 november 2017 19:16 schreef dennistd het volgende:
Syntus Keolis heeft het nieuwe ontwerp voor Zutphen-Oldenzaal gepubliceerd:
[ afbeelding ]
Het eerste ontwerp (met daarin wel wat fouten) vond ik toch mooier met het Twentse Ros erop:
[ afbeelding ]
Ze zijn trouwens al bezig met het eerste stel, dat moet zondag gaan rijden:
[ afbeelding ]
Die bij Herfte bedoel je? Nou nee, want eerst moest alles rond zijn, voordat de schep de grond in kan.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En een dive under bij Zwolle. Hadden ze dat nou echt niet twee jaar terug kunnen doen?! moet weer heel die teringbende open.
ah, de loods in Winterswijk met op de achtergrond de 186quote:Op donderdag 2 november 2017 19:16 schreef dennistd het volgende:
Syntus Keolis heeft het nieuwe ontwerp voor Zutphen-Oldenzaal gepubliceerd:
[ afbeelding ]
Het eerste ontwerp (met daarin wel wat fouten) vond ik toch mooier met het Twentse Ros erop:
[ afbeelding ]
Ze zijn trouwens al bezig met het eerste stel, dat moet zondag gaan rijden:
[ afbeelding ]
Dit moet het worden volgens mij:quote:Op donderdag 2 november 2017 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, oke. Snap wel dat alles heel ingrijpend is. Maar als leek denk je ooooh ze gaan allemaal nieuwe sporen leggen en sjiek de friemel want doorgangsspoor. nou nou poeh poeh. De kenners weten dat er enkel een dammetje tussen de sporen ligt.
Sporen 1/2/3 verdwijnen dan dus helemaal?quote:Op donderdag 2 november 2017 19:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dit moet het worden volgens mij:
[ afbeelding ]
verstoring voorbij. Wij werken weer naar het serviceniveau toe dat u van ons gewend bentquote:Op donderdag 2 november 2017 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie heeft er tegen al die springers gezegd dat ik net NU naar Schiphol moet??!
Niet helemaal. Gebouw rechts gaat plat (postgebouw) en aan de stadszijde verdwijnen de meeste/alle perronsquote:Op donderdag 2 november 2017 19:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dit moet het worden volgens mij:
[ afbeelding ]
jupquote:Op donderdag 2 november 2017 19:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Sporen 1/2/3 verdwijnen dan dus helemaal?
Morgenochtend zeker.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
verstoring voorbij. Wij werken weer naar het serviceniveau toe dat u van ons gewend bent
Blijkbaar is er tussen Amsterdam en Castricum te weinig ruimte om treinen te keren.quote:Op donderdag 2 november 2017 19:52 schreef ReisT het volgende:
[..]
Morgenochtend zeker.
Het was weer een prachtige demonstratie vanavond van de nadelen van corridorrijden: een defecte trein tussen Castricum en Heiloo zorgde er voor dat er bijna twee uur lang "veel minder treinen" reden tussen Amsterdam Centraal en Utrecht.
Is de huisstijl van de provinciequote:Op donderdag 2 november 2017 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lijkt veel op de Vechtddal kleuren
Nee, er is blijkbaar niet nagedacht over dat "robuust" wat al sinds 1970 een soort toverwoord moet voorstellenquote:Op donderdag 2 november 2017 19:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Blijkbaar is er tussen Amsterdam en Castricum te weinig ruimte om treinen te keren.
Was het beter geweest als de gevolgen daarvan over het hele landvasten uitgesmeerd?
en het dan nog mager noemen ookquote:Op vrijdag 3 november 2017 12:29 schreef b2py het volgende:
Akkoord over loonsverhoging spoorwegpersoneel NS
http://nu.nl/economie/499(...)wegpersoneel-ns.html
Toe maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |